Yli tunnin pysäköinnistä sinulta veleotetaan 2, 80 euroa ja lisäksi siitä, että maksusta ilmoiotetaan veloitetaan 1 euro. Tunnin ylittävä pysäköinti siis maksaa 3,80 euroa,
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Eipä ole pelkoa, että enää sinne menisin. Liikkeet kärsii nahoissaan.
- Anonyymi00002
Alkaa Espoon kauppakeskukset käymään vähiin, jos sekä Lippulaiva että Iso Omena laitetaan ostoboikottiin.
Jäljelle jää enää vain Sello ja pikkuisen kämäisen oloinen Liilan kauppakeskus. - Anonyymi00003
Asioikaa Sellossa ja Kaaressa.
- Anonyymi00004
Isoon Omenaan pääsee sekä dösällä, metrolla, kävellen, että fillarilla. Joten miksi sinne muka edes pitäs mennä omalla autolla? Autoilijat hypätköön suohon.
- Anonyymi00005
Matut ja mustalaiset kulkee julkisilla. Valkosilla espoolaisilla on omat autot.
- Anonyymi00006
Minä en kanna perheen viikonlopun ostoskassia bussissa. Siis käsissä kantaen taikka pyöränsarvessa notkuen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Matut ja mustalaiset kulkee julkisilla. Valkosilla espoolaisilla on omat autot.
Mutta Isoon Omenaan en enää aja.
- Anonyymi00008
Ihanan kallista.
T: Kokoomus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423