Lehtipuhallimen käyttö kesällä

Anonyymi-ap

Kesälläkään ei saa rauhaa, kun nyt kesälomien aikana aamut alkaa sillä, että joku pyörittää kerrostalon pihalla ja lasten leikkipaikalla tuntikaupalla lehtipuhallimella hiekkaa, soraa ... Silti on kuuma ja kuiva ulkona. Eikö kesäaikana voisi tällaiset vehkeet pitää pois. Se tuntuu todella häiritsevältä. Myös hyönteisille ja pikkulinnuille. Koko aamurauha on häiriintynyt.

Eikä pysty ikkunoita pitämään auki, puhumatta aamukahvihetkestä parvekkeella. Parvekekin pölynpeittämä sen jälkeen.

17

<50

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tyhmät ihmiset siellä käyttämässä laitteita, joihin omat aivot ei riitä

• Anonyymi00002

Leikkipaikoilla on niin paljon roskaa, tyhjiä tölkkejä, huumeneuloja ja mäkkärin roskia, että pakko ne on puhaltimella kasailla ja lapioida jätesäkkiin, kun neuloissa on ties mitä myrkkyä ja aidsia! Voittehan te kerrosotalon asukkaat siivota itse leikkipaikkanne, eikä nukkua iltapäivään saakka!

• Anonyymi00006

Kommentista päätellen,sun aivot taitaa olla hapettuneet..
        Menes puhdistaa ilman laitteita,jos ei ole hyvä käyttää laitteita..kyllä teitä valittaja riittää..

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Leikkipaikoilla on niin paljon roskaa, tyhjiä tölkkejä, huumeneuloja ja mäkkärin roskia, että pakko ne on puhaltimella kasailla ja lapioida jätesäkkiin, kun neuloissa on ties mitä myrkkyä ja aidsia! Voittehan te kerrosotalon asukkaat siivota itse leikkipaikkanne, eikä nukkua iltapäivään saakka!

Ei ainakin meidän leikkikentällä. Siellä lehtipuhalinta käytetään pelkästään lelujen ilmaan paiskamiseen, hiekan ja soran pyörittämiseen.😟

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kommentista päätellen,sun aivot taitaa olla hapettuneet..
        Menes puhdistaa ilman laitteita,jos ei ole hyvä käyttää laitteita..kyllä teitä valittaja riittää..

Leikkikalut voisi käsin maasta poikia ja laittaa ne johonkin nätisti, eikä niitä puhallimen avulla paiskaa ilmaan, mihin sattuu. On myös olemassa harava, harja ja ämpäri, johin voisi käpyjä kerätä maasta. Eikä kaikkia vain huvikseen paiskaa mihin sattuu.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jostakin syystä niitä vain puhalletaan, eikä kukaan laittaa mitään jätesäkkiin.

• Anonyymi00003

Joku innokas kesäaika siellä touhuun, puhaltelee kun ei jaksa haravoida ja kerätä roskia käsineen

Kyllä se lumen tuloon loppuu se menteilli

Asiantuntija

• Anonyymi00004

Miksi haravoida, kun koneetkin on keksitty työnteon helpottamiseksi?

• Anonyymi00005

Eiköhän ne ole määrätty puhdistaa..

• Anonyymi00008

Miksi ajaa autolla kun kävelläkin voi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi haravoida, kun koneetkin on keksitty työnteon helpottamiseksi?

Haravalla varmastikin saisi haravoituksi ja sitten roskat ämpäriin ja roskikseen. Kun roskia ei ole, sitten huviksi pyöritetään lasten leikkikaulja sillä vehkeellä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Haravalla varmastikin saisi haravoituksi ja sitten roskat ämpäriin ja roskikseen. Kun roskia ei ole, sitten huviksi pyöritetään lasten leikkikaulja sillä vehkeellä.

Roskikset voi olla aikuisia ja lapisa varten koristeena jokapaikassa, mutta kukaan niihin ei laita roskia? Aina heitellään minne sattuu ja mieluummin roskiksen ohi ja kaupungeissa kadulle! Näkeehän tuon jo vappujuhlissa hesassa, paikka on sotkussa ja roskat pitkin maata ympäriinsä! Saisvat kerät roskikset pois ja jörjestää julia kaatopaikalla, niin ei tule siivouskuluja!

• Anonyymi00007

Tervetuloa tänne maalle! Ei ole tuollaisia ongelmia. :)

• Anonyymi00009

Saako digilehtipuhallinta käyttää?

• Anonyymi00010

Lait ja kaupungin järjestyssäännöt eivät koske ulkolaisia firmoja. Niiden toimintaan ei poliisi eikä kukaan kaupungin virkamies saa puuttua. Tulisi aivan liian paljon kustannuksia ja työaikaa kuluisi kuukausia.

• Anonyymi00014

Ihan suomalainen näyttää olevan.

• Anonyymi00017

Voimakkaalla lehtipuhaltimella on helppo siivota varasto-ym. rakennuksia. Ovi auki, hengityssuojaimet päähän ja aloita takanurkasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe