Espanjassa tehtiin jo vuosia sitten tutkimus jossa oli vertailuryhmät. 2000 henkilöä kummassakin. Kohteena oli syöpä osuvuus eli ero kahvin juojien ja ei juojien välillä.
Ero kahvin juojien eduksi oli merkittävä, ja taisi olla niinkin suuri kuin 70%.
Tuli vain mieleen kun otsikoissa oli taas uusi tukimus ja tulokset saman suuntaiset.
Eli mielestäni lisätutkimusten tarvetta ei enää ole. Aineesta esiintyy koko ajan noita mutu perusteisia väitteitä kahvin haitoista. No onhan lääkkeilläkin haitallisia sivuvaikutuksia, mutta niistä ei näy otsikoissa juurikaan mitään.
Olen ollut kahvin juoja aina, ja jos jää joskus väliin liian pitkä aika niin ajatus tiivistyy nopeasti löytää virkistävä kupillinen.
Kahvin terveys edut
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jotenkin ajattelen tuonkin niin, että jokainen tavallaan. Jos tykkää kahvista niin juo sitä. Jos ei niin ei. Ei se niin vakavaa ole.
- Anonyymi00002
Näen unia ja painajaisia. Luulen että ne johtuvat illalla myöhään juodusta kahvista. Jospa kahvissa on jotakin muutakin kuin kofeiinia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631969Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281546- 991102
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21632- 29610
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,120500