Kauheaa!
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta meinasi joutua lähikosketuksiin luonnon kanssa tiistaina. Hän jakoi Instagraminsa ja Facebookinsa tarinaosiossa videon pakomatkastaan ajojahtiin lähteneestä metsosta.
Onneksi oli bensarosvo auto jolla pääsi pakoon sai heitettyä sepelit metson silmille.
Sofia Virta meinasi joutua kosketuksiin luonnon kanssa!
9
65
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sofia teki sen taas - hölmöli.
EI LIIKKUVASSA AUTOSSA KUVATA , kun itse ajetaan sitä "bensa rosvoa"- Anonyymi00002
Mitähän poliisi sanoo tuosta julkaisusta.
Eikös valkoposkihanhet ym. ole mukavia ja suojeltuja. Sofia - luonnossa pitää elää luonnon ehdoilla - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikös valkoposkihanhet ym. ole mukavia ja suojeltuja. Sofia - luonnossa pitää elää luonnon ehdoillaToivottavasti poliisi EI tee poikkeusta sakottamisesta ajaessa kuvaamisesta, kun kyseessä viherpiiperö joka näki linnun luonnossa.
Nopeusmittarin kuvaamisesta ajaessa poliisi ON sakottanut, näin pitäisi tässäkin tehdä - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikös valkoposkihanhet ym. ole mukavia ja suojeltuja. Sofia - luonnossa pitää elää luonnon ehdoillaSofian kannattaa kävellä kotikaupunkinsa puistoissa niin siellä on useita valkoposkihanhea ja kun tulee kotiin niin kengät ovat täynnä hanhien paskaa.
- Anonyymi00004
eläinsuojelurikos, jos syytön eläin joutuu tekemisiin Sofian kanssa, herätkää luonnonsuojelijat.
- Anonyymi00006
Meinasin kuolla nauruun. Istuu vielä autossa turvassa. Olipa oikein luontopläjäys.
- Anonyymi00007
Eikös Sofia aja bensarosvon sijaan vanhalla saastuttavalla Diesel-matkailuautolla? Vai onko Vihreiden puheenjohtajalla useampi auto omistuksessaan?
"tee niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä teen" Sofia ja kaikki muut vihervasemmistolaiset shampanjasosialistit. - Anonyymi00008
Ei tofuvihreät hampaita tarvitse!
- Anonyymi00009
Ihmisvihaaja sohvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2541008On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35740- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah193604Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59456