Kesälläkään ei saa rauhaa, kun nyt kesälomien aikana aamut alkaa sillä, että joku pyörittää kerrostalon pihalla ja lasten leikkipaikalla tuntikaupalla lehtipuhallimella hiekkaa, soraa ... Silti on kuuma ja kuiva ulkona. Eikö kesäaikana voisi tällaiset vehkeet pitää pois. Se tuntuu todella häiritsevältä. Myös hyönteisille ja pikkulinnuille. Koko aamurauha on häiriintynyt.
Eikä pysty ikkunoita pitämään auki, puhumatta aamukahvihetkestä parvekkeella. Parvekekin pölynpeittämä sen jälkeen.
Lehtipuhallimen käyttö kesällä
17
<50
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Tyhmät ihmiset siellä käyttämässä laitteita, joihin omat aivot ei riitä
- Anonyymi00002
Leikkipaikoilla on niin paljon roskaa, tyhjiä tölkkejä, huumeneuloja ja mäkkärin roskia, että pakko ne on puhaltimella kasailla ja lapioida jätesäkkiin, kun neuloissa on ties mitä myrkkyä ja aidsia! Voittehan te kerrosotalon asukkaat siivota itse leikkipaikkanne, eikä nukkua iltapäivään saakka!
- Anonyymi00006
Kommentista päätellen,sun aivot taitaa olla hapettuneet..
Menes puhdistaa ilman laitteita,jos ei ole hyvä käyttää laitteita..kyllä teitä valittaja riittää.. - Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Leikkipaikoilla on niin paljon roskaa, tyhjiä tölkkejä, huumeneuloja ja mäkkärin roskia, että pakko ne on puhaltimella kasailla ja lapioida jätesäkkiin, kun neuloissa on ties mitä myrkkyä ja aidsia! Voittehan te kerrosotalon asukkaat siivota itse leikkipaikkanne, eikä nukkua iltapäivään saakka!
Ei ainakin meidän leikkikentällä. Siellä lehtipuhalinta käytetään pelkästään lelujen ilmaan paiskamiseen, hiekan ja soran pyörittämiseen.😟
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kommentista päätellen,sun aivot taitaa olla hapettuneet..
Menes puhdistaa ilman laitteita,jos ei ole hyvä käyttää laitteita..kyllä teitä valittaja riittää..Leikkikalut voisi käsin maasta poikia ja laittaa ne johonkin nätisti, eikä niitä puhallimen avulla paiskaa ilmaan, mihin sattuu. On myös olemassa harava, harja ja ämpäri, johin voisi käpyjä kerätä maasta. Eikä kaikkia vain huvikseen paiskaa mihin sattuu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jostakin syystä niitä vain puhalletaan, eikä kukaan laittaa mitään jätesäkkiin.
- Anonyymi00003
Joku innokas kesäaika siellä touhuun, puhaltelee kun ei jaksa haravoida ja kerätä roskia käsineen
Kyllä se lumen tuloon loppuu se menteilli
Asiantuntija- Anonyymi00004
Miksi haravoida, kun koneetkin on keksitty työnteon helpottamiseksi?
- Anonyymi00005
Eiköhän ne ole määrätty puhdistaa..
- Anonyymi00008
Miksi ajaa autolla kun kävelläkin voi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi haravoida, kun koneetkin on keksitty työnteon helpottamiseksi?
Haravalla varmastikin saisi haravoituksi ja sitten roskat ämpäriin ja roskikseen. Kun roskia ei ole, sitten huviksi pyöritetään lasten leikkikaulja sillä vehkeellä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haravalla varmastikin saisi haravoituksi ja sitten roskat ämpäriin ja roskikseen. Kun roskia ei ole, sitten huviksi pyöritetään lasten leikkikaulja sillä vehkeellä.
Roskikset voi olla aikuisia ja lapisa varten koristeena jokapaikassa, mutta kukaan niihin ei laita roskia? Aina heitellään minne sattuu ja mieluummin roskiksen ohi ja kaupungeissa kadulle! Näkeehän tuon jo vappujuhlissa hesassa, paikka on sotkussa ja roskat pitkin maata ympäriinsä! Saisvat kerät roskikset pois ja jörjestää julia kaatopaikalla, niin ei tule siivouskuluja!
- Anonyymi00007
Tervetuloa tänne maalle! Ei ole tuollaisia ongelmia. :)
- Anonyymi00009
Saako digilehtipuhallinta käyttää?
- Anonyymi00010
Lait ja kaupungin järjestyssäännöt eivät koske ulkolaisia firmoja. Niiden toimintaan ei poliisi eikä kukaan kaupungin virkamies saa puuttua. Tulisi aivan liian paljon kustannuksia ja työaikaa kuluisi kuukausia.
- Anonyymi00014
Ihan suomalainen näyttää olevan.
- Anonyymi00017
Voimakkaalla lehtipuhaltimella on helppo siivota varasto-ym. rakennuksia. Ovi auki, hengityssuojaimet päähän ja aloita takanurkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527