Tämä Amerikan nykyinen hallinto aikoo tehdä jotain kansainväliselle rikostuomioistuimelle, joka on täysin väärin. Kansainvälinen rikostuomioistuin on nykyään ainoa paikka joka uskaltaa puuttua eri maiden sotarikoksiin, joihin on syyllistyneet joidenkin maiden johtajat. Kaksi tunnetuinta sotarikollista on tällä hetkellä Venäjän presidentti Vladimir pultin ja Israelin pääministeri Netanhaju. Minun mielestä Pultin on kuin itse piru: Hänelle on ihmishenki täysin arvoton, myöskin lasten ja varsinkin ukrainalaisten lasten, joita on kaapattu Venäjälle ja joita aivopestään joilla kamalilla leireillä. Pultin ei välitä myöskään yhtään omista, venäläisistä sotilaista, heitä kohdellaan huonosti, ja kun he kuolevat sodassa, heidän ruumiitaan ei haeta pois sotatantereilta, vaan jätetään sinne maahan mätänemään. Sodassa kaatuneet sotilaat eivät saa mitään kunniaa eivätkä heidän vanhempansa tietoa heidän kohtalostaan.
Israelin pääministeri Netanhaju on kuin itse paholainen, hän on piinannut palestiinalaisia ihmisiä jo vuosikausien ajan Israelin nyky oikeisto johdon kanssa. Israelilaiset sotilaat ovat surmanneet ihan huvikseen palestiinalaisia lapsia, näin sotilaat ovat itse kertoneet. Israelilaiset sotilaat ampuivat myös tulitauon aikana ruokaa hakevia palestiinalaisia aikuisia ihmisiä, etupäässä palestiinalaisia perheen isiä.
Israel ei ole päästänyt kansainvälistä hätäapua menemään Gazan alueelle, vaikka niin tulitauko sopimuksessa sovittiin. Israel on näännyttänyt nälkään edelleen palestiinalaisia ihmisiä, nälkään kuoleminen on hirvittävän tuskallista, kun ihminen alkaa kuivumaan sisältä päin ! Israelilaiset sotilaat eivät ole päästäneet kansainvälisten avustusjärjestöjen laivoja menemään Gazan satamiin ja sotilaat ovat nöyryyttäneet ja kohdelleet huonosti laivoissa olleita ihmisiä, jopa potkineet vatsaan
Israelin Netanhaju ei ole noudattanut Gazan tulitaukosopimusta eikä myöskään Libanonin rauhansopimusta. Netanhaju haluaa tapattaa koko ajan mahdollisimman paljon ihmisiä, hänen niskoillaan on kymmenien tuhansien ihmisten kuolema.
Näitä kahta hirmuhallitsijaa yhdistää kaikkein eniten VALTA: Vallassa oleminen on sokaissut heidät täysin eivätkä he halua luopua vallasta mistään hinnasta, heille ei ole mitään väliä, vaikka tuhansia viattomia ihmisiä kuolee.
Minä toivon hartaasti, että Netanhaju ja Pultin joutuisivat kansainvälisen rikostuomio istuimen eteen vastaamaan kaikista rikoksistaan ja he saisivat heille kuuluvat vankeustuomiot. Vankityrmässä voisi olla erilaisia myrkkyjä, esim, sammakon nuolimyrkkyä...
Kansainvälistä rikostuomioistuinta täytyy aina kunnioittaa !
Kansainvälinen rikostuomioistuin
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jos kansainvälinen oikeus toimisi oikein niin sinne pitäisi joutua myös Merkel ja Zelensky ja suurin osa Eu päättäjistä jotka sotii Venäjän kanssa Ukrainasta.
Sellaista kansainvälistä puolueetonta maailman poliisia ei vaan voida koskaan perustaa joka toimisi oikein koska sota hullut narisstisen maailman poliitikot sanelee säännöt loppupelissä kuitenkin.
Ei aita kun tottua siihen mitä on ollut ympäri maailman jo yli 3000 vuotta että päättäjät provosoi ja aivo pesee kansan vihaamaan naapuria ja tyhmä kansa tarttuu saisiin ja päättäjät kerää rahat (kuorii krmat pältä) näinhän se menee ympäri maailman ja on mennyt jo ennen ajan laskua.- Anonyymi00002
Ihminen on tyhmä kun se luulee olevansa demokraattinen mutta äänestä narsistia joka riistää äänestää.....
Tämäkin hulluus tapahtuu ihan jokapuolella maailmaa... niin Usa:ssa venälällä Israelissa ,Ukrainassa Suomessa kuin joka paikassa...
Harvassa on narsitisti jotka ajaa isänmaan ja kansan etua oikesti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa32962Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70860- 162842
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27748Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks39625- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa41562Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu116526On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12505- 39485
- 57475
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6470- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55457