Kiva nähdä turkulainen perheenisä pitkästä aikaa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kysymykset annettu valmiiksi ja niitä nyt opettelee eukkonsa ja avustajien kanssa. Hönö pääministeri ei osaa vastata ex tempore.
- Anonyymi00012
Muuta en keksinyt Orpo!
- Anonyymi00002
Eipä näy olevan ainakaan A-studion mainoksessa. Olisiko perunut tulonsa "lomakiireisiin" vedoten ?
- Anonyymi00009
Tulossa ollaan!
- Anonyymi00003
Nerokas aloitus Orp nolla 😂
- Anonyymi00004
Orp0, Oli0 ulkoavaruudesta?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Orp0, Oli0 ulkoavaruudesta?
💩💩💩💩💩
Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa
Äänestäkalliista sähkönhinnasta saadaa kiittää stubin, sipilän ja kataisen hallitusta jotka myivät härskisti vesivoimalat, talvivaarat sun muut valtion yritykset yksityisille ja sit kuppas firmat tyhjks ja nosti sähkönhinnat taivaisiin.
Vesivoimalat alkoivat myös valuttamaan vedet ohi turbiinien, ihan vaan siks et sai eeuulta korkeemmat korvaukset tolla toimenpiteellä ja hilattua sähkönhinnat ylöspäin..ja sama touhu jatkuu.
nytten vielä orpo ja stubu alkaneet junailemaan kataisen paluuta joko pääministeriks tai presidentiks.. sairasta.
20 luvulla syntyneet eivöt muista tollasia tapahtumia, et minkälaisia veijareita todellisuudessa on kyseessä.
Ainiin, se oli myös stubu joka junaili ryssienrakentamia/omistamia ydinvoimaloita Suomeen, jos joku ihmettelee miiksi nyt ilmassa leijailee radioaktiivista saastetta.. Manit pois, mitä sitte et ne on pois käyhiltä ja terveyski menee samalla.
Äänestä👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltäOrpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.
- Anonyymi00006
Orpo on ryssinyt kunnolla oman ja Kokoomuksen kannatuksen jyrkkään alamäkeen. Ei olis kannattanut keplotella avustuksia hämärällä päätöksellä, nyt kansa rankaisee.
- Anonyymi00007
Mitäpä se Orp0n reppana ymmärtää mistään mitään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitäpä se Orp0n reppana ymmärtää mistään mitään.
Avustajan koulutus sosionomi AMK.
- Anonyymi00010
Nautinnollista katsoa kuinka oikeiston kannatus romahtaa!
Sitä saa mitä tilaa...
- Anonyymi00011
Orpon voi laittaa korruptio junan kyydillä vaikka Ahvenanmaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522