Teinitytöllä kävi äsken nolo moka

Anonyymi-ap

Vastaan oli ajamassa pyörällä sellainen muodokas tyttönen jolla oli pinkki toppi päällä, hän siinä minun edessäni ajoi ikävä kyllä kuoppaan ja toinen rinta pomppasi täysin ulos topista ja toinen puoliksi.
Menin ihan hämilleni ja tietenkin jäin katsomaan tilannetta hämmästyneenä, en tiedä pitäisikö nyt tuntea itseni pervoksi.

11

609

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sellaiset kuvitelmat

• Anonyymi00006

Aika paska kuvitelmana, mutta oikeana tilanteena aivan hauska.

Vai tuollaisestako itse haaveilet.

• Anonyymi00003

No ei se mikään "ikävä kyllä" -tilanne ole jos tuollaisen pääsee näkemään.

• Anonyymi00004

SÄ OOT HOMO

• Anonyymi00008

SÄÄ OOT IDIOOTTI.

• Anonyymi00005

Tahattomat vilautukset ovat erittäin mukavia.

Eräs nainen laittoi pyörää lukkoon ja lyhyt sporttihame nousi paljastaen pakarat ja selvisi että hänellä oli pienet punaiset stringit alla.

Nainen ei tiennyt vilauttaneensa, vaikka tiesi hameen nousevan. Hän kääntyi siis seinää vasten juuri sen vuoksi, muttei tajunnut pyllistävän ikkunaa päin siten, että mainosteippauksien välistä avautui erittäin hyvät näkymät.

• Anonyymi00007

Aikoinönaan judon mattotreeneissä sain parikseni nuoren,todella muodokkaan naisen.
      Ja siinä temmellyksessä kun tyttö pääsi mounttiin ja innokkaasti yritteli käsilukkoa ,niin eikös vaan toinen kookas tissi valahtanut esiin.
      Se oli pysäyttävä hetki ,lämmin ,kiinteä tissi heilui sentin päässä kasvoistani.

Tyttö irrotti kiitettävän nopeasti kätensä minusta,tarttui tissiin ja saikuin saikin sen takaisin paikalleen.
      Eipä hän tiennyt ,kuinka helppo hänen olisi siinä tilanteessa lukottaa tai kuristaa meikäläisen; niin hyvä harhautus tuo oli...

• Anonyymi00009

Olen saanut naiseni innostumaan tuosta vahinko vilauttelusta. Hän siis vilauttelee tahallaan, mutta vaikuttaa että vilautus olisi vahinko.

• Anonyymi00010

Mä näyti eile tissit iha tahallaa vanhalle ukolle! T: Katri16

• Anonyymi00011

IHANA KATRI TISSIN NÄYTÄJÄ

• Anonyymi00015

Vastaan tuli käyräsarvisellä pyörällä viime viikolla kolmekymppinen nainen todella avokaulaisessa t-paidassa. Ajoasento oli aika matala. Näkymät isoon tissivakoon ja isojen riippuvien tissien väliin oli esteetön. Oliko naisella ollenkaan liivejä? Epäilen sitä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2177
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      134
      1231
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      142
      1175
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      991
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      75
      983
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      60
      916
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      80
      751
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe