LOMA VOI KESKEYTYÄ MUILTAKIN KUIN KANSANEDUSTAJILTA

Anonyymi-ap

Kansanedustajia saattaa harmittaa, kun joutuvat palaamaan kesken lomansa eduskuntaan Helsinki Gardenin takia.
Kansanedustajat eivät kuitenkaan ole meillä ja maailmassa ainoita, joiden loma on keskeytynyt syistä jos toisesta.
Esimerkiksi tänään kerrottiin telkkarissa, että Lolita Loboscon loma keskeytyi harmillisesti erään henkirikosjutun vuoksi.
Lobosco on apulaispoliisipäällikkö Barin rannikkokaupungissa eteläisessä Italiassa.
Sellainen kypsä ja kukkea, uhkea tumma nainen, kaunotar.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ovatko kansanedustajat lomalla vai eduskunnan kesätauolla?
      Näin sanoo tekoäly:
      "AI-yhteenveto:
      Kansanedustajat ovat eduskunnan istuntotauolla, jota kutsutaan yleisesti kesätauoksi. Tauko alkoi kesäkuun puolivälissä, ja syysistuntokausi käynnistyy vasta syyskuun alussa.
      Kesätauon aikana kansanedustajat eivät varsinaisesti ole pelkällä lomalla, vaan he tekevät paljon alueellista työtä omissa vaalipiireissään, tapaavat äänestäjiä ja valmistautuvat syksyn poliittiseen kauteen.
      Eduskunnan kokoontuminen kesätauolla on erittäin poikkeuksellista. Se vaatii joko hallituksen antaman tiedonannon tai poikkeuksellisen vakavan tilanteen (kuten aiemmin brexitin tai turvallisuuskriisien vuoksi), jotta puhemies kutsuu eduskunnan kesken tauon koolle."

• Anonyymi00004

Valtiopäivien istuntotauolla.

• Anonyymi00002

Lolita Lobosco sen sijaan oli, mikä harmillisesti keskeytyi.

• Anonyymi00003

Siis lomalla.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis lomalla.

Kansanedustajat maksakoot ihan itse lentonsa .ei kuulu veronmaksajille kustantaa näiden lusmujen lentelystä. Itse ovat asiansa sotkeneet niin miksi taas verovaroista maksetaan luksuslomilta palaaminen. Hävytöntä ja edesvastuutonta tämä Suomen eduskunnan kähmintä. Kaikille ihan selvä asia,että orpo on kähminyt kavereidensa kanssa nämä jutut ja nyt pannaan satojatuhansia itsestään selvän asian kiistämiseen. Eikö nyt yhtään hävetä Kokoomuksen ja persujen pöllöt. Eivät suomalaiset ole niin tyhmiä kuin te luulette.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kansanedustajat maksakoot ihan itse lentonsa .ei kuulu veronmaksajille kustantaa näiden lusmujen lentelystä. Itse ovat asiansa sotkeneet niin miksi taas verovaroista maksetaan luksuslomilta palaaminen. Hävytöntä ja edesvastuutonta tämä Suomen eduskunnan kähmintä. Kaikille ihan selvä asia,että orpo on kähminyt kavereidensa kanssa nämä jutut ja nyt pannaan satojatuhansia itsestään selvän asian kiistämiseen. Eikö nyt yhtään hävetä Kokoomuksen ja persujen pöllöt. Eivät suomalaiset ole niin tyhmiä kuin te luulette.

idiootto sdp..kähmintää se o 9 miljardia tytti
        6 miljardia urpilainen
        140 miljardia sanna suttura yms..rattijuopot jokka v alöehtelee tulonsa sdp..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

idiootto sdp..kähmintää se o 9 miljardia tytti
        6 miljardia urpilainen
        140 miljardia sanna suttura yms..rattijuopot jokka v alöehtelee tulonsa sdp..

Opettele vajakki kirjoittamaan!

• Anonyymi00008

Eikös Imma Ratapöllin tutkimukset jatku vielä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikös Imma Ratapöllin tutkimukset jatku vielä?

Jatkuvat, jos ei ole lomalla.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jatkuvat, jos ei ole lomalla.

Monet nimekkäät dekkarit joutuvat töihin myös lomilla, vaikka olisivat itse mukana pippaloissa, joissa joku löytyy murhattuna!
        Oikeasti olisivat epäiltyjä siinä kuin muutkin paikalla olleet, eivätkä saisi puuttua tutkintaan.

• Anonyymi00011

Eiköhän ne kuittaa ihan mukavan päiväpalkkion kaikkine lisukkeineen? Kyllä kolmen (3) kuukauden kesäloman, yhden (1) kuukauden syysloman, yhden (1) kuukauden joululoman ja yhden (1) kuukauden hiihtoloman ja seliselirokulilomien pitäisi riittää korvaamaan laskutuksen. Sitten vielä kehtaavat vaatia duunareille lisää työaikaa ja loma-, vkl-, ylityö-, pyhätyökorvaukset pois ja kesälomaksikin riittää duunarille kaksi (2) viikloa! Tuossa on niim vitun suuri kusetus vohervassaripaskiaisilta, ettette tajuakkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      731
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe