Ettekö voi peittää niitä yleisillä paikoilla? Ei ole kiva kulkea torilla lapsen kanssa pääkallojen ja pirujen vilistessä.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Järkyttävän näköisiä,lapsetkin pelkää.
- Anonyymi00002
Tatskat on ihan jees, mutta silloin ei, kun nahka päästä varpaisiin muistuttaa pakana.aan karttaa. Nuo on jo niin rumia. Makuasia tietenkin.
- Anonyymi00003
Suurin osa tatskan omistajista on sossun asiakkaita
- Anonyymi00008
Kerro, mistä niin päättelet?
- Anonyymi00004
Entä se yks ruussoni aivan järkyttävä Olikos se opettaja ammatiltaan
- Anonyymi00006
Jotain näiltä maalatuilla puuttuu koska julkisuutta haetaan nahka maalaamalla.
- Anonyymi00007
Siihen päälle vielä naama täyteen niittejä, niin avot on raju! 😂
- Anonyymi00014
Ja varmasti hänet huomataan!
- Anonyymi00009
No kannattaa varmaan pysyä kotona jos kaikki pelottaa.
- Anonyymi00010
Ehkä niiden naama norsunvitulla laahustavien halpakaupan koruhyllyn naamaansa ostaneiden ei kannattaisi liikkua päivänvalossa?
Lapset pelkäävät, kuten tuossa joku jo sanoikin. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä niiden naama norsunvitulla laahustavien halpakaupan koruhyllyn naamaansa ostaneiden ei kannattaisi liikkua päivänvalossa?
Lapset pelkäävät, kuten tuossa joku jo sanoikin.Olis vähän niin kuin vanhemman tehtävä opettaa lapselle mitä tarvii pelätä ja mitä ei, onko jääny kertomatta vai onko oma pelko tarttunu?
- Anonyymi00011
Sossun rahoilla maalataan nahkaa ja ostetaan olutta. Sitten vingutaan ku rahat ei riitä
- Anonyymi00012
Tänään klo. 15.30 ihmiset katteli toisia keskusta s-marketissa että kuka haisee, se olin minä, päästin jäätävän hajusen leijan, sellaasen äänettömän.. Sorry ku koko kauppa haisi😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281080Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066- 102905
- 82817
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660