https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cbc1b47a-a4e5-4d4d-9da0-28496ae04dd5
Vai onko sittenkään?😂🤣
Trump on aina oikeassa!
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Mua hävettäs olla Trumpelon äänestäjä viimestään nyt.
- Anonyymi00002
Trumppi on aina väärässä, mutta hän uskoo itse olevansa aina oikeassa!
- Anonyymi00006
Mistä tiedät noin varmasti? Koska YLE sanoo niin?
- Anonyymi00003
Paraskin puhuja!! Kuka se yritti rahan voimin vaikuttaa Unkarin vaaleihin? Ei olleet unkarilaiset ostettavissa!
- Anonyymi00004
siis ihanhan on video posti ääni huijauksesta, kun laskiat, tai jotkut valvojat vain vetivät lisää ääni laatikoita esiin jostain, oliko se penkin alta. En enään niin muista tuota videota ja sitä piti kauon katsoa.
- Anonyymi00005
Trump on ainakin yhdessä asiassa ihan oikeassa, vaikka olisi monessa asiassa väärässä. Onhan se kummallista, jos Yhdysvalloissa saa joissain osavaltioissa äänestää todistamatta henkilöllisyyttään. Suomessahan se ei kävisi päinsä. Jos voi äänestää ilman mitään henkilötodistusta, niin antaahan se mahdollisuuden huijauksille. Ei Trump ole siinä asiassa yhtään väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522