Tämä otsikko kertoo kuinka nuori nainen entinen muslimi joka tuli uskoon ja hylkäsi muslimiuskonnon, hän kysyi Jumalalta, että kuinka hän voi kuulla Taivaan trumpettien äänen.
Antaa youtuben kanava Gabe Poirot joka vietti 18 päivää Taivaassa ollessaa koomassa joka aiheutui onnettomuuden seurauksena, tuokin tarina löytyy Gabe Poirotin kanavalta 18 days in heaven.
https://youtu.be/dv9th-p4_OA?is=0xBacW2Cl-LG6n24
Kannattaa katsoa video vaikka olisikin skeptikko koska youtubesta löytyy mitä uskomattomampia tarinoita siitäkin miten ihmiset ovat kokeneet kuoleman ja tulleet elvytyksen kautta takaisin kertoakseen kokemuksiataan.
Yli 30 miljoonaa eli noin 5-10 prosenttia Maapallon väestöstä noin suurin piirtein on kokenut saman.
Jopa sen on kekenut todella moni, että helvetti on todellinen paikka, mutta ovat elvytyksen kautta palanneet takaisin, ihmisten täytyy yrittää ymmärtää, että Paratiisi on yhtä todellinen kuin helvettikin.
Olen aina uskonut kuoleman jälkeiseen elämään ja sen seurauksena en myöskään pelkää kuolemaa, pelkään vain sitä, että joudun sinne pahimpaan paikkaan tosin kadun kaikkia syntejäni ja olen rukouksen kautta omasta halustani saanut uskoon tulon, mutta silti olen joitain syntejä tehnyt kyllä katuen jälkeenpäin, taistelen synteljä vastaan henkisellä tasolla rukoillen joka ilta tai yö kun käyn nukkumaan.
Välillä kyyneleet valuu silmistäni kuunnellen henkistä musiikkia englannin kielistä jotka uppoaa luihin ja ytimiin, gosbel musiikkia joita löytyy runsin mitoin youtubesta.
Nyky musiikki on tehty niin kierolla tavalla, että se saa ajatukset siis ne ei gosbel tyyliset vaan muut kuten rokki, räppi ja vastaava menemään synkkiin ajatuksiin joten jätin kaikki muu musiikki pois paitsi gosbel musiikin joita on sellaisia joissa on todella hyvä rytmi ja todella hyvät sanat.
Trumpettien ääni korvissa
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 711114
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61920- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439