"Sinä, joka olet antanut meidän kokea paljon ahdistusta ja onnettomuutta".

Anonyymi-ap

Psalmit 71:1-24 FB38
[1] Sinuun, Herra, minä turvaan, älä salli minun joutua häpeään iankaikkisesti. [2] Pelasta minut, vapahda minut vanhurskaudessasi, kallista korvasi minun puoleeni ja auta minua. [3] Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani. [4] Jumalani, vapauta minut jumalattoman kädestä, väärän ja väkivaltaisen kourista. [5] Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani. [6] Sinä olet minun tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta; sinua minä alati ylistän. [7] Monelle minä olen kuin kummitus, mutta sinä olet minun vahva suojani. [8] Minun suuni on täynnä sinun kiitostasi, täynnä sinun ylistystäsi kaiken päivää. [9] Älä heitä minua pois minun vanhalla iälläni, älä hylkää minua, kun voimani loppuu. [10] Sillä minun viholliseni puhuvat minusta; ne, jotka väijyvät minun henkeäni, neuvottelevat keskenänsä: [11] "Jumala on hänet hyljännyt; ajakaa häntä takaa ja ottakaa kiinni, sillä auttajaa ei ole". [12] Jumala, älä ole minusta kaukana, Jumalani, riennä minun avukseni. [13] Joutukoot häpeään ja hukkukoot ne, jotka vainoavat minun sieluani; peittäköön häpeä ja pilkka ne, jotka hankkivat minulle onnettomuutta. [14] Mutta minä odotan alati, ja yhäti minä sinua kiitän. [15] Minun suuni on julistava sinun vanhurskauttasi, sinun pelastustekojasi kaiken päivää, sillä niiden määrää en minä tunne. [16] Herran, Herran väkeviä tekoja minä tuon julki, minä ylistän sinun vanhurskauttasi, sinun ainoan. [17] Jumala, sinä olet opettanut minua hamasta nuoruudestani, ja yhä vielä minä sinun ihmeitäsi julistan. [18] Älä, Jumala, minua hylkää vanhaksi ja harmaaksi tultuani, niin minä julistan sinun käsivartesi voimaa nousevalle polvelle, sinun väkevyyttäsi kaikille vielä tuleville. [19] Jumala, sinun vanhurskautesi ulottuu hamaan korkeuksiin, sinun, joka teet niin suuria. Jumala, kuka on sinun vertaisesi? [20] Sinä, joka olet antanut meidän kokea paljon ahdistusta ja onnettomuutta, sinä virvoitat meidät jälleen henkiin, ja maan syvyyksistä sinä tuot meidät takaisin. [21] Anna minun arvoni kasvaa ja lohduta minua jälleen. [22] Niin minä myös ylistän harpulla sinua, sinun uskollisuuttasi, minun Jumalani, soitan kanteleella kiitosta sinulle, sinä Israelin Pyhä. [23] Minun huuleni riemuitsevat, kun minä sinulle soitan, ja myös minun sieluni, jonka sinä olet lunastanut. [24] Minun kieleni julistaa sinun vanhurskauttasi kaiken päivää, sillä häpeään ja pilkkaan ovat joutuneet ne, jotka hankkivat minulle onnettomuutta.

https://bible.com/bible/365/psa.71.1-24.FB38

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
        Maailman menoa
        92
        1138
      2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
        Ikävä
        80
        873
      3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
        Ikävä
        236
        872
      4. Mitä näät

Siinä miehessä?
        Ikävä
        54
        734
      5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
        Kemijärvi
        74
        708
      6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
        Ikävä
        34
        622
      7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
        Ikävä
        58
        599
      8. Olisitko valmis

Siihen?
        Ikävä
        41
        570
      9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
        Kotimaiset julkkisjuorut
        29
        557
      10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
        Ikävä
        30
        545
      Aihe