Tietynlaista ajankulua tämä

Anonyymi-ap

Vain oli nainen.
Ota rauhallisesti. Paikoitellen täältä löytyi ihan viihdyttäviä juttuja ja asiallisia myös.
Aika ja kiinnostus ei vaan riitä enää tähän.

29

426

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Okei (?)..

• Anonyymi00024

Mikset nuori henkilö lukisi vaikka kirjoja välillä sen sijaan, ettö kuvittelet että tällä satusedällä on oikeasti joku kohde jolle se jättää jäähyväisiä. Siitähän tässä pakkomielteestäsi on kyse eikö niin? Teitä tänne mahtuu

• Anonyymi00002

Miksi kehotat ottamaan rauhallisesti? Olen rauhallinen. En ole panikoinut tai raivonnut.

Olet ilmeisesti vihdoin jättämässä palstan. Hyvä päätös. Vietä hyvä elämä palstan ulkopuolella!

• Anonyymi00003

Kiitos kiitos.

• Anonyymi00004

Ei haittaa, ihan chillisti vaan myöskin. Minulla on ihan jo toisenlaiset suunnitelmat ja ajatukset tulevaisuuteen ja elämän jatkoon😊
      Kesän jatkoja hänelle☀️

Tosiaan ei kannata jumiutua johonkin ja jatkaa väkisin "jotain", joka ei tule koskaan kuitenkaan toteutumaan.

• Anonyymi00006

Alkumetreiltä oli selvää ja ei siihen kumpikaan edes pyrkinyt. Kiinostava ihminen oli ja tuntui että samanhenkinen taajuus löytyi.
        Mutta se ei tarkoita silti että mitään vakavempaa olisi tullut. Suoraan sanottuna itse en edes koskaan halunnut että mikään johtaisi mihinkään syvällisempään ja en koskaan olettanut että mhänkään haluaisi.
        Se on ainoa asia mitä haluaisin hänen tietävän.
        Elämää tämä vain on.

Hyvää kesää.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Alkumetreiltä oli selvää ja ei siihen kumpikaan edes pyrkinyt. Kiinostava ihminen oli ja tuntui että samanhenkinen taajuus löytyi.
        Mutta se ei tarkoita silti että mitään vakavempaa olisi tullut. Suoraan sanottuna itse en edes koskaan halunnut että mikään johtaisi mihinkään syvällisempään ja en koskaan olettanut että mhänkään haluaisi.
        Elämää tämä vain on.

Hyvää kesää.

Se oli mukavaa sen ajan kun sitä kesti. Monesti parhaat ihmiset tapaa yllättäen. Ei minullakaan mitään odotuksia ollut. Muistan hänet kyllä aina. sivusta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Elämää tämä vain on.

Hyvää kesää.

Elämäähän se vain on!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se oli mukavaa sen ajan kun sitä kesti. Monesti parhaat ihmiset tapaa yllättäen. Ei minullakaan mitään odotuksia ollut. Muistan hänet kyllä aina. sivusta

Miten sitten mitataan paras? Ok ymmärrän kyllä poinntisi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Elämäähän se vain on!

Hän särkee vielä monen naisen sydämen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hän särkee vielä monen naisen sydämen.

Ei nyt sentään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Elämää tämä vain on.

Hyvää kesää.

Luehan oma tekstisi uudelleen. Kenelle sä nyt yrität valehdella, itelles vai sille eukolle? 🤔 "se on ainoa asia mitä haluaisin hänen tietävän", ni aivan joo. Voi pojat on se tehny suhun syvän vaikutuksen 🥰 kuullostaa ennemminki siltä et tää on the nainen, joka lipsahti karkuun

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luehan oma tekstisi uudelleen. Kenelle sä nyt yrität valehdella, itelles vai sille eukolle? 🤔 "se on ainoa asia mitä haluaisin hänen tietävän", ni aivan joo. Voi pojat on se tehny suhun syvän vaikutuksen 🥰 kuullostaa ennemminki siltä et tää on the nainen, joka lipsahti karkuun

Äkkiseltään näin luulisi. Väärässä olet. En halua hänestä mitään.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Äkkiseltään näin luulisi. Väärässä olet. En halua hänestä mitään.

En minäkään halua sinusta nasse.

• Anonyymi00005

joo heihei

• Anonyymi00009

Ymmärtäväistä kaveria olin,vailla ja kiinyin sinuun mies. Nyt elämä jo helpompaa..
      Avioliitto jne..

• Anonyymi00011

Kiintymisiä tulee ja menee ja varsinkin silloin kun tuntee olevansa heikoilla. Onnea liittonne johdosta.

• Anonyymi00025

Miksi olet täällä jos helppoa js olet jopa aviossa?Siksi koska et ole aidosti tyytyväinen.

• Anonyymi00017

Tää paikka on pahinta myrkkyä mulle. Kun täällä on niin tyhmää juttua et kierokset nousee. Ja sit iskee päänsärky en sais saada ylimääräisiä tunnekuohuja pahimmillaan laukaiseen kohtauksen. En ymmärrä miksi käyn enää täällä.

• Anonyymi00022

Minä en palstaäijä ymmärrä miksi kukaan reppana käy täällä aistimassa tätä köyhän miehen näytelmääsi. Ei vissiin ole elämää

• Anonyymi00018

minä puhun täällä kuin kuolleelle mummulleni

• Anonyymi00019

usein sanon etten vttu jaksa :) on niin pskaa tämä elämä nykyään :) kaikesta me joudunmekin (jotkut) luopumaan

kaikki spessu lähtee ja sitten on vaan tylsää pskaa blaablaaa

• Anonyymi00026

Nyt menit lankaan.Hah,haa!

• Anonyymi00021

Neljä katkeraa ja hieman hönöä ihmistä osti palstaäijän digitaalisen sadun jostain syystä. Kai nämä reppanat elää fantasiaa, että nyt se nainen joihin meillä on psykedeelinen pakkomielle ja joka me kuvitellaan tänne osaksi tätä kekeä näytelmää sai runtua tai jotain. Aikuiset ihmiset

• Anonyymi00027

Adjöö narsku. ✌️

• Anonyymi00028

OHI että viuhahti.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

OHI että viuhahti.

Narsku sinä olet aloittaja mies.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Narsku sinä olet aloittaja mies.

En ole aloittaja enkä mies.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En ole aloittaja enkä mies.

Mutta joo, samat fiilikset aloituksesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe