Mitä aijot

Anonyymi-ap

Tehdä taivaissa? Minulla on toiveena, että pystysi tekemään näitä käsitöitä. Minulla on hyviä malleja puu ja metalli aloilta. Jeesus Kristushan oli myös puuseppä, joten sopuratkaisuun varmasti päästään.

Minulla on tosiaan malleja, jotka on ylittänyt uutiskynnyksen.

Hiljalleen pitää asetella näitä pelimerkejä, että tulee moitteeton elämä

Mb_76.

31

212

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nuoria naisia kiinnostaa nykyään nämä puusepän työt. Kansalaisopiston kursseilla on suurin määrä naisia. Ne käy päivätöiden lisäksi näillä. Metallialakin kiinostaa naisia.

• Anonyymi00002

Siellä ei tehdä työtä. Eletään kuin herrat. Palvelijat tekevät kaiken työn.

• Anonyymi00003

Ei ole sama taivas. Minusta pitää olla toimintaa. Että kaikki toiveet tulee täytettyä.

• Anonyymi00006

Ehkä ei ansiotyötä, sillä "elääkseen" sitä ei tarvitse tehdä.
        Mutta saahan siellä muutoin harrastaa mitä haluaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ole sama taivas. Minusta pitää olla toimintaa. Että kaikki toiveet tulee täytettyä.

Incelitkin lopulta pääsevät pukille?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Incelitkin lopulta pääsevät pukille?

Hups, tuo minulta.

• Anonyymi00004

Olen kovasti suunnitellut tulevaa kotiani siellä.

Myös minä, naisena, aion tehdä siellä monenlaisia käsitöitä, kangaspuilla sekä sitten ihan ristipistoilla erilaisia liinoja...

Oletan, että 1. ylösnousemukseen on vielä tovi, joten luultavimmin kuolen luonnollisen kuolemani ennen sitä, toivon mukaan päätyen ensin Paratiisiin.

Entä sitten, kun "kuolleet nousevat ensin"? Meille Paratiisissa ilmoitetaan, että valmistautukaa lähtöön hakea vanha ruumiinne pois maan päältä ja huomatkaa kirkastaa se hyvin!

Lähtölaskenta Paratiisin reunalla, pasuunan töräykset ja Jeesus edellä, iso joukko (muutama miljoona?) pelastettuja saa lähtökäskyn! Liidämme läpi avaruuden, löydämme vanhat jäänteemme: luunpalat, tuhkahiutaleet tuulessa, voikukkaa kasvavat multakokkareet ja Jumalan sanalla niistä yhtäkkiä alkaa syntyä vanha ruumiimme, mutta terveemmässä muodossa kuin oli täällä maanpäällä eläessämme!

Sitten henkemme palautuvat uuteen, kirkastettuun ruumiiseemme (vilkaisen peiliin: "Olenpas minä kaunis!") ja eikun takaisin yläilmoihin ja kotiin Paratiisiin!

• Anonyymi00013

Olihan tämä parodiaa, olihan?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olihan tämä parodiaa, olihan?

Ei, ei ollut. Vain arkielellä kerrottu, tuleva tapahtumasarja.

• Pelaan shakkia Putinin kanssa.

😊😊😊😊😊♟

• Anonyymi00005

Putin voittaa sut kolmella siirrolla. 🪆vs♟️.

• Anonyymi00007

Ei kannata yrittää voittaa Putinia tai voit tippua ikkunasta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näinkin voi käydä.
        Viisas ei ryhdy moiseen sakkipeliin.

Niinistö valitsi (väärän) sakin ja koko Suomi välittömästi hävisi, vaikkei millään myönnä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

... aina ei tarvitse pudota ikkunasta...
        Aseita ja ammuksia ja rahaa Ukrainaan vuosikymmenen buukannut kaveri tapasi tälläkin palstalla mainostetun "Jumalan miehen"? ja kuoli sitten seuraavana päivänä äkillisesti "kuolinsyyntutkijan alustavien havaintojen perusteella aortan dissekaatioon eli sisäkalvon repeämään"
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012137192.html

• >>Ei kannata yrittää voittaa Putinia tai voit tippua ikkunasta.>>

Kuoleeko toistamiseen?

Ja onko taivaassa ikkunoita?

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00017

"Kuoleeko toistamiseen?"

No totta kai kuolee, jos sinne tulee murhaajia, kuten Putin, messias Trump magakultteineen sekä Netanjahu sotarikosjoukkioineen...mitä oikein kuvittelet ? Jotain tekemistähän heilläkin pitää olla, jotta voivat toteuttaa itseään...eihän se muuten mikään taivas olisi heille.

Tai ehkä ei sittenkään kuole, vaan - mikä parempaa - SusiPutin kiduttaakin lampaita iankaiken ja nämä toivoisivat _voivansa_ kuolla...

Jokaisen sadistisen diktaattorin märkä toiveuni !

N*ss*mista siellä ei kyllä valitettavasti voi harrastaa, sillä "kun kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niin kuin (pahat) enkelit taivaissa.

Tämä on kyllä ihan ymmärrettävä juttu, sillä sieltä loppuisi pian tila, jos sinne syntyisi jatkuvasti uusia kidutettavia, eikä kukaan koskaan kuolisi...Aborttejakaan ei siis tarvitse enää tehdä, joten räsäsläisillä on yksi hurskastelun aihe vähemmän.

Homoilla sen sijaan voi aivan vapaasti, mutta siitä ei Räsäsellä ole varaa huomautella, sillä taivaassa hallitsee Jumalan silmäterä Netanjahu ja homoilusta iloitsevat erityisesti Israelin sisäsiittoiset homopiirit.

• Anonyymi00009

1Moos.28:17 Niin hän pelkäsi, ja sanoi: kuinka peljättävä on tämä paikka! ei tässä muu ole kuin Jumalan huone ja taivaan ovi. Biblia (1776)

• Anonyymi00014

Ei siellä ole liharuumista sielulla vaan ollaan valo-olentoja. Mitään kiinteää materiaalia ei ole niinkuin täällä "ajassa"
      Ajatuksen voimalla liikutaan.

• Anonyymi00015

Töitä ei voi tehdä, mutta voi herjata Paavalia sekä muistella miten maallisen vaelluksen aikaan ihmisiä vaivattomasti kuollut sodissa. Ja olla iloinen kun oli niissä asioissa oikealla puolella että pääsi taivaaseen. Toivoa vain sopii että lämpötila on lähelle normaalia huonelämpötilaa eikä tulen liekkejä näy.

• Anonyymi00018

Toden näköisesti sinne järjestävät sorvit, sirkkelit ja muut välineet. Jos on hyviä malleja, niin siellä voi toteuttaa niitä. Tiedä vaikka hommaamat minulle Apon aarporan. Tos on hyvä jyrsin, Heidenhain ohjauksella. Eli ammattitaito ei valu hukkaan taivaissakaan.

Mb_76

• Anonyymi00019

Tuo Tos:han on raskaan koneistuksen kamoja. Eikö riittäisi vähän maltillisemmat kamat. Tuskin sinulla on tarvetta raskaan metallin kamoihin. Minne sinä näitä myisit? Ostajat on Metso ja Moventas. Hurjia on nuo sinun suunnitelmat. Tuskin mihinkään nyrkkipajan Nämä ostajat tyytyy. Vaikka kiehtova ajatus on, että Tos:n apo olisi autotallissa.

• Anonyymi00020

Kyllä sorvit sekä käsin veivattavat tahkot jäävät maan päälle.

Ainut mitä tulee mukaan on oma mieli ja henki.

Sillä pitää operoida niillä eväillä mitkä maalliselta vaellukselta annettiin mukaan.

Jos on herjannut Paavalia, amerikan homoja tai pitänyt kaikkia muita laittomuuden tekijöinä, niin niillä eväillä tulee pärjätä taivaassa tai siellä mihin paikkaan sitä joutuu.

• Anonyymi00021

Ajattelin, että sitä voisi olla laulumiehiä- ihan lasimerellä.
      KUN on vakautta- eikä meren aallot pauhaa, kuten t äällä,
      laulaa luikastaan MOOSEKSEN virttä ja KARITSAN virttä, meitin kielellä - lausuttuna.

Ja - onhan siellä pasunoitakin olemassa, trumpettea - rumpuja- gympaaleja, jne. mitä ne nyt onkaan. Sitten riemuhuutokin on Herralle olemassa.

jne. eihän täällä mieleen oikein kellään ole juolahtanutkaan, mitä siellä Kristus esiripun takana onkaan.
      Se tullaan sitten näkemään, ---- ajallaan---

Ehtiihän sitä.

• Anonyymi00022

Taivas on hyvä paikka bisneksen tekoon ja erityisesti käsitöillä on arvo. Oli nämä sitten virkattuja pöytäliinoja tai puu-käsitöitä. Pienyrittäjän taivas!

Kapitalisti

• Anonyymi00023

Toden näköisesti sinne jäjestetään sorvit ja jyrsinkoneet ja sirkkelit. Näitä voi käyttää vapaasti. Onhan täällä maanpäälläkin nämä kamat metalli ja puutöihin. Sitten ei muuta kuin toteuttaa näitä unelmia ja saahan sillä sitä taivaallista valuuttaa.

• Anonyymi00024

Taivaissa arvostetaan ahkeria ihmisiä, enemmän kuin täyslorveja. Nämä saa varmasti työkalut bisneksen tekoon. Nämäkin kohtuuden rajoissa, joten mitään Apon jyrsinkonetta on turha haaveilla. Muut metallityökalut kyllä löytyy. Ellei sitten ota yhteis-omistukseen näitä laitteita. Kuitenkin nämä tuotteet on keski raskaan metallin tavaroita.
        Jotka näitä ostaa, on aika rajallinen määrä. Ei ole tusinatuotteita.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Taivaissa arvostetaan ahkeria ihmisiä, enemmän kuin täyslorveja. Nämä saa varmasti työkalut bisneksen tekoon. Nämäkin kohtuuden rajoissa, joten mitään Apon jyrsinkonetta on turha haaveilla. Muut metallityökalut kyllä löytyy. Ellei sitten ota yhteis-omistukseen näitä laitteita. Kuitenkin nämä tuotteet on keski raskaan metallin tavaroita.
        Jotka näitä ostaa, on aika rajallinen määrä. Ei ole tusinatuotteita.

Pitää pakata metsägrilli mukaan taivaisiin. Isompiakin tuotteita on, mutta ne jää tänne maahan. Kaavat on kyllä tallella, että pystyy tekemään niitä myös jatkossa. Ei muuta kuin grilli kainaloon ja taivaalliseen elämään.

Mb_76

• Anonyymi00027

Haluan olla omassa rauhassani, yhdessä eläinteni ja lasteni kanssa.
      En halua ystävää teeskenteleviä, vain hyväksikäyttäviä ihmisiä lähelleni.

Haluan itse pitää etäisyyttä.
      Kullakin on oma taivaansa, siten kuin sen maan päällä itse itselleen petasi.

• Anonyymi00028

Veneen puusta haluaisin tehä, jotta pääsee soutamaan. Purjeveneen sittenkin ettei tarvitse muuta kuin olla, mutta moottorilla kulkevan veneen oikeasti halujaisin, se kun on kätevä.

Mulla ei ole kokemusta veneenteoksesta, mutta ikuisuus on pitkä aika mestarillisoitua aitokristillisteistyneenä veneekseijen tekoisuus osaajakkaaksi.

Pesukoneessa pyykkijä pesussa just nyt. Alushousuisii, peitto valkoisellinen, ja mustii sukkii monii parei ja muuta paitaisuuksija ynnä muitaisuuksija.

Pesukoneillessa kylläiseellisenä,

Selef Urge

• Anonyymi00029

Itsellä on tosiaan veneenveistoa takana. Tällaisella nuoriso-pajalla olin ja noin 20 kpl kerkesin näitä veneitä tehdä. 2,5 vuotta meni tähän. Muitakin töitä tein siellä pajalla, esim. metsän raivausta ja nurmikon parturointia kaupungin alueilta.

Oli paras työpaikka, mitä minulla on ollut, vaikka monessa olen ollut mukana, esim. metalli teollisuudessa.

Mb_76

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe