on todella virkistävä ja mahtava tunne. Viime viikolla sadetta tulikin sitten iin paljon kuin autopesulassa. Rankkasateen innoittamana menin käväelemään puistoon, joka sijaitsee vieressä. Ensin oli vielä pyyhe päällä, mutta kun olin kävelypolulla, niin otin pyyhkeen pois. Vettä tuli todella niin paljon taivaan täydeltä, että pyyhe oli hetkessä läpimärkä.Siinä sitten alastomana läpi puiston. Sai olla melko varma siitä, että ei ole vastaantulijoita.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Joo on mahtava tunne
- Anonyymi00006
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00002
Mökillä rantasaunan terassilla ollaan vaimon kanssa aina alsti vilvoittelemassa, ihan parasta kun sataa vettä ja sadeoisarat kivasti kutittelee iholla. Ollaan joitain kertoja paneskeltukin tuossa terassilla. Viimeeksi kun käytiin veneilemässä niin todettiin vaan että kylläpä hynin näkyykin tuohon terassille täältä järveltä päin, vaikka muutamia puita onkin eikä vastarannan saunamökkikään kaukana ole, onkohan sieltä katseltu.
- Anonyymi00003
Olisi mahtava saada katsoa kun vaimosi polvillaan edessäsi antaa suihinottoa
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisi mahtava saada katsoa kun vaimosi polvillaan edessäsi antaa suihinottoa
Tuotakin on tehy, ei loppuun asti vaan kiusoitellaan joskus toisiamme. Mimulla aika usein muna pystyssä vilvoitellessa ja vaimo ohinennen tykkää välillä nuolla munaa ja minä usein vastaan nuolemalla vaimon pillua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuotakin on tehy, ei loppuun asti vaan kiusoitellaan joskus toisiamme. Mimulla aika usein muna pystyssä vilvoitellessa ja vaimo ohinennen tykkää välillä nuolla munaa ja minä usein vastaan nuolemalla vaimon pillua.
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
Sinulla ei sekään🤣
- Anonyymi00004
Eilen illalla kun oli oikein lämmintä ja satoi ukkosen jälkeen, kuljeskelin alasti pihalla.
- Anonyymi00005
Jaahas spedellä taas uusi aluevaltaus buaahaa
- Anonyymi00011
No tunnistit viimeinikn itsesi.
- Anonyymi00012
Tänä kesänä ei meillä ole tullut yhtään kunnon rankkasadetta.
Silloin on ollut tapanani tyhjentää ränneistä tikapuille nakuna kiiveten edellissyksyn lehdet ja koivunsiemenet - eikä asuni olemattomuus ole häirinnyt ohiajajia (sade-)pisaran vertaa. Sitä odotellessa siis!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust47975Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603