Vassut ei halua investoida

Anonyymi-ap

suomeen mitään halleja eikä mitään muutakaan.
ne vaan haluaa rahaa omaan taskuun ja nostaa ylipainonsa tappiin.

25

60

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näköjään kommunismi sopii persuillekin silloin kun verorahoja jaetaan kavereiden bisneksiin.

• Anonyymi00004

Mikä tuossa on sitä kommunismia?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tingitään mielummin terveydenhuollosta niin saadaan pumpattua valtion rahat hallitusministerien kavereille.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tingitään mielummin terveydenhuollosta niin saadaan pumpattua valtion rahat hallitusministerien kavereille.

😱😱

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Veronmaksajien rahaa jaetaan kavereille vastikkeetta ja salaa. Yksi kommunismin tunnusmerkeistä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Veronmaksajien rahaa jaetaan kavereille vastikkeetta ja salaa. Yksi kommunismin tunnusmerkeistä.

Lähinnä kai puhut korruptiosta ja se toimii parhaiten diktatuurissa ja vastaavissa järjestelmissä.

• Anonyymi00002

Avaajan on oltava persu. Maailman typerin eläin.

• Anonyymi00005

Jep, ja sinä olet maailman typerin ihminen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep, ja sinä olet maailman typerin ihminen.

Sentään ihminen.

• Anonyymi00003

Haluan jonkun muun maksavan kavereideni hallin mutta ei, en ole kommunisti

• Anonyymi00006

Marinin hallitusta kritisoitiin voimakkaasti siitä, että se jakoi poikkeuksellisen paljon yritystukia.

Tällä hallituskaudella on ollut jatkuva konkurssiaalto. Olisiko kannattanut tukea taloutta, vai oliko tarkoituskin raivata pk-yritykset pois suuryritysten markkinoilta?

• Anonyymi00021

Viimeinen niitti pk yrityksille oli ALVin nosto. Sitähän hallituksen rahaministeri (persu) ei tajua.

• Anonyymi00007

Persujen voimaannuttava aamuterapia alkamassa.

• Anonyymi00010

Miljoonista on niin helppo vääntää juttuja mutta mihin kaikki kymmenet miljardit katoavat, ne kannattaa jättää liian vaikeina ymmärtää ihan omaan arvoonsa.

• Anonyymi00011

Suomessa on käytetty 2000-luvulla (vuosina 2000–2024) työttömyysturvaan arviolta yli 60 miljardia euroa. Summa muodostuu sekä työttömyyskassojen maksamasta ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta että Kelan maksamasta perusturvasta (työmarkkinatuki ja peruspäiväraha).

• Anonyymi00012

Kyllähän työnantajien ja palkansaajien työttömyysvakuutusmaksuilla rahoitetaan merkittävä osa ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta eikä millään työttömyyskassojen jäsenmaksuilla, muutamilla kympeillä vuodessa.

• Anonyymi00013

Kuka hitto niitä halleja kaipaa? Yksikään halli ei ole tähän mennessä tullut omillaan toimeen hylkeitä lukuun ottamatta.

• Anonyymi00014

Voihan niistä jakaa talvella ruoka-apua nykykansalle, eivät tarvitse jonottaa ulkona.

• Anonyymi00016

Persuille näköjään tärkeä tuo halli.

• Anonyymi00019

Niin, tuolla 35 miljoonalla Helsinkiin olisi saatu 6-8 km pyörätietä, jos toteutuneet pyöräteiden rakennuskustannukset pitävät paikkaansa. Kukaan ei olisi uskaltanut avata suutaan.

• Anonyymi00020

Vassut tarvii makkaraa ja kaljaa valtio maksajana.

• Anonyymi00022

Mutta persu taas pettää aina.

• Anonyymi00023

Vasut haluaa sipsii bissee aina vain lisääminulle minulle minulle, mitäs sitten kun masu sanoo poks...

• Anonyymi00024

vasun masu sanoo poks!

• Anonyymi00025

Kyllä taas huomaa kuinka lapsellista sakkia te persut olette. Ei ihme, että teitä ei kukaan ota vakavasti. Lapsen tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe