Alanin metsästys menossa?
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1pq197v/tynkkynen_esitt%C3%A4%C3%A4_afrikkalaista_teneriffalla/
Sebu Kanarialla.....
14
64
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Afrikan Sebu, kum Sebu päätti omia kulttuuria
- Anonyymi00002
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00003
Mistä näitä arkistokopiokommentteja tipahtelee? Pietaristako?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä näitä arkistokopiokommentteja tipahtelee? Pietaristako?
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..
Mistä näitä arkistokopiokommentteja tippuu? Ei ole normaalia palstatoimintaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Persujen trollitoimistostahan niitä tippuu. Päivystys pelaa siellä 24/7 joka somepalstalla on oma trolli.
Tynkkynen palkkasi heti 10 trolllia haaremiinsa kun pääsi Eu-edustajaksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
On aina yhtä naurettavaa kuinka sinä vuoden jokaisena päivänä satoja lehtijuttuja s24 palstoille kopioiva antipersuKOPIOKONE syytät muita kopioimisesta. Mikä on yksi sinun omista tavaramerkeistä joista sinut tunnistaa jo kaukaa kaikilta s24 palstoilta. 😁😁
- Anonyymi00007
Irtosiko tynkkystelijälle kun pukeutui fetissinsä kohteeksi?
- Anonyymi00009
24/7-365vrk vuodessa...https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
24/7-365vrk vuodessa...https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??
Pökähystaudistako kärsit ropeli?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pökähystaudistako kärsit ropeli?
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille vttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille vttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
Pulunnssija...
- Anonyymi00017
Tynkkis oli nähnyt unen juhannustaiasta ja muuttui itse tulevan sulhasensa näköiseksi. Alan suuteli Tynkkistä ja Tynkkis pamahti taas ihan valkoiseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522