4 miljoonaa - Trumpilla meni överiksi lupaus.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Arvatkaa kuka noi maksaa - suomalaiset.
- Anonyymi00002
Yhden Patriot-ilmatorjuntaohjuksen hinta on noin 3–4 miljoonaa euroa (noin 4 miljoonaa dollaria) ohjustyypistä riippuen. Esimerkiksi uudemmat, ballististen ohjusten torjuntaan optimoidut PAC-3-mobiiliohjukset ovat vanhempia malleja kalliimpia.Kokonaisen Patriot-järjestelmän hankinta- ja ylläpitokustannukset jakautuvat seuraavasti:Järjestelmän ja osien hinnatYksittäinen ohjus: Noin 3–4 miljoonaa euroa kappaleelta. Alkuvuodesta 2024 NATO solmi suurtilauksen, jossa 1 000 kappaletta Patriot-ohjuksia maksoi noin 5,1 miljardia euroa, mikä tekee keskihinnaksi noin 5,1 miljoonaa euroa ohjusta kohden sisältäen varaosat ja testilaitteet.Laukaisualusta: Yksi laukaisualusta maksaa noin 10 miljoonaa dollaria.
- Anonyymi00013
Ajatelkaa Suomen kansalaiset joilta terveydenhoitoa leikataan, sotarikollinen AZOV terroristi Zelensky saa sinulta miljardeja vuodessa, koska terveytesi on myyty sotarikollisille Ukrainan AZOV terroristeille jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.
- Anonyymi00003
Minä mieluummin tingin elintasosta kuin joutuisin Jakutiaan 70 asteen pakkaseen.
- Anonyymi00004
Tingin puolustuksen vuoksi
- Anonyymi00005
Entä te?
- Anonyymi00015
Sinä maataloustuella elävänä loisena et koskaan tingi mistään, ikuisesti loisit muiden rahoilla.
,
- Anonyymi00006
Valmistus maksaa ehkä 20 euroa / kpl. Joku saa hyvät voitot.
- Anonyymi00007
da da sergei, da da..
- Anonyymi00016
Tuohan oli ukrainan kieltä Kiovassa.
- Anonyymi00008
Suomen pitäisi alkaa suuntautua tähtien sota meininkiin. Pitäisi ostaa Israelista laseraseita sikäli kun niitä alkaa saada. Niiden "mälli" maksaa ehkä kymmenen euroa. Ne pystyvät napsimaan kaiken alas kuuden km säteellä.
- Anonyymi00009
Ei pidä välittää vihervassujen antipatiasta Israelia kohtaan vaan toimia nyt heti ennenkuin seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee puikkoihin.
- Anonyymi00010
Kaikilla suuremmilla mailla on jo olemassa lasertykit mutta toimivat vielläkin vain selkeällä säällä, pöly, pilvet, sumu ja vähäinenkin sade siroaa (hajottaa) lasersäteen tehottomaksi!!!
Toki pikkupenikat nyt rupeavat kitisemään että polttaa tiensä sumun ja pilvien läpi, höpö, höpä, höpö,,,
- Anonyymi00011
Patrotia puolet halvempia saadaan kun Ukraina alkaa tuottaa itse suunnitellut.
- Anonyymi00012
Ja onhan euroopassakin SAM järjestelmä. Onko niidenkin tuotannon lisääminen niin vaikeata?
- Anonyymi00014
Ranska on myöntänyt Ukrainalle lisenssin useiden aseiden tuotantoon kuten SCALP-risteilyohjukset, Aster-30-ilmatorjuntaohjukset ja AASM-liitopommit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522