Raakuus vaan lisääntyy, normalisoituu

Raakuus on lopunajan merkeistä yksi.
Nyt näemme koko ajan lisääntyvää raakuutta ja pahuutta.
Pahinta on kun tämä ei tunnu oikein ketään kiinnostavan.
Raiskauksia..päivittäin
Murhia..lähes päivittäin
Tappoja..usein
Lasten raiskauksia ...usein
Euroopan tasolla sitten jo megaluvut.

Raamatun teksti pitää paikkansa ja se mikä on, että raakuus tästäkin vielä pahenee.
Epsteinin lista tuli ja se porukka on ollut koko hollywoodin ajan.
Ihmistensyöntiä
Ihmisverenjuontia
Pienten lasten uhraamista myös aikuisten.
Lasten raiskauksia.
Tämäkään satanismi ei tunnu ketään hätkäyttävän.
Jos ihmiskunta olisi terve niin olisi surumarsseja, mutta hollywood pyörii ja filmit entiseen tapaan. Ei tunnu kiinnostavan saati tuovan yhtään kyyneltä silmäkulmaan.

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kohta ne ei enä kestä raitista Jumalan sanaa ja se kielletään ja tulee yleismaailmallinen yksi uskonto, joka on porttokirkko.

• Juurikin näin. Englannissa pidätetty raamatun lukemisesta julkisella paikalla useita jo.
        Kääntyvät englannin kirkkoisät haudoissaan kun islamistit johtaa maata ja monissa kaupungeissa muslimi pormestari jne.

• Anonyymi00002

Mutta kyllähän tapa, jota Herra Sebaot osoitti murhatessaan hukuttamalla kahdeksaa ihmistä vaille kaikki ihmiset, on kuitenkin raakuudessaan ylittämätön hirmuteko.

• Sinun täytyy käydä sanomassa se Jumalalle.

• Anonyymi00004
        MrHyvis kirjoitti:

Sinun täytyy käydä sanomassa se Jumalalle.

Nimenomaan se minä juuri tein.
        Vai eikö Herra Sebaot olekaan mielestäsi kaikkitietävä, joka voi nähdä myös Suomi24:n kirjoitukset?

• Anonyymi00003

Raakuudet selitetään ettei ne mitään haittaa, sodassa vihollinen tappaa itse itsensä ja raiskatut avustustyöntekijät raiskaa itse itsensä.

Se on tämän päivän moraali.

• Anonyymi00007

Kyllä Herra Sebaot osaa olla raakimus.

1. Sam. 15:2-3

"2Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kostan Amalekille sen, mitä hän teki Israelille asettumalla hänen tielleen, kun hän tuli Egyptistä.
        3Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit.""

• Anonyymi00005

Raukkuus ja raakuus

tosimiehet valitsevat raakuus ja hintit raukkuus, koska rakkauteen ei usko kukaan kun se on yhtä lipevä kuin naisen.....

• Anonyymi00006

jos pappi saa kuukausipalkkaa ja elää westendissä ja ajaa porsea.....mikä kiva on käydä aamupuurolla?

• Anonyymi00008

Ja pahaa puolustetaan ja oikeutta pahuuden tekijälle jaetaan, Tappajat ja murhaajat saavat liikkua vapaasti kunnon ohmisten seassa, lukkojen taakse murhaajat ja pahat ihmiset pitäisi lopun iäkseen laittaa. Ennen oli suljetut osastot mielisairaaloissa, nykyään sellaisia ei juuri ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe