Sen takia ikävöinti on vähän noloakin kun toteat jossain vaiheessa ikävöiväsi hyvin yksinkertaista olentoa.
Jotenkin huvitti tässä viime viikolla kun olin lenkillä ja kuuntelin podcastia englanniksi rooman valtakunnan historiasta. Mieleeni tuli että kukakohan nainen tällaisesta miehestä kiinnostuisi? Joku vihervassuri jonka liikuntasuoritus on viedä roskapussi ulos.
Törmäsin matkalla varsin normaalihkoon hieman nuorempaan mieheen jolla on hyvännäköinen nainen mukanaan. Vaikutti ystävälliseltä pariskunnalta ja mietin että onhan tuokin keskivertomies löytänyt jonkun. Noh, kävelin parkkipaikalle jossa oli heidän autonsa joka oli superkallis yksilö.
Alkoi naurattaa, tuo "keskivertomies" oli ostanut naisen mielenkiinnon.
Jos kertoisin että kuuntelen historiaa ihan huvikseni eikä se hyödytä minua rahlalisesti koska en ole akateeminen, niin olisihan sitten sivistymätön juntti.
LOL
Pidän naisia todella yksinkertaisina.
61
282
Vastaukset 61
- Anonyymi00001
No tuohan on kiinnostavaa miehessä jos on älyä ja mm. kiinnostusta historiaa kohtaan. Ei se materia oikein nappaa. Akateeminen ihminenkin voi olla juntti tai juntti akateemisen älykäs.
- Anonyymi00002
..tosin muiden alentaminen ei oikein ole arvostettavaa. Kaikilla on omat elämän valinnat ja oppiläksyt, ei se ole itseltä pois.
- Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
..tosin muiden alentaminen ei oikein ole arvostettavaa. Kaikilla on omat elämän valinnat ja oppiläksyt, ei se ole itseltä pois.
Alentaminen?
Jonkun toteaminen yksinkertaiseksi on LOGIIKKAA; HAVAINNOLLISUUTTA ja FAKTOJA.
Jos elää taas hattaratodellisuudessa niin kuvittelee naisia monimutkaisiksi varsinkin parin valinnassa
Totean totuuden ja se ehkä alkuun satuttaa, mutta lopulta VAPAUTTAA - Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Alentaminen?
Jos elää taas hattaratodellisuudessa niin kuvittelee naisia monimutkaisiksi varsinkin parin valinnassa
Totean totuuden ja se ehkä alkuun satuttaa, mutta lopulta VAPAUTTAAOli vaikka kuinka loogista tai havainnollistavaa, kohteliasta se ei ollut. Kaikki saa elää siinä todellisuudessa missä haluaa. Toivotaan, että mahdollisimman moni samankaltainen löytää toisensa tässä maailmassa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Alentaminen?
Totean totuuden ja se ehkä alkuun satuttaa, mutta lopulta VAPAUTTAAJospa se on pariskunnan yhteinen auto ja sinä teet hessuhopo päätelmiä?
- Anonyymi00003
Kiitos luojalle, että olen tyhmä!
- Anonyymi00019
Se on ihan fine!
Totuus satuttaa vain niitä jotka ottaa sen tosissaan.
Jos olet tyhmä niin nauti elämästäsi!
- Anonyymi00004
Minä kuuntelen hyvin usein englanninkielisiä historiapodcasteja, en tosin vain Rooman ajasta. Viimeksi aiemmin tänään kuuntelin pari tuntia tarinaa Irlannin historiasta britannian alaisuudessa ja itsenäistymisestä. Vaan huolisinko miehen, joka pitää naisia yksinkertaisina ... en, sillä älykkyys on minusta hyvin viehättävä ominaisuus miehessä ja sen puute taas luotaantyöntävää.
- Anonyymi00018
SIllä katsos ei ole väliä koska tiedän ettet valitsisi älykästä miestä koska olet yksinkertainen jonka juuri todistit
Lisäksi veikkaan että poliittinen suuntautumisesi, miesvihasi ja ulkoinen olemuksesi on luontaantyöntävä myös - Anonyymi00050
Anonyymi00018 kirjoitti:
SIllä katsos ei ole väliä koska tiedän ettet valitsisi älykästä miestä koska olet yksinkertainen jonka juuri todistit
Lisäksi veikkaan että poliittinen suuntautumisesi, miesvihasi ja ulkoinen olemuksesi on luontaantyöntävä myösOlen valinnut juurikin älykkään miehen. En voisi ikinä edes tykästyä mieheen, joka ei ole älykäs. Todistit siis juuri uusimmillakin olettamillasi, että ensivaikutelmani sinusta meni nappiin.
Jos ei pidä oikeistolaisista, hyvännäköisistä naisista, joissa ei ole hitustakaan miesvihaa, niin olen varmasti luotaantyöntävä.
- Anonyymi00005
Jotenki vaikutat anteeks nyt vaan kirjoilla olevalta olennolta.
- Anonyymi00007
Tuo on loukkaavaa meitä kirjolla olevia kohtaan. Ei kirjolla oleminen aiheuta aloittajan kaltaista ylimielisyyttä ja seksismiä.
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo on loukkaavaa meitä kirjolla olevia kohtaan. Ei kirjolla oleminen aiheuta aloittajan kaltaista ylimielisyyttä ja seksismiä.
SivustaJoillekin se aiheuttaa sitä eivät pärjää sosiaallisessa kanssakäymisessä yksinkertaistavat asioita liikaa Tyypillistä Asperger-henkilöille on joustamaton ja kaavamainen ajattelu ja toiminta sekä haasteet vuorovaikutuksessa. Näin ollellen todetaan popcast historian kuuntelu ei tee kenestäkään älykästä. Eikä voi olettaa et kenenkä autoon henkilöt menivät. Oliko edes miehen auto ylipäätään.Vihreät ja vasemistoliitto ovat täysin eripuolueita niitä ei voi niputtaa yhteen. Eli hän ei ymmärrä politiikastakaan mitään.
- Anonyymi00014
Kirjolla oleva ihminen on siis joku joka kuuntelee rooman historiasta podcasteja.
Aivan, kuulostat aika vitun yksinkertaiselta - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kirjolla oleva ihminen on siis joku joka kuuntelee rooman historiasta podcasteja.
Aivan, kuulostat aika vitun yksinkertaiseltaMähän selitin jo miksi tulee sellainen vaikutelma. En ole mitään tuollaista väittänyt missään lauseessa. Mulle ihan sama mitä joku kuuntelee.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joillekin se aiheuttaa sitä eivät pärjää sosiaallisessa kanssakäymisessä yksinkertaistavat asioita liikaa Tyypillistä Asperger-henkilöille on joustamaton ja kaavamainen ajattelu ja toiminta sekä haasteet vuorovaikutuksessa. Näin ollellen todetaan popcast historian kuuntelu ei tee kenestäkään älykästä. Eikä voi olettaa et kenenkä autoon henkilöt menivät. Oliko edes miehen auto ylipäätään.Vihreät ja vasemistoliitto ovat täysin eripuolueita niitä ei voi niputtaa yhteen. Eli hän ei ymmärrä politiikastakaan mitään.
"Eikä voi olettaa et kenenkä autoon henkilöt menivät. "
Eli jos näin mihin autoon menivät niin en voi tietää mihin autoon menivät?
Vittu että osaat olla yksinkertainen, mutta se olen minä joka on mukamas kirjolla....
"Vihreät ja vasemistoliitto ovat täysin eripuolueita niitä ei voi niputtaa yhteen."
Samaa feministi ja simppi sontaa molemmat. vihreistä osa on enemmän taloudellisesti oikealle vinossa muuten sama tätityttö ja eukkolauma muutaman cucksin kanssa sokeroituna - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Eikä voi olettaa et kenenkä autoon henkilöt menivät. "
Eli jos näin mihin autoon menivät niin en voi tietää mihin autoon menivät?
Vittu että osaat olla yksinkertainen, mutta se olen minä joka on mukamas kirjolla....
"Vihreät ja vasemistoliitto ovat täysin eripuolueita niitä ei voi niputtaa yhteen."
Samaa feministi ja simppi sontaa molemmat. vihreistä osa on enemmän taloudellisesti oikealle vinossa muuten sama tätityttö ja eukkolauma muutaman cucksin kanssa sokeroitunaEn ole sanonit ettet nähnyt mihin autoon menivät. Väitit että se oli miehen auto. Hyvä kysyit siis että se mies omistaa sen auton. Tämä selvä. Ja olivatko edes pari keskenään. Kysyit ilmeisesti senkin. Tuo viimeinen lause kertoo ettet todellakaa seuraa asioita tai ota selvää niistä muuta kuin nettipalstoita ja incel yhteistöistä. Sivystynyt et ole ainakaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joillekin se aiheuttaa sitä eivät pärjää sosiaallisessa kanssakäymisessä yksinkertaistavat asioita liikaa Tyypillistä Asperger-henkilöille on joustamaton ja kaavamainen ajattelu ja toiminta sekä haasteet vuorovaikutuksessa. Näin ollellen todetaan popcast historian kuuntelu ei tee kenestäkään älykästä. Eikä voi olettaa et kenenkä autoon henkilöt menivät. Oliko edes miehen auto ylipäätään.Vihreät ja vasemistoliitto ovat täysin eripuolueita niitä ei voi niputtaa yhteen. Eli hän ei ymmärrä politiikastakaan mitään.
Olen itse Asperger, joten ei tarvitse ns. saarnata kuorolle. Tyhmyys on eri asia kuin neuroepätyypillisyys.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen itse Asperger, joten ei tarvitse ns. saarnata kuorolle. Tyhmyys on eri asia kuin neuroepätyypillisyys.
Mulle saa tulla aloittajasta ihan minkälainen mielikuva sattuu tulemaan. Vastaus ei ollut sinulle osoitettu vaan hänelle.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mulle saa tulla aloittajasta ihan minkälainen mielikuva sattuu tulemaan. Vastaus ei ollut sinulle osoitettu vaan hänelle.
Lainaa sitten vastauksessa aloittajan kirjoitusta äläkä minun.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Lainaa sitten vastauksessa aloittajan kirjoitusta äläkä minun.
En ole lainannut mitään tekstejäsi missään.
- Anonyymi00006
Eli kerrot olevasi älykäs ja urheilullinen mutta naiset ovat ahneita, tyhmiä ja eivät urheile kuten sinä.
Voiko myös olla, että et oikeasti ole kiinnostunut naisista ihmisenä tai seksuaalisesti? Tai et ole kiva ihminen?- Anonyymi00013
Aloittajassa vikaa jos hän on oikeassa naisista?
- Anonyymi00008
Minä kuuntelen englanninkielisiä podcasteja maailmanpolitiikasta ja luen englanniksi sotahistoriaa.
Aloittajan kaltainen mies ei tosin kiinnosta. Eikä syy siihen ole suinkaan aloittajan kiinnostus antiikin Rooman aikaiseen historiaan vaan kiinnostamattomuuteen vaikuttavat ihan muut tekijät.- Anonyymi00012
vihervassarimainen tai läski liisa kommentoi noin
- Anonyymi00026
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00060
Anonyymi00012 kirjoitti:
vihervassarimainen tai läski liisa kommentoi noin
Luehan joskus sinäkin kirja, että opit kirjoittamaan äidinkieltäsi. 👍
- Anonyymi00010
Päässä alkoi vaan soimaan kun luki tätä
"Kun kuuntelen Tomppaa
Kun kuulen kuinka rummut lyö ja kitara komppaa
Kylmänväreet se aikaan saa, ahaa (ahaa)"- Anonyymi00036
Ei vttu, vihaan sitä biisiä.
- Anonyymi00011
Selvä provohan tämä on!
Miksi te menette näihin :D- Anonyymi00047
Älä nyt. Ei tässä parempaakaan tekemistä ole unta odotellessa.
- Anonyymi00055
Mikäs sen hauskempaa näin unta odotellessa kuin trollata trollia. Älä ota kaikkea niin vakavasti.
- Anonyymi00017
Kuka tahansa voi kuunnella historiaa. Ei tee kenestäkään intellektuellia tai viisasta 😂
- Anonyymi00022
Hei, aloittajalta pisteet tälle kommentille.
Ei tietenkään, mutta se kertoo kiinnostuksen kohteista.h
Naisia kiinnostaa pärjäävät miehet ja autot.
Heitä ei kiinnosta älykkyys muussa muodossa eikä myöskään historia.
Mutta toisaalta vaikuttaa siltä ettet itse kuuntele historiaa lainkaan ja osoittaa että olet vähän sellainen yksinkertainen, jopa mieheksi. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta toisaalta vaikuttaa siltä ettet itse kuuntele historiaa lainkaan ja osoittaa että olet vähän sellainen yksinkertainen, jopa mieheksi.Älä yleistä, ihmisiin pitää tutustua. sivusta
- Anonyymi00024
Alan kuunnella järviradiota musta tulee loistava purjehtia heti. 😂
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta toisaalta vaikuttaa siltä ettet itse kuuntele historiaa lainkaan ja osoittaa että olet vähän sellainen yksinkertainen, jopa mieheksi.Ei ainakaan minua kiinnosta nuo asiat!
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tämä oli hyvä heitto!
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kunhan pysyt aina kaukana minusta!
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Saat tästä lisäpisteitä.
Mutta erona on siinä että on todennäköisempää että saisit naisilta myös huomiota koska he saattaisivat kiinnostua mahdollisesta purjehtija tyypistä enemmän.
EN usko että mikään on niin kaukana kiinnostuksesta kuin rooman historia.
Nyt jos vielä kuuntelisit vaikka jordan petersonia, niin pääsisit ehkä palstastakin eroon etkä vain trollailisi täällä kuukausikaupalla typerillä nauruhymöillä.
Sitä odotellessa ;) - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kunhan pysyt aina kaukana minusta!
Purjehditko siis paljonkin? Ei kait niillä nyt yleensäkään ihan kiinni toisissaan mennä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Saat tästä lisäpisteitä.
Mutta erona on siinä että on todennäköisempää että saisit naisilta myös huomiota koska he saattaisivat kiinnostua mahdollisesta purjehtija tyypistä enemmän.
EN usko että mikään on niin kaukana kiinnostuksesta kuin rooman historia.
Nyt jos vielä kuuntelisit vaikka jordan petersonia, niin pääsisit ehkä palstastakin eroon etkä vain trollailisi täällä kuukausikaupalla typerillä nauruhymöillä.
Sitä odotellessa ;)Oon nainen ja ihan hetero. Kyllä historia kiinnostaa ylipäätään ei pelkästään Rooman. Olen sitä mieltä et ihmisen kannattaa sivistää itseään laajasti. Ottaa faktoista selvää. Eikä pelkästään jotain popcasteja kuuntelemalla.Enemmän itseäni ehkä kiehtoo juurikin psykologia ja ihmismieli.
- Anonyymi00040
Anonyymi00023 kirjoitti:
Älä yleistä, ihmisiin pitää tutustua. sivusta
Ei tietenkään pidä tutustua keneen tahansa koskaan! Vain sellaisiin ihmisiin, jonka tyyppisistä pitää!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei tietenkään pidä tutustua keneen tahansa koskaan! Vain sellaisiin ihmisiin, jonka tyyppisistä pitää!
Ja minua kiinnostavat vain vanhempaa ikäluokkaa olevat lyhyet miehet!
- Anonyymi00056
Samaa mietin. Varsinkin antiikin Rooma on niitä aiheita, joista tykkäävät usein myös vähä-älyiset.
- Anonyymi00061
Anonyymi00056 kirjoitti:
Samaa mietin. Varsinkin antiikin Rooma on niitä aiheita, joista tykkäävät usein myös vähä-älyiset.
Siitähän oli juttua joku aika sitten, että yllättävän suuri osa miehistä ajattelee antiikin Roomaa monta kertaa viikossa. Eli ei ole mikään osoitus älykkyydestä 😂
- Anonyymi00025
Naiset ovat yksinkertaisia yhdestö syystä: Heidän EI TARVITSE olla mitään muuta.
Sen takia nuorten naisten varsinkaan nättien ei tarvitse panostaa mihinkään ulkopuoliseen eikä heillä ole siihen kykyä ikä aikaakaan koska he panostavat saadakseen mahdollisimman korkealla statuksella varustetun kumppanin tai päästäkseen elämässä ylöspäin.
Sosiaalinen status määrittää AINA naisten kiinnostuksen ja joku rooma historia, äly tai päättely teoreettisista asioista ei heitä kiinnosta lainkaan.
Jollakin mamulla joka kulkee kultaketju kaulassa ja moikkailee muijia on varmasti enemmän saantia kuin sinulla.- Anonyymi00062
Eli tuon perusteella sun kannattaa ottaa ruma nainen, koska ne on fiksuja ihmisiä, joilta löytyy älyä ja päättelykykyä.
- Anonyymi00032
Ap kertoo olevansa autoista kateellinen ja rahanahne ja inhoavansa naisia ja silti heijastaa nämä piirteet naisiin, joita ei kiinnosta autot pas kaa kaan tai autojaan kiillottavat.
Naiset ovat kiinnostuneet ihmisistä, jotka kohtelevat heitä hyvin ja ihmisinä tai osoittavat enemmän kiinnostusta kuin autoihin.- Anonyymi00049
En ole eläissni kuullut epäuskottavampaa sontaa kuin viimeinen kappaleesi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi00058
Anonyymi00049 kirjoitti:
Väität siis että naiset ovat masokisteja jotka haluavat pelätä?
Eli haluavat elämäänsä ihmisiä, jotka kohtelevat heitä huonosti,
ovat kateellisia kuten ap, joka kadehtii autoa, mutta ei ole nytkään vaikka autokaupassa töissä, vasn katsomassa sitä parkkipaikan autoa.
- Anonyymi00037
Itse kuuntelen vuorotellen swahilin- ja mandariinikiinan kielisiä uutisia ja potilaskertomuksia.
Siksi varmaan puolet vadtaantulevista ihmisistä näyttää tummaihoisilta ja puolet... No fiksuna varmaan osaat päätellä. - Anonyymi00038
Taidat olla narsisti kun noin ajattelet!
- Anonyymi00042
Ap. on siinä kyllä oikeassa että EN TUNNE yhtään naista enkä ole tuntenut, joka olisi erityisen kiinnostunut moiseta tai varsinkaan valitsisi miestä sen perusteella.
Pinnallisiahan naiset ovat, yksinkertaisuudesta en tiedä.- - Anonyymi00048
Voi voi tätä ketjua.
Olla nuorempi ja miettiä.näitä.
Muistan kuinka samat ajatukset pyöri päässä.
Ja oikeassahan olin.
En löytänyt ketään koska vähään en tyytynyt tai olemattomaan ja naisten kiinnostus perustuu tosiaa eri asioille.
Pointti tuossa on siis se että ketään ei vokotella moisella podkastilla ja automiehet vie naiset mut ehkäsem voisituoda tyylikkäämmin esiin vaikka oikeassa olisitkin? - Anonyymi00051
Keskiverto nainen on äärimmäisen yksinkertainen.
- Anonyymi00052
Oman kokemukseni mukaan miehet ovat naisia yksinkertaisempia!
- Anonyymi00053
Sinulla ei toisin sanoen ole paljon kokemuksia.
- Anonyymi00054
Mitäs noloa siinä on, että kaltaisesi yksinkertainen kaipaa kaltaistaan. Ei viestisi ainakaan anna mitään syytä olettaa sinunkaan plevan varsinainen järjen jättiläinen. Yksinkertaisia olettamia täynnä koko viesti. 👍
- Anonyymi00059
Ehkä löydät puolison älykkäästä, urheilevasta ja samat arvot jakavasta miehestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443