Ketä ajattelet kumppaniksesi kun katsot tätä avioliittoon haluamista?
https://www.youtube.com/watch?v=NaGLVS5b_ZY
Kenen kanssa haluat avioitua?
11
60
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Jumalan mulle antamaa avijopuolisoa, kulla ei oo kasvoja, ei ääntä, mutta sukupuolensa tiijän naiselliksuuveksi, että mahtaako sellaista mulle olla Jumala tarkoittanuullisoinutkaan. Ehkä oun vähäksekkäästi liijan laatutietoinen ja pakotetusti olosuhteistollisuuven epätojennäköisyysprosentoikistisuuvessa sen suhteen aviottumuuvekseni liijaksen vaatelijas.
Mukavasti sinkkuna,
Selef Urge
Selef urge
Selef Urge
Selef Urge- Anonyymi00002
Haluat neitsyen, mutta ei niitä ole tarjolla huorinteossa kun sen menettävät nuorina neitoina. Suosittelen sun luopuvan neitsyysvaatimuksesta ja ottavan muiden möyhennöksen, jota voit sitten rakastaa. Hooseakin joutui ottamaan huoran vaimokseen, ei kaikille ole neitsyttä tarkoitettu ja jos Hoosealle Jumala katsoi huoran/porton sopivaksi vaimoksi niin mikä sinä olet neitsyttä saamaan vaimoksi!
"Mene ja ota itsellesi portto vaimoksesi "
Hoosea 1:2
En sano että tee sinäkin kuten Hoosea, mutta mitä muutakaan sullekaan on tarjolla kuin neitsyytensä menettäneitä naisia, jollet ole miljonääri! Aasiasta saa neitsyen vaimoksi jos maksaa siitä ison rahan.
https://www.youtube.com/watch?v=KE5GGMhmo-M - Anonyymi00009
Miksi teit aloituksen, johon itse vastaat?
- Anonyymi00003
Sattumaa vai ei, mutta tämä tuli mieleen tästä ketjusta. En tiedä onko kukaan teistä yksinäinen kun ehkä haluaa aviopuolison, mikä on kaunis toive ja miksi sitten ei löydä aviopuolisoa niin siinä voi olla syynä kovat vaatimukset: Naiset hinkuu rikasta miestä ja miehet milloin mitäkin, yleensä seksikästä naista.
Harvemmin olen kuullut että neitsyttä mies haluaa vaimoksi, mutta sellaisiakin miehiä tiedän olevan. Ennen vanhaanhan se oli melkeen itsestäänselvää että vaimo otettiin yleensä neitsyenä. Ja muslimimiehillä on nykyäänkin tyttöneitsyitä lähes jokaiselle aviomieheksi haluaville tarjolla.- Anonyymi00004
HUOM! Linkki unohtui äskeisestä. Yksinäisyyspohdintaa:
https://www.youtube.com/watch?v=RYDeDzjiz1E - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
HUOM! Linkki unohtui äskeisestä. Yksinäisyyspohdintaa:
https://www.youtube.com/watch?v=RYDeDzjiz1EMinä en juurikaan koe yksinäisyyden tunteita, koska minulla on aikuisia lapsia! Mutta ymmärrän sen jos joku on aina yksin ja kokee olevansa kaikesta ulkopuolinen! Se voi tehdä syvän haavan ihmisen mieleen ja elämä ei tunnu merkitykselliseltä!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en juurikaan koe yksinäisyyden tunteita, koska minulla on aikuisia lapsia! Mutta ymmärrän sen jos joku on aina yksin ja kokee olevansa kaikesta ulkopuolinen! Se voi tehdä syvän haavan ihmisen mieleen ja elämä ei tunnu merkitykselliseltä!
Yksinäisyys on kyllä oikea vitsaus. Itse olen ratkaissut ongelman vapaaehtois työllä ja keskusteluryhmillä.Nämä auttaa yksinäisyyden tunteeseen. Nykyään yksinäisyys ei vaivaa ollenkaan.
Mb_76
- Anonyymi00007
2Kor.11:1-2 Oi jospa te vähänkin minun tyhmyyttäni kärsisitte! Ja tosin te minua kärsitte. Sillä minä kiivaan teitä Jumalan kiivaudella. Sillä minä olen teitä kihlannut yhdelle miehelle, että minä puhtaan neitseen Kristukselle tuottaisin. Biblia (1776) Ilm.14:4-5.
- Anonyymi00008
Hoos.2:19-20 Minä kihlaan sinut itselleni ijankaikkisesti; ja minä kihlaan sinut itselleni vanhurskaudessa, tuomiossa, armossa ja laupiudessa. Minä kihlaan tosin sinun itselleni uskossa, ja sinun pitää Herran tunteman. Biblia (1776) Jer.31:34.
- Anonyymi00010
Holohoijakkaa mitä pölinää
- Anonyymi00011
aivan--- näin--- tyhjäpäiväiset- jotka eivät akkaa saa- kun ei oo miestä- kenestäkään ottaa- vaan pölisevät muuta joutavaa...
Siksihän he akkaa eivät saakaan. NÄPPYLÄ hanskat heillä kuluu ja rukki mnee heillä kivelle.
ite- kun kävin intin, ja hieman hoidin muuta- toimenkuvaa, niin työmalla astui kaunis nainen siis luomu- ei tarvinnut maalia, eikä muuta ulkoista-
katsoin- hänen huoneeseen tulo sytytti sydämeni.
että tuossa on vaimo- ja hänet rengastinkin hänet neljä- kk- eteenpäin.
Se liitto kesti- hänen kotiinpääsyyn asti- eli en ole eronnut- nyt siitä liitosta on yli viisikymmentä vuotta......
toista vuotta eteenpäin, astui taas uusi luomu- kaupan ovella vastaan.
huomattavasti nuorempi- ja sormus on pian 2 - vuotta ollut yhteisesti sormessa.
kun hän on kuusitoistavuotta nuorempi- monet katsoo, kun vanhemman miehen rinnalla on niin siloposkinen, nauravin silmin, sekä hymyin asteleva - Herraa palveleva, rukoileva ihminen rinnalla. Siinä olen huomannut toisista- että vilkaisevat häntä ja minua, varsinkin ikäiseni miehet- että onpa saanut kauniin puolison
Ei se vaimonsaanti ole vaikeeta. .... ottaa- kun on kohdalla.
Raamattukin opettaa- että jos on vaikeeta olla leski- pitää otaa itselle apu.
Se Raamatun käsky vain pitää toteuttaa- eikä jahkailla.
se on miehestä kiinni- ja idea on rakkaus--- se on tämä ihmeellinen liima-
vaimo tuntee- olevansa rakastettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661