kun hävisivät silloin ja nyt on taas uskallusta, vaikka olen ikäinen niin sotisin mielelläni vassupummeja vastaan...
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Sisu auto ja lavalle it konekivääri sillä lähtee syöpä pois suomesta.
- Anonyymi00005
Persut on Suomen syöpä!
- Anonyymi00002
Impesilli kauanko hoito kestää
- Anonyymi00004
Ei pidä paikkansa, sen sijaan te persut haluatte ilmeisesti sotia vasemmistoa vastaan ja sitähän te teettekin, sanallisesti! Vaan häviö teille tulee! Niin ja vasemmistossa ei ole pummeja vaan pummit ja natsit on teidän persujen leirissä!
- Anonyymi00006
Älä hölötä, tee jotain hyödyllistä.
- Anonyymi00007
1918 Suomessa tapahtui maanpetos! Valkoiset kutsuivat vieraan valtion armeijan Suomeen! Siitä on kuolemanrangaistus!
1916 kun SDP oli yli 50% enemmistö Eduskunnassa se teki ns Valtalain, jonka tarkoituksena oli irroittaa Suomi Venäjästä. Perustaa tasavalta ja järjestää Vaalit. Mutta tämä ei kelvannut Suomen porvareille (ruotsinkielisiä). Nämä kutsuivat paikalle Venäjän miliisit ja johdon, joka harjoitti Eduskunnan.
Suomen porvaristo, joka oli täysin ruotsinkielinen ei uskonut että Suomi pärjää ilman emämaa Venäjää taloudellisesti.
Kun itsenäisyy kaatuu Suomen syliin, Tsaarin kaatuessa, ryhtyy Suomen porvaristo etsimään Suomeen kuningasta ulkomailta. Se löytyy Saksasta.
Näin tämä valkoinen porvaristo petti Suomen kolme kertaa.
Sisällissota käytiin lähinnä ruotsinkielisen porvarin ja suomenkielisen työväen välillä.
Suomalainen työväki palveli tätä ruitsinkielistä eliittiä 16 tuntia päivässä ruoka palkalla. Torpparit 2 päivää viikossa, hevonen ja mies, ilmaiseksi.
Kyse sodassa oli tästä.
Venäjällä sisällissodan aloitti kansa. Kun Tsaari kaatuu, tätä valta tyhjiötä ei ottanut kukaan haltuun. Ja tähän rakoon iski sosialistit
Mutta sota Venäjällä kesti vuosia. Valmista tuli vasta 1922.
Näin Suomen sodassa ei ollut kyse siitä, että olisi ollut joku sosialistinen tarkoitus. Ei ollut mitään sellaista olemassa vielä missään.
Tässä on tehty vain voittajan probagandaa.- Anonyymi00008
Just niin se meni!Ja propaganda auttoi voittanutta osapuolta luulemaan olleensa Oikeasa!
- Anonyymi00009
Tulkaa vassut Korian sillalle ja katsotaan kuka sukeltaa syvimmälle ....
Ei taida kantti riittää ...- Anonyymi00012
Täällä ollaan, ala tulla !
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täällä ollaan, ala tulla !
Heh veren maku on aina demarilla suussa ...
- Anonyymi00013
Olet ikäinen? Veikkaisin n. 12-vuotias.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522