Ukrainassa osoitetaan mieltä Zelenskyn toimintaa vastaan.
https://yle.fi/a/74-20236689?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
"Analyysi: Ukrainalaiset marssivat erotetun puolustusministerin takia, koska pelissä voi olla voitto sodassa
Suositun ministerin ero on aiheuttanut poikkeuksellisen laajan tukiaallon Ukrainassa, kirjoittaa Ylen Ukrainan-toimittaja Maxim Fedorov."
Ukraina on vaarassa hävitä sota.
Ukrainassa osoitetaan mieltä
16
73
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Hamppukravatti alkaa kokkelipään ympärillä kiristyä.
- Anonyymi00002
Ukraina häviää tuon ZelensKYYn typerän sodan.
Ukrainan kansa hirttää ZelensKYYn muodollisen sotasyyllisyys oikeudenkäynnin jälkeen. - Anonyymi00003
Me nähdään lännen tukeman hirmuhallinnon Ukrainassa.
Lännen politiikka johtaa suursotaan, muuta tietä ei taida enää olla.
Kun aletaan avoimesti tukemaan uusfasismia ja samalla katkaistaan normaalit keskusteluyhteydet.....niin onko kovin vaikeaa kuvitella seuraukset?
Eikä yksin keskusteluyhteyksistä ole kysymys, on suljettu rajoja, eristetty ihmisiä, urheilijoita, pakotteilla jatkuva painostus yms."Me nähdään lännen tukeman hirmuhallinnon Ukrainassa."
Hirmuhallinto on Venäjällä, ei Ukrainassa.
"Lännen politiikka johtaa suursotaan, muuta tietä ei taida enää olla."
Suursotaan olisi yksi ainoa syyllinen ja se olisi Venäjä, jonka rikollinen imperialismi siihen olisi johtanut.
"Kun aletaan avoimesti tukemaan uusfasismia ja samalla katkaistaan normaalit keskusteluyhteydet.....niin onko kovin vaikeaa kuvitella seuraukset?"
Venäjän johto on itse uusfasistinen ja koska se pettää sopimuksensa, sen kanssa on turha neuvotella.
"Eikä yksin keskusteluyhteyksistä ole kysymys, on suljettu rajoja, eristetty ihmisiä, urheilijoita, pakotteilla jatkuva painostus yms."
Ne ovat rangaistuksia rikollisesta toiminnasta. Miten sinä itse rankaisisit rikollisia ja saisit heidät lopettamaan rikostensa tekemisen? Neuvottelemalla?
- Anonyymi00004
Ukaina on hävinny sotansa, kansa ei kaipaa lisää uhreja!
- Anonyymi00006
Ukraina on voittamassa sotansa eikä Venäjän kansa kaipaa enää lisää henkilötappioita!
- Anonyymi00005
Nyt oli aika tukea Ukrainian mielen ilmauksia, kansa on kadulla ja Stubbi on hiljaa.
- Anonyymi00008
MITES AJATTELIT SEN TEHDÄ SUOMESTA KÄSIN?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
MITES AJATTELIT SEN TEHDÄ SUOMESTA KÄSIN?
Suomesta pitää kerätä telttoja, huopia, kuormalavoja ja autonrenkaita.
Niitä pitää sitten viedä Kiovaan ja alkaa rakentaa leirejä ja barrikaadeja Maidanin aukiolle ja alkaa siellä osoittaa mieltä ja polttaa käryttää niitä renkaita.
Torvia, rumpuja ja megafoneja on myös oltava että saa mölyä aikaan.
Kaikki pakettiautojen omistajat nyt liikkeelle ukrainalaisten vapauden ja demokratian puolesta! - Anonyymi00015
Oikeutettu kansannousu sio-natsistista ukro hallintoa vastaan..
- Anonyymi00010
Zelensky ja Ukraina on pysäytettävä nyt!
Muuten ne hyökkää seuraavaksi Eurooppaan.- Anonyymi00011
Ukrainalaiset muodostavat Venäjän armeijan kärjen kun se hyökkää Baltiaan, Puolaan ja Suomeen (tosin vaiheittain).
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ukrainalaiset muodostavat Venäjän armeijan kärjen kun se hyökkää Baltiaan, Puolaan ja Suomeen (tosin vaiheittain).
Venäjä ei hyökkäile 50 vuoteen yhtään mihinkään.
- Anonyymi00012
Koska Venäjän lampaat uskaltautuu kadulle, tarvitaako vielä miljoonatappiot lisää?
Venäjä on jo hävinnyt sodan.- Anonyymi00014
Torille kun Ukraina antautuu ehdoitta.
- Anonyymi00016
Nyt varmasti entistä enemmän mielenosoittajia - mänöö hermot ihmisiltä öisin jo
Vertex infoa yöllisestä massiivisesta iskusta joka jätti Kievin raunioihin...metroasemakin romahti, mutta ainoastaan 1 kuollut - hämmetävää miten Venäjä on taitava vaikka media haukkuu ja ivaa alvariinsa
https://www.youtube.com/watch?v=QCjLfVSmfjU
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522