PS ja pensan hinta

Anonyymi-ap

Uutisissa oli, että myös Norjassa on nykyään halvempaa pensaa kuin Suomessa. Niin on Ruotsissakin.
Persut estävät halvan pensan Suomessa. Purra sanoi ettei pensaveroa voi laskea.

24

92

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vai ei voi ja ennenvaaleja huusi persut että kyllä laskee bensiini. Mutta jos ne onkin laskeneet bentsojen hintaa tai sitten vain housuihinsa

• Anonyymi00023

Nyt pensa on kalliimpaa kuin Marinin aikana

• Anonyymi00002

Rikkaat ajaa sähköllä. Taas PS kurittaa köyhiä, eläkeläisiä ja opskelijoita joilla ei ole varaa ostaa sähköauto.

• Anonyymi00012

Aina vaan.älä mene persuansaan taas.

• Anonyymi00003

Dunja::
      Niin tuttua soopaa kuin olla voi. Saamaa BS:ää lateli Annika Saarikko 2022,
      ammattiautoilijoiden ansionmenetykset eivät liikuttaneet VM Saarikkoa
      pätkääkään. Bensan litrahinta huiteli lähellä 2,5€. Saarikon sydäntä
      lähellä oli tulevat vaalit 2022 ja hallitus jakoi ylimääräisen lapsilisän
      jouluksi. Olisiko autoilijoiden vuoro saada ylimääräinenjoululahja 2026?

• Anonyymi00011

Armon vuonna 2022 ammattiautoilijat eivät enää ajaneet bensalla, silloin kalusto oli jo dieselin voimalla kulkevaa.

• Anonyymi00005

Suomeksi Purra sanoi: bensaverolla kompensoidaan valtion velkataakkaa jonka demarit ja Marin viisikon avustuksella teki. Tätä ei tyhmä demari tahdo muistaa/älytä vaikka mitä tekisi. Näkeehän tuon tollosta aloittajasta.

• Anonyymi00008

Näin Purra tosiaan sanoi, ja persut uskoivat, kuten uskoivat senkin, ettei köyhiltä leikata.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näin Purra tosiaan sanoi, ja persut uskoivat, kuten uskoivat senkin, ettei köyhiltä leikata.

Totta ja paljon muuta paskaa.

• Anonyymi00006

Pensa-Mauri lupasi euron pensaa.

• Anonyymi00019

Pensa Mauri piiloutui perunakellariin keväällä jotta ei tarvitsisi selitellä omia typeriä puheitaan kenellekään.

• Anonyymi00007

Hörökorva ja sen homokolleega lupasivat myös euron pensaa. Mutta ovat olleet mukana kurittamassa suomalaisia. Äänestivät kalliin pensan puolesta.

• Anonyymi00009

Aloittajalle tiedoksi, perusta jakelupiste ja mikään muu ei hinnoittele, kuin sinä itse.

• Anonyymi00016

Olihan taas neuvo.

• Anonyymi00010

No se oli läppää kuten kaikki muukin persuilu.

• Anonyymi00017

Ei persuilu ole läppää, he itse uskovat sanomisiinsa yhtä vakaasti kuin Räsäskä raamattuun.

• Anonyymi00018

Persuilta loppui se tahto, mistä edellisen hallitukauden aikana kuuluttivat kovaan ääneen. Vai eikö asia kiinnosta kun voi maksattaa omat ajonsa yhteiskunnalla ?

• Anonyymi00020

Populismin ansa:

-lupaa jotakin aivan älytöntä, josta äänestäjällä on heikko tietämys
        -petä lupauksesi
        -kun jäät kiinni, niin syytä muita siitä, millä itse ratsastit ja jätit tekemättä tai teit vastoin omia puheitasi
        -muista aina kuitenkin toitottaa olevasi "ainoana kansan asialla", jotta voit taas toistaa nämä temppusi uudelleen
        -Goebbelsin propagandaopetus:"Propagandan väitteet on suunniteltava tyhmimmän kadunmiehen käsityskyvyn mukaan."

• Anonyymi00021

Oppositio kutsuu.

• Anonyymi00022

Pensan hintaa voi ladkea jos on hslua.
      Perduills ei ditä ole.

• Pensa Mauri ja moni muukin persu lupasi halpaa pensaa ja tiiseliä ennen edellisiä eduskunta vaaleja.No kuinkas siten kävikään? Ei tullut halpaa pensaa eikä tiiseliä.
      Kummankin hinnat nousivat.Sen sijaan persut pääsevat joissakin Alkoissa sunnuntaina hakenaan virvokeensa joten kaikki on oikeastaan ihan hyvin.

• Anonyymi00024

Riikka lupasi ja vannoi ennen edellisiä vaaleja, että bensan ja dieselin hinta ei nouse Suomessa! Ja katsokaas hyvät persujen äänestöjät miten kävi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      721
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      646
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      568
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      542
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe