Ateismi edustaa suurempaa viisautta ja henkisyyttä. Se antaa ihmiselle vapauden kasvaa ihmisenä korkeammalle kuin heidän ketkä ovat tappaneet henkisyytensä kahlitsemalla sen uskontojen valheisiin ja dogmeihin.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Kim joy,joy, inn ja hitler
Stalin. Johtajia.Ei jaksa enää kirjoittaa palstalle, jos argumentointi on tätä tasoa. Pitkistä Raamatun lainauksista ja ylivertaisuusharhaisesra mölyämisestä on taannuttu vain ulahtamaan ”Hitler…Stalin” eikä kristitty ymmärrä edes sitä, että Stalinilla oli perinteinen kristitty kasvatus (isä ei Raamatun mukaisesti vitsaa säästänyt) ja hän oli pappioppilas ja Hitler oli kristitty.
- Anonyymi00003
Suolainen_setä kirjoitti:
Ei jaksa enää kirjoittaa palstalle, jos argumentointi on tätä tasoa. Pitkistä Raamatun lainauksista ja ylivertaisuusharhaisesra mölyämisestä on taannuttu vain ulahtamaan ”Hitler…Stalin” eikä kristitty ymmärrä edes sitä, että Stalinilla oli perinteinen kristitty kasvatus (isä ei Raamatun mukaisesti vitsaa säästänyt) ja hän oli pappioppilas ja Hitler oli kristitty.
Tässä on kopla tyranneja
Ei mitään tekemistä
Kristinuskon kanssa
Lisätään vielä " ortodoksi "
Putin
Kaikki hard ateisteja - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä on kopla tyranneja
Ei mitään tekemistä
Kristinuskon kanssa
Putin
Kaikki hard ateistejaPutin on ortodoksikristitty ja Hitler oli saanut tehtävänsä suoraan (aabrahamilaiselta) Jumalalta.
Oleellisempaa kuin vain usko on dogmaattisuus, jonka osajoukko kaikki uskonnot ovat. Kun äly heitetään yli laidan ja uskotaan dogmiin vain koska siihen pitää uskoa avataan tie hirveyksille. Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä on kopla tyranneja
Ei mitään tekemistä
Kristinuskon kanssa
Putin
Kaikki hard ateisteja” Ei mitään tekemistä
Kristinuskon kanssa”
No tulihan se sieltä. ’Kommunistin’, ’Hitlerin’ ja ’Stalinin’ lisäksi osataan vielä huudahtaa ’Ei yksikään skotti’ -argumenttivirhe.- Anonyymi00009
Suolainen_setä kirjoitti:
Ei jaksa enää kirjoittaa palstalle, jos argumentointi on tätä tasoa. Pitkistä Raamatun lainauksista ja ylivertaisuusharhaisesra mölyämisestä on taannuttu vain ulahtamaan ”Hitler…Stalin” eikä kristitty ymmärrä edes sitä, että Stalinilla oli perinteinen kristitty kasvatus (isä ei Raamatun mukaisesti vitsaa säästänyt) ja hän oli pappioppilas ja Hitler oli kristitty.
Ja sillä vitsalla tehtiin katkera natzi.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja sillä vitsalla tehtiin katkera natzi.
Jos Stalinia tarkoitat niin hän oli bolsevikki. Ideologioiden jatkumo ei ole lineaarinen vaan hevosenkenkä, jonka päät kaareutuvat toisiaan kohti. Noiden ääripäiden yhteinen nimittäjä ei ole natsismi, fasismi, kommunismi tai bolsevismi vaan dogmaattinen fundamentalistisuus. Hevosenkengän keskellä tai menosuuntaan nähden kärjessä on sitten liberaalidemokratiat.
Sama pätee uskontoihin, aabrahamilaiset uskonnot mölyävät hevosenkengän päissä. Kristityt miehet kauhistelevat kuinka muslimit pukevat naisensa burkhaan, mutta samaan aikaan poistavat naisilta aborttioikeuden, äänioikeuden ja oikeuden käydä töissä. Keskellä ovat ateistit eli he, joiden kulttuuri ja maailmankatsomus on jumalatonta.Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä on kopla tyranneja
Ei mitään tekemistä
Kristinuskon kanssa
Putin
Kaikki hard ateistejaVaikka Putin ei mielestäsi olisi kristitty, hänellä on jokin syy korostaa kristllisyyttään. Mikähän se on ja mitä tämä kertoo kristityistä?
- Anonyymi00002
Dogmaattisuus tappaa uteliaisuuden, joka on oleellinen osa ihmisyyttä.
- Anonyymi00005
ei voi kasvaa aikuiseksi ennenkuin oppii
kommunikoimaan
pyytämään anteeksi
puhumaan totta
ja ottamaan vastuun
syyttämättä muita.
Ateismi on lähinnä uskomus
Ja usein suoraa wittuilua
Esiinnytään kaikkitietävänä
TikTok tähti Jaylenox menetti
ison määrän kontakteja
ja on suora atte keskittynyt
suoraan withuiluun
Jos tuolle tasolle pääsee
voi sanoa. Sahaa omaa oksaa
esiintyy paholaisena ja
nauttii omasta habituksesta
onko jo sairautta miettii moni - Anonyymi00006
Olen kiinnostunut sekä tieteestä että hengellisyydestä, enkä näe niitä toistensa vastakohtina. Ne ovat hyvässä tasapainossa keskenään. Tiede auttaa ymmärtämään, miten maailma toimii.
Hengellisyys auttaa pohtimaan elämän tarkoitusta, arvoja ja uskoa. Avoin mieli voi arvostaa sekä tieteellistä tutkimusta että hengellistä pohdintaa. Minulle nämä kaksi täydentävät toisiaan ja rikastuttavat elämää. Tämä vuohipaimen hard ateismi ei
edusta rehellistä tutkimusta.
Vaan tunteellisia ylilyöntejä . - Anonyymi00007
Suvivirsi kohu oli.
On pohjanoteeraus
rajojen ulkopuolella
herätti huomiota myös
Ei kovin korkeatasoista
Samoin addiktio painostus
erotuttaa perheiden lapsia kirkosta
Missä sivistys piilee - Anonyymi00008
Ateismi jakaa ihmisiä
Mitkä ovat hulluuden eri asteet?
Ensin tulee usko Jumalaan.
Hulluuden merkkinä.
Kyllä. Tämä on sivistystä. - Anonyymi00010
Koin tuon muutamia kertoja elämässä, jolloin vähän aikaa päivästä tuntui ettei Jumalaa ole. Se oli tyhjä tunne. Onneksi ei tarvinut jatkaa siinä.
- Anonyymi00011
Ateismiin liittyvä tiedepohjainen maailmankuva, rationaalinen alinen tietokäsitys ja humanistinen etiikka ja elämänkatsomus ovat hyvä sana.
- Anonyymi00012
Ei ihminen elä vain yksinomaan
tieteestä. Itseään voi kehittää
rajusti eteenpäin ja saada uusia
ylimääräisiä kykyjä. Näiden myötä
lisääntyy muukin tietoisuus.
Aivoissa tapahtuu merkillisiä !
visionwithouteyes.com
https://www.visionwithoutheyes.com
Näkö ilman silmiä – Virallinen sivusto - Anonyymi00013
mieleni on täysin vapaa ei sitä mikään rajoita , jos se on sitä henkisyyttä jota tarkoitat
- Anonyymi00014
muistelisin että uskovainen on henkisesti heikko , luovuttaa helpolla
itse jatkan aina siihen asti kun asia on 99% selvä uskovainen luovuttaa jo 70% - Anonyymi00015
HEHEHHEHEHEHEHHE
- Anonyymi00016UUSI
Kun kuolet , miten käy ateismisi?
Kun Jeesuksen Kristuksen uskova kuolee, usko vaihtuu näkemiseen. Hän saa tavata Herransa., siirtyy ajasta ikuisuuteen.
Kyseleppä niiltä jotka kohtaa sairaalassa kuolevia, miten ateisti lähtee, löytyykö rauha, ilo ja kuinka uskova lähtee,
Uskallatko tehdä sen. Kuollaan me voidaan minä hetkenä hyvänsä, voi tulla sairauskohtaus, onnettomuus tms.- Anonyymi00017UUSI
minä kuolin , joten minulle on uskova turha satuilla 🙂
- Anonyymi00018UUSI
Onko ateismi kuollutta henkisesti
Zombiksi muuttunut hengellisyys
Eli olemassaoleva voima, joka on
meissä jokaisessa, kun se herätetään
tai herää itsestään. Mutta ei käynnisty
Vaan on lähinnä kärsimys.
Syy: yritys tapahtuu uskontojen kautta
Dogmaattisuus vastaan henk.koht syvä usko, joka muuttuu jo lähes tiedoksi.
Nuorilla on tämä uskomaton taito
Muuttaa kärsimys positiiviseksi ja
se tapahtuu uskon avulla.
Tieto tallentuu ja säilyy.- Anonyymi00019UUSI
Jos Hitleriä ym tyranneja väitetään
kristityiksi. Niin kiinnostus uskovia
ja uskoa kohtaan. Jeesusta ym.
Kohtaan, ei ainakaan ketään kiinnosta
- Anonyymi00020UUSI
Mitään henkisyyttä ei ole olemassakaan, apinoita me olemme, alhaisia otuksia, maan matosia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532