Hyvää päivää naiselle yhdeltä mieheltä!

Anonyymi-ap

Voit katsoa peiliin ja todeta että lihavuutesi on oma syysi.

66

419

Vastaukset 66

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet ilkeä ja kylmä mies.

• Anonyymi00002

Ylipano on aina omaa syytä. Naisen kuuluu olla hoikka eikä mitään ylimääräistä rasvaa saa olla missään.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ylipano on aina omaa syytä. Naisen kuuluu olla hoikka eikä mitään ylimääräistä rasvaa saa olla missään.

Ylipaino

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Nainen luonnostaan lihoo ja laihtuu jo raskauden ym. hormonaalisten tekijöiden johdosta. Vihapuhe aiheuttaa syömishäiriöitä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nainen luonnostaan lihoo ja laihtuu jo raskauden ym. hormonaalisten tekijöiden johdosta. Vihapuhe aiheuttaa syömishäiriöitä.

Ei kaikilla naisilla ole lapsia ja sellaiset vaan mässäilevät päivästä toiseen ja paino nousee! Ja raskaus ei ole tekosyy lihoa!!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei kaikilla naisilla ole lapsia ja sellaiset vaan mässäilevät päivästä toiseen ja paino nousee! Ja raskaus ei ole tekosyy lihoa!!

Minkä ikäinen sä oikein olet?

• Anonyymi00032

Ja onkohan se ap itse lihava? Moni mies jolla ei olis mitään varaa lihavuudesta ees puhua kun ovat ku kävelevä likasanko. Mut naisia haukkuvat on niin itsekästä ja omahyväistä että…. Ootko naisten vihaaja ap?

Vyötäröllä on sullakin kunnon pelastusrengas ja ISO sellainen eli meeppäs Ap hoitamasn omat läskit pois ennenku tuut kellekään huutelee.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Nainen päättää itse omasta kehosta. Itse asiassa naisen hormonitoiminta häiriintyy liian vähästä rasvasta. Rintakudokset ovat rasvaa. Mitä vähemmän rasvaa sitä pienemmät luonnolliset rinnat pääsääntöisesti on.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei se si nun syytäsi ole. Vanhemmillesi tapahtui ylipano kun pääsit syntymään.

• Anonyymi00004

Ei ole kovinkaan hehkeää kun ylipainoinen nainen lyllertää paksujen ja lyhyiden jalkojensa varassa. Menkää salille ja laihduttakaa!

• Anonyymi00006

Käyn salilla 2 kertaa viikossa ja pyöräilemässä melkein joka päivä. En pysty juoksemaan. Etkö nyt tajua?

• Anonyymi00035

Mitä sitten? Taidanpa lihottaa vielä itseäni vähän lisää🤭

• Anonyymi00036
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Käyn salilla 2 kertaa viikossa ja pyöräilemässä melkein joka päivä. En pysty juoksemaan. Etkö nyt tajua?

Aloitus on ap-trollin joka on naisten vihaaja ja valitettavasti näitä on ikävä palsta täynnä. Todennäköisesti itse se lihava kaljamahainen rumilus. EI SIIS KANNATA TOSISSAAN!!

• Anonyymi00007

Ap:lle! Taidat olla lihava , isomahainen, lihaksiton ja potenssi ongelmainen mies. Katso ensin peiliin ja arvostele sitten. Ihanaa hellepäivää Sinulle!

• Anonyymi00027

Ap.äijä on yksinkertainen ja se on hänen isänsä ja äitinsä syytä, kun on saanut huonon perimän.

• Anonyymi00009

Mitä iloa saat näistä aloituksista? Syö vähän enemmän niin ei tarvitse olla noin takakireä.

• Anonyymi00010

Syön terveellisesti ja urheilen. Typerys oot.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kiinnosta sunlainen, bye.

• Anonyymi00015

Onko sinulla sellainen ymmärrys että aapeesetä on nk riisikeppi vai vainot päällä, että joku nainen olisi yhtä lapsellinen kuin sinä ja kirjoittelisi täällä ”erittäin efektiivisesti” miehen äänellä🤦‍♀️ Mikäli näin, nii kerää ittes jo

• Anonyymi00037

No hän ei saa naisia syystä ettei osaa naisten kanssa olla kuten tääkin aloitus osoittaa on sit katkera siinähän se syy trollata.

On itse todennäköisesti se lihava kaiket päivät kotona kököttävä läskimaha. Kun sen tietää niin voi vaan nauraa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä valehtele!!

• Anonyymi00012

Tämmöseen tarvi vastata. Naiset arvostakaa itseänne. Älkää alkako selittää kilojanne kun mies kääntää puheet ulkomuotoonne. Ohittakaa koko mies ja aihe. Älkää alentuko.

• Anonyymi00016

No ai jaa aloittajaäijä. Perusta tähän elämänkoululetjuun vielä oikein sellainen laajempi tukichatti yksinkertaisille.- TT

• Anonyymi00044

Tuo on todella helppo toteuttaa, koska yksikään mies ei kiinnosta minua muuna kuin pelkkänä ystävänä! Olen niin tykästynyt yksin olemiseen ja siihen että saan elää omaa rauhallista elämääni yhdenkään miehen vaatimatta minulta mitään! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, eikä minua haittaisi ollenkaan vaikka en löytäisi koskaan uutta ystävääkään!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tuo on todella helppo toteuttaa, koska yksikään mies ei kiinnosta minua muuna kuin pelkkänä ystävänä! Olen niin tykästynyt yksin olemiseen ja siihen että saan elää omaa rauhallista elämääni yhdenkään miehen vaatimatta minulta mitään! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, eikä minua haittaisi ollenkaan vaikka en löytäisi koskaan uutta ystävääkään!

Ketään en enää ala passaamaan ja en halua enää koskaan asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00013

Kerrohan koulutuksesi. Onko mitään pätevyyttä millekään alalle? Ihanko peruskoulupohjalta täällä huutelet. Ainakaan suomen kielen perusteet ei näytä olevan hallussa. Olen aika varma, että se on sinun syysi.

• Anonyymi00017

Menehän tuksari ottamaan kauneusnokoset välillä. Sivusta

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Menehän tuksari ottamaan kauneusnokoset välillä. Sivusta

Ja toinen kirjoitustaidoton? Onko täällä ensimmäiseltä luokalta luokalle jääneiden kokoontumisajot? Työttömät työnhakijat täydennyskoulutuksessa?

• Anonyymi00014

Näin se valitettavasti on 👍 mitä sitä tosiasioita kieltämään.

• Anonyymi00018

Ja se että laihtuu kilon tai kaks ei oo mitään. Sitten itkettää kun kukaa mies ei huoli 🤣🤣🤣🤣🤣
      m

• Anonyymi00039

Ne miehet on todennäköisesti rumia ja lihavia itse jotka naisten ulkonäköä haukkuu eli ei mitään väliä haukkuvat tai ei kun eivät kiinnosta muutenkaan. .

KATKERUUS on se avainsana ap:n trollaukseen.

• Anonyymi00046

Ei itketä ollenkaan! Ei ole mitään kiinnostusta saada yhtäkään miestä elämääni!

• Anonyymi00019

Lihava voi aina laihduttaa mutta voiko idiotismista "laihtua"?

• Anonyymi00021

Vai niin tietäjät ne tietää

• Anonyymi00022

Miksi te vastaatte päivänselvään trollailuun ettekä ilmoita näitä aloituksia ylläpitoon?????

• Anonyymi00023

Tätä aloitusta ei poisteta siksi koska tämä tyhmä valtaosa kansasta on kivikautisesti edelleen sitä mieltä että lihavuus on yksilön oma valinta. Ja että miehen ja naisen fysiikka on sama asia. Ja että sairastuminen on yksilön oma vika. Ja että ikä ja sukupuoli on yksilön oman vika. Ja että työttömyys on yksilön oma vika. Ja muuttunut elämäntilanne on yksilön oma vika. (Sillä toisella osapuolella ei ole mitään tekemistä asian kanssa esim. erossa. -Sarkasmia-)

• Anonyymi00040
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tätä aloitusta ei poisteta siksi koska tämä tyhmä valtaosa kansasta on kivikautisesti edelleen sitä mieltä että lihavuus on yksilön oma valinta. Ja että miehen ja naisen fysiikka on sama asia. Ja että sairastuminen on yksilön oma vika. Ja että ikä ja sukupuoli on yksilön oman vika. Ja että työttömyys on yksilön oma vika. Ja muuttunut elämäntilanne on yksilön oma vika. (Sillä toisella osapuolella ei ole mitään tekemistä asian kanssa esim. erossa. -Sarkasmia-)

Enemmän tuolla liikenteessä kulkee lihavia miehiä ja tämä on tilastollisesti totta joten hävetkää miehet ite ootte läskejä mut ette laihduta 🤮

• Anonyymi00055

Suurin osa ketjuista on tätä samaa naisvihaa.
        Ja y p ei poista vaikka ilmoittaa

Olen itse täysin luomu ja ilmoitin silti sen luonollisuusketjun.

Jos naiset muokkaavat itseään johtuu miesten vihasta naisten ulkonäköä kohtaan. Naisvihasta

Joka elättää ulkonäköteolisuutta.

• Anonyymi00025

Meniköhän perille? Tälle tasollekko on mennyt ihmissuhteet????

• Anonyymi00026

Jos kilot pitävät sinut kaukana, lihotan lisää

• Anonyymi00030

Näin minäkin meinaan tehdä. Ja nautin elämästä siinä samalla.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Näin minäkin meinaan tehdä. Ja nautin elämästä siinä samalla.

Todella hyvä kirjoitus, komppaan sitä!

• Anonyymi00028

Pahoinvointisi tuo minulle energiaa 😋

• Anonyymi00029

Täällä on selkeästikin lihavien ja katkerien naisten kokoontumisajot, vika on aina muualla kuin itsessään.

• Anonyymi00041

No kummasti noita lihavia miehiä tulee enemmän vastaan kylillä kun naisia ett mikäs se sun ongelma nyt oikein on?

• Anonyymi00043

Ei ole. Kyllä se vika on ihan itsessä.

• Anonyymi00031

Todennäköisesti aloittaja pitää itseään jopa komean näköisenä vaikka on oikeasti ihan hirveän huonon näköinen mies. Sen voi jo aloituksesta huomata.

• Anonyymi00042

Aloitus on mieheltä jota naiset ei huoli ovat sitten hoikkia tai lihavia. Siinä se syy.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Aloitus on mieheltä jota naiset ei huoli ovat sitten hoikkia tai lihavia. Siinä se syy.

Juuri noin olen sen ajatellut olevan!

• Anonyymi00033

Pointti onkin, ettei kukaan hyvinvoiva ihminen puhu kenestäkään noin eikä kenellekään.

• Anonyymi00045

Eikä kukaan oikeasti hyvännäköinen puhu noin alentuvasti toisesta. Hyvännäköinen ihminen usein myös kokee negatiivisena sen että monet ihmiset suhtautuvat häneen niin pinnallisesti ulkonäön perusteella, eivätkä hänen luonteeseen ja persoonaan. Siksipä hän ei sorru samaan muita kohtaan.

• Anonyymi00048

Joskus se on hyvä provosoimalla herätellä aikuisia ihmisiä pohtimaan omaa terveyttä ja lihavuutta etenkin niitä, joilla on vääristynyt kuva itsestä. Faktat tiskiin. Koska eihän se hyvä asia ole.
        Jokainen päättää itse provosoituuko asiasta vai miettiikö oikeasti, että miten voisi elintapojaan muuttaa.
        Sivusta nainen

• Anonyymi00050

Niinpä! Se kertoo siitä, että noin puhuvat ihmiset eivät ole sinut itsensä kanssa!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Joskus se on hyvä provosoimalla herätellä aikuisia ihmisiä pohtimaan omaa terveyttä ja lihavuutta etenkin niitä, joilla on vääristynyt kuva itsestä. Faktat tiskiin. Koska eihän se hyvä asia ole.
        Jokainen päättää itse provosoituuko asiasta vai miettiikö oikeasti, että miten voisi elintapojaan muuttaa.
        Sivusta nainen

Eiköhän about kaikki tiedä nuo terveysjutut. Senkin, että miesten eliniänennuste on naisia huonompi johtuen huonommista elintavoista. Mielestäni ei ole hyvä lietsoa negatiivista nais-mies-jaottelua. Tilastoja voi esittää vaikka mistä, mutta missä hengessä? Provosaatio ei minun mielestä ole ilmapiirin kannalta hyvä. Se voi iskeä heikompiin turhan kovaa. Toki joskus jossain sopivassa kohtaa, mutta yleisenä tapana turhan hajottava.

• Anonyymi00053

Kenenkäs muun syy se voisi olla? Sinunko?
      Perustele.

• Anonyymi00054

Sä kai tiesit, että on sairauksia jotka lihottaa. Niitä on esimerkiksi lipedema, kilpirauhasen vajaatoiminta, pmos/pcos. Ja toi lipedema on siitä hankala, että sitä ei voi laihduttaa pois.

• Anonyymi00057

En ole lihava

• Anonyymi00058

Olen mieluummin lihava kuin tyhmä.

• Anonyymi00059

Erektiohäiriösi on omaa syytäsi.

• Anonyymi00062

Kannattaa tehdä muutakin kuin seistä tumput suorina. Ei se lihavuus ole syynä erektiohäiriöön Nykynaiset ei vaan osaa hommiaan.

• Anonyymi00060

Mulla on kyllä aineenvaihduntasairaus ihan todettu.

• Anonyymi00061

AP hyvä vitsi kun tietää et sun naiset on lihavia siellä ruutujen toisella puolen ....
      Naurettavaa höpötystä
      Sivusta

• Anonyymi00063

Mitä oikein höpötät.

• Anonyymi00064

Kun on runsaslihainen, ei oo vihainen...

• Anonyymi00065

Katsoin jo, ja totesin että on miehen syytä lihoomiseni.

• Anonyymi00066

Noin se on, kun ei saa elää rauhassa. Paljon on häirintää ollut vuosien ajan. Normaali elämä vietiin pois!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      172
      1145
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      773
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      743
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      738
    5. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      231
      705
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      689
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      645
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      622
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      56
      610
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      600
    Aihe