Mitkä kuusi kirjainta muuttavat eurooppalaisten

Anonyymi-ap

sotakiiman pelonsekaiseksi nöyryydeksi?
- SARMAT

9

71

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Yleinen harha on se että yrittää leikkiä pelottavaa, niin vastapuoli vapisee. Se on se egon ongelma että ihminen on niin tyhmä että vastapuolella on samanlaisia ihmisiä, joten kaikki voimaantuu puolin ja toisin aina toisen uhotessa. Ihminen on niin täynnä itseänsä kun kuvittelee omissa voimafantasioissaa, että toisella puolella ei eletä samoissa fantasioissaan. Sodat eivät lopu sillä tavalla että toinen on rinta rottingilla kova jätkä, ja toinen uikuttaa alistuneena. Ihmiset ovat lapsen tasolla kun elävät tuossa elokuvista opitussa fantasiamaailmassa. Sodat loppuu joko silloin kun itse nöyrtyy ja alkaa etsimään ratkaisua diplomatian kautta. Tai kun molemmat osapuolet on pommitettu kivikaudelle ja muuta vaihtoehtoa ei ole.

Sen verran aivovammainen ocd-laji tämä ihminen on että useimmin vaihtoehto on jälkimmäinen. Vitun naiset, vedelkää miehiä ympäri korvia jotta tämä voimafantasiointi loppuu. Kollektiivisesti vaikka lopetatte pillun antamisen jokaiselle miehelle joka uskoo että väkivallalla ratkaistaan konflikteja. Se ois siinä. Maailmanarauha. Koska miehiä näköjään pillulla ohjaillaan, kun ovat näin apinan tasolla.

• Anonyymi00003

Maailmassa on vain pari maata joilla ei ole puolustusvoimia ja niilläkin on liittolaiset jotka tarvittaessa tulevat apuun aseineen!!!
        Jos maailmassa on Putinin tai Trumpin kaltaisia despootteja useita, niin vain kukkahattutädit kuvittelevat jostain maailman kattavasta rauhasta, ehkä sitten joskus vuosisatojen päästä toivottavasti,,,

Ja muuten naisia on aseineen nykyisin taistelutantereillakin ja ovat myos monesti sotaisia äärioikeistolaisia natsejakin

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Maailmassa on vain pari maata joilla ei ole puolustusvoimia ja niilläkin on liittolaiset jotka tarvittaessa tulevat apuun aseineen!!!
        Jos maailmassa on Putinin tai Trumpin kaltaisia despootteja useita, niin vain kukkahattutädit kuvittelevat jostain maailman kattavasta rauhasta, ehkä sitten joskus vuosisatojen päästä toivottavasti,,,

Ja muuten naisia on aseineen nykyisin taistelutantereillakin ja ovat myos monesti sotaisia äärioikeistolaisia natsejakin

Mutku noi muut, niin minä olen vahvempi. Ei se ole sen kummempaa kuin molemmilla puolilla ihmiset herää siihen että olemme kaikki ihmisiä. Se on siinä. "Putinin ja Trumpin kaltaisia despootteja". Nii. Miksi ihmiset noissa valtioissa lähtee näiden yksittäisten herrojen sekoilujen takia tappamaan toisia ihmisiä? Ja pitää itsereflektoida jotta ymmärtää asian. Meidän poliittinen johto on saanut sinut möyhöttämään venäjää vastaan. Miksi lähdet siihen möyhötykseen mukaan. Olet samaa tasoa kuin sellainen joka lähtee Putinin möyhötyksiin tai Trumpin möyhötyksiin mukaan. Sinut on saatu uskomaan että on joku kokonainen kansa mikä on paska vaikka kyseessä on yksi henkilö aina. Miksi tappaisit venäläisiä jos vihaan putinia. Koska olet hyödyllinen idiootti, kuten nekin jotka venäjän lipun alla tappaa toisen maan kansalaisia toisesta maasta koska hänet on saatu uskomaan että toisen maan johtaja on paska. Ja jostain syystä tappaa sitten kansalaisia sen vuoksi. Tämä ei ole vaikeaa, jos on rehellinen itselleen. Tämä ei oikeasti vaadi mensan jäsenyyttä että tajuaa näin yksinkertaisen jutun. Kyse on vaan halusta luopua egostaan, ja nähdä laajempi kuva. Mutta kun on niin kiva olla tunteiden vietävissä. Etenkin vihan. Kun kaikki turhauttaa maailmassa, niin on tosi kiva kun saa jonkun ulkopuolisen kohteen mitä kohtaan voi väkivaltafantasioida. Maailma 2026. Tuijotelkaa vaan lisää älypuhelimia. Sieltä se harmonia varmaan löytyy.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutku noi muut, niin minä olen vahvempi. Ei se ole sen kummempaa kuin molemmilla puolilla ihmiset herää siihen että olemme kaikki ihmisiä. Se on siinä. "Putinin ja Trumpin kaltaisia despootteja". Nii. Miksi ihmiset noissa valtioissa lähtee näiden yksittäisten herrojen sekoilujen takia tappamaan toisia ihmisiä? Ja pitää itsereflektoida jotta ymmärtää asian. Meidän poliittinen johto on saanut sinut möyhöttämään venäjää vastaan. Miksi lähdet siihen möyhötykseen mukaan. Olet samaa tasoa kuin sellainen joka lähtee Putinin möyhötyksiin tai Trumpin möyhötyksiin mukaan. Sinut on saatu uskomaan että on joku kokonainen kansa mikä on paska vaikka kyseessä on yksi henkilö aina. Miksi tappaisit venäläisiä jos vihaan putinia. Koska olet hyödyllinen idiootti, kuten nekin jotka venäjän lipun alla tappaa toisen maan kansalaisia toisesta maasta koska hänet on saatu uskomaan että toisen maan johtaja on paska. Ja jostain syystä tappaa sitten kansalaisia sen vuoksi. Tämä ei ole vaikeaa, jos on rehellinen itselleen. Tämä ei oikeasti vaadi mensan jäsenyyttä että tajuaa näin yksinkertaisen jutun. Kyse on vaan halusta luopua egostaan, ja nähdä laajempi kuva. Mutta kun on niin kiva olla tunteiden vietävissä. Etenkin vihan. Kun kaikki turhauttaa maailmassa, niin on tosi kiva kun saa jonkun ulkopuolisen kohteen mitä kohtaan voi väkivaltafantasioida. Maailma 2026. Tuijotelkaa vaan lisää älypuhelimia. Sieltä se harmonia varmaan löytyy.

Sitä heräämistä "maailmanrauhaan" on yritetty jo vuosisatoja ja siihen heräämiseen menee vielä vuosisatoja tuntien ihmiset jokainen kynnelle kykenevä on valmis puolustamaan verisesti läheisiään/omaa ryhmäänsä asein tai paljain nyrkein tarvittaessa!!!
        T. Realisti
        Huom. Kristinuskonkin piti olla rauhanuskonto mutta sen nimissäkin soditaan ja surmataan ihmisiä edelleenkin,,,

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sitä heräämistä "maailmanrauhaan" on yritetty jo vuosisatoja ja siihen heräämiseen menee vielä vuosisatoja tuntien ihmiset jokainen kynnelle kykenevä on valmis puolustamaan verisesti läheisiään/omaa ryhmäänsä asein tai paljain nyrkein tarvittaessa!!!
        T. Realisti
        Huom. Kristinuskonkin piti olla rauhanuskonto mutta sen nimissäkin soditaan ja surmataan ihmisiä edelleenkin,,,

Jos olen kompastunut aiemmin, niin jatkan kävelyä silti enkä ota asennetta että aina olen ennenkin kompuroinut ja jää makaamaan sänkyyn.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos olen kompastunut aiemmin, niin jatkan kävelyä silti enkä ota asennetta että aina olen ennenkin kompuroinut ja jää makaamaan sänkyyn.

Itse asiassa jos maailmanrauha kiinnostaa niin miksi et lähde sitä sitten saarnaamaan kaupungin kaduille, etkä vain täällä saarnaisi asiasta!!!
        Ja niitä rauhanyhdistyksiä sekä järjestöjäkin on olemassa jossa saisit enemmän vastakaikua osallistumalla niiden toimintaan,,,

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse asiassa jos maailmanrauha kiinnostaa niin miksi et lähde sitä sitten saarnaamaan kaupungin kaduille, etkä vain täällä saarnaisi asiasta!!!
        Ja niitä rauhanyhdistyksiä sekä järjestöjäkin on olemassa jossa saisit enemmän vastakaikua osallistumalla niiden toimintaan,,,

Jos sinulla on visio siitä miten "saarnaamalla" maailmanrauha saavutetaan, niin toimi sen mukaan. Sen sijaan että ohjeistat ihmisiä toimimaan oman visiosi kautta. Minä teen niin kuin teen, sinä teet niin kuin sinä teet. Eikös ni? Vai teetkö sinä edes muuta kuin kylvät paskan siemeniä ympäriinsä?

• Anonyymi00007

Sarmatilla ei voi ampua muuta kuin tavallisia TNT-räjähteitä, jota räjähdettä kaikissa pommeissa ja kranaateissa vakiona on.

Pitäisi saada ydnlataukset sisään, ja ampua niillä. Kun näin ei Venäjä kuitenkaan voi tehdä, niin valtiona se on tuomittu häviämään tämän sodan.

• Anonyymi00010

Ai kun Xi Jingpin on niin sanonut? Muahahaha!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe