suomeen mitään halleja eikä mitään muutakaan.
ne vaan haluaa rahaa omaan taskuun ja nostaa ylipainonsa tappiin.
Vassut ei halua investoida
25
60
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Näköjään kommunismi sopii persuillekin silloin kun verorahoja jaetaan kavereiden bisneksiin.
- Anonyymi00004
Mikä tuossa on sitä kommunismia?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tingitään mielummin terveydenhuollosta niin saadaan pumpattua valtion rahat hallitusministerien kavereille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tingitään mielummin terveydenhuollosta niin saadaan pumpattua valtion rahat hallitusministerien kavereille.
😱😱
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Veronmaksajien rahaa jaetaan kavereille vastikkeetta ja salaa. Yksi kommunismin tunnusmerkeistä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Veronmaksajien rahaa jaetaan kavereille vastikkeetta ja salaa. Yksi kommunismin tunnusmerkeistä.
Lähinnä kai puhut korruptiosta ja se toimii parhaiten diktatuurissa ja vastaavissa järjestelmissä.
- Anonyymi00002
Avaajan on oltava persu. Maailman typerin eläin.
- Anonyymi00005
Jep, ja sinä olet maailman typerin ihminen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep, ja sinä olet maailman typerin ihminen.
Sentään ihminen.
- Anonyymi00003
Haluan jonkun muun maksavan kavereideni hallin mutta ei, en ole kommunisti
- Anonyymi00006
Marinin hallitusta kritisoitiin voimakkaasti siitä, että se jakoi poikkeuksellisen paljon yritystukia.
Tällä hallituskaudella on ollut jatkuva konkurssiaalto. Olisiko kannattanut tukea taloutta, vai oliko tarkoituskin raivata pk-yritykset pois suuryritysten markkinoilta?- Anonyymi00021
Viimeinen niitti pk yrityksille oli ALVin nosto. Sitähän hallituksen rahaministeri (persu) ei tajua.
- Anonyymi00007
Persujen voimaannuttava aamuterapia alkamassa.
- Anonyymi00010
Miljoonista on niin helppo vääntää juttuja mutta mihin kaikki kymmenet miljardit katoavat, ne kannattaa jättää liian vaikeina ymmärtää ihan omaan arvoonsa.
- Anonyymi00011
Suomessa on käytetty 2000-luvulla (vuosina 2000–2024) työttömyysturvaan arviolta yli 60 miljardia euroa. Summa muodostuu sekä työttömyyskassojen maksamasta ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta että Kelan maksamasta perusturvasta (työmarkkinatuki ja peruspäiväraha).
- Anonyymi00012
Kyllähän työnantajien ja palkansaajien työttömyysvakuutusmaksuilla rahoitetaan merkittävä osa ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta eikä millään työttömyyskassojen jäsenmaksuilla, muutamilla kympeillä vuodessa.
- Anonyymi00013
Kuka hitto niitä halleja kaipaa? Yksikään halli ei ole tähän mennessä tullut omillaan toimeen hylkeitä lukuun ottamatta.
- Anonyymi00014
Voihan niistä jakaa talvella ruoka-apua nykykansalle, eivät tarvitse jonottaa ulkona.
- Anonyymi00016
Persuille näköjään tärkeä tuo halli.
- Anonyymi00019
Niin, tuolla 35 miljoonalla Helsinkiin olisi saatu 6-8 km pyörätietä, jos toteutuneet pyöräteiden rakennuskustannukset pitävät paikkaansa. Kukaan ei olisi uskaltanut avata suutaan.
- Anonyymi00020
Vassut tarvii makkaraa ja kaljaa valtio maksajana.
- Anonyymi00022
Mutta persu taas pettää aina.
- Anonyymi00023
Vasut haluaa sipsii bissee aina vain lisääminulle minulle minulle, mitäs sitten kun masu sanoo poks...
- Anonyymi00024
vasun masu sanoo poks!
- Anonyymi00025
Kyllä taas huomaa kuinka lapsellista sakkia te persut olette. Ei ihme, että teitä ei kukaan ota vakavasti. Lapsen tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522