Mistä saa kaupungissa isoimmat makkaraperunat?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
särkän grilliltä
- Anonyymi00002
Harmi kun grillit häviämässä.
- Anonyymi00005
Makkaraperunat iso annos kaikki mausteet mutta ei majoneesia
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Makkaraperunat iso annos kaikki mausteet mutta ei majoneesia
Sinappi ketsuppi kurkkusalaatti sipuli.
- Anonyymi00003
Onko joku testannut Viinikan lankarullakioskia?
- Anonyymi00004
Ullan Grilli ?
- Anonyymi00006
Ellei kotona osaa edes makkaraperunoita kokata itselleen, niin jopas on arki-osaaminen kehnolla mallilla,
tällainen jos mikä on sitä ns. uus-avuttomuutta.
Osta nyt hyvä jätkä seuraavalla kauppareissullasi pussi ranskanperunoita ja lenkkimakkara paketti,
pilko makkarat ja lisää ne perunoiden kanssa (250 °C) asteiseen uuniin ja kohta on grilliateriasi valmis,
näin ei tarvi jossain grillijonossa seisoskella nälissään.- Anonyymi00007
Ei ole sama juttu, oikeat makkaraperunat tehdään rasvakeittimessä, no voihan ne kotonakin keittää öljyssä, mutta siltikään ei tule samanmakuisia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole sama juttu, oikeat makkaraperunat tehdään rasvakeittimessä, no voihan ne kotonakin keittää öljyssä, mutta siltikään ei tule samanmakuisia.
Makkarakuutiot olisi syytä paistaa samalla parilalla missä porilaisen pihvitkin. Vain perunat menee rasvakeittimen kautta.
- Anonyymi00011
Uunissa ?? Voi V !!! Makkaraperunat KUULUU tehdä Rasvakeittimessä. Fakta. ( Ja mulla EI ole rasvakeitintä )
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uunissa ?? Voi V !!! Makkaraperunat KUULUU tehdä Rasvakeittimessä. Fakta. ( Ja mulla EI ole rasvakeitintä )
Ei kai siihen mitään virallista tapaa ole olemassa. Mutta sen olen huomannut, että poimutetut Mummon ranet onnistuu uunissa parhaiten. Ne jää sopivasti koholleen leivinpaperista ja paahtuvat hyvin rapeiksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kai siihen mitään virallista tapaa ole olemassa. Mutta sen olen huomannut, että poimutetut Mummon ranet onnistuu uunissa parhaiten. Ne jää sopivasti koholleen leivinpaperista ja paahtuvat hyvin rapeiksi.
Teen nykyisin aina kotona ranskikset ja makkarat. Uunissa paistuu sen mitä paistuu ilman ylimääräistä rasvaa, sitä rasvaa kun on jo omasta takaa kehossa aivan riittävästi. Tällä ikää ei enää passais lihoa 30+ painoindeksi lukemiin.
- Anonyymi00012
Nykyiset makkaraperunat keksittiin Perun pääkaupungissa Limassa 1960-luvun lopulla. Salcipapa oli erityisesti köyhien suosiossa. Katuruokaa juhlitaan vuosittain marraskuun kolmantena sunnuntaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556