Monet valekristityt eivät tiedä, mitä satanismi todellisuudessa on. Heidän käsityksensä perustuu Hollywood-elokuvien B-luokan mielikuviin siitä, millainen uskonto satanismi muka on. Sanon suoraan, että he ovat tässä asiassa täysin hakoteillä, eikä heitä tunnu voivan vakuuttaa.
Sanon ihmisille näin: jos haluat oppia islamista, menet todennäköisesti moskeijaan imaamin luo ja kysyt häneltä islamista, koska hän on kyseisen uskonnon pappi. Jos haluat oppia juutalaisuudesta, menet synagogaan rabbin luo ja kysyt häneltä, koska hän on sen uskonnon hengellinen opettaja. Jos haluat oppia ainakin ulkoisesta kristinuskosta, menet ehkä katolisen tai protestanttisen papin luo kirkkoon ja kysyt häneltä hänen uskonnostaan.
Minä puolestani olin satanismin pappi. Olin pappina yhdessä maailman suurimmista julkista satanismia edustavista järjestöistä, Church of Satanissa, jonka perusti Anton LaVey. LaVey nimitti minut henkilökohtaisesti Church of Satanin papiksi. Voisi siis kuvitella, että entinen satanistipappi tietäisi jotakin satanistisen uskonnon opeista ja periaatteista.
Silti kristityt – tai itseään kristityiksi kutsuvat – sanovat minulle: "Ei, ei. Se, mistä puhut, ei ole satanismia. Satanismi on tämän olennon palvontaa – sen paholaisen, joka kuvataan Luciferina, Jumalan arkkivihollisena ja niin edelleen."
Minä tiedä lähes kaiken satanista, kysy siis minulta jos on jotain kysyttävää.
Minä olen satanistipappi haluatko kysyä minulta satanismista
35
132
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Mark.5:12-13 Ja kaikki ne perkeleet rukoiliat häntä, sanoen: laske meitä sikoihin, että me heihin menisimme sisälle. Ja Jesus salli kohta heidän, ja saastaiset henget lähtivät ulos ja menivät sikain sisälle. Ja lauma syöksi itsensä kohdastansa mereen. Biblia (1776)
- Anonyymi00002
Uskotteko te, että saatana on todella olemassa, tunnette millainen hän on ja silti palvelette häntä ihan tietoisesti?
- Anonyymi00003
Matt.8:31-32 Niin perkeleet ruoilivat häntä ja sanoivat: jos ajat meidät ulos, niin salli meidän mennä sikalaumaan. Ja hän saoi heille: menkäät. Niin he läksivät ulos ja menivät sikalaumaan; ja katso, koko sikalauma syöksi äkisti itsensä jyrkältä mereen ja upposi. Biblia (1776)
- Anonyymi00004
Satanismi alkaa siitä kun ihminen on henkisesti rikki. Kokenut esim. niin pahoja asioita elämässään että usko Jumalaan on mennyt. Ei siihen muuta tarvita. Tunteet; myötätunto, anteeksianto..se on kuitenkin siellä silti, sydämen sopukassa.
- Anonyymi00005
On parempi uskoa Saatanaan kun ei usko omaan elämäänsäkään.
Mutta. Jos satanisti tuntee joskus myötätuntoa, Jumala on vielä hänen kanssaan.
- Anonyymi00006
Kirjoita suhteestasi Jumalaan.
- Anonyymi00012
Lisäksi haluaisin tietåå millä tavoin olet saanut todisteet saatanan olemassaolosta ja onko hän ilmestynyt sinulle henkilökohtaisesti. voisitko kuvailla hänet minulle ja lisäksi haluan tietää kuinka päädyit häntä palvelevaan virkaan orjan oppipojaksi?
- Anonyymi00007
Onko satanismissa sotahulluutta?
Vai onko sotahulluus vielä jotain pahempaa? - Anonyymi00008
Tuom.1:1-2 Ja tapahtui Josuan kuoleman jälkeen, että Israelin lapset kysyivät Herralta, sanoen: kuka meistä ensisti menee sotaan ylös Kanaanelaisia vastaan? Ja Herra sanoi: Juudan pitää menevän, katso, minä annan maan hänen käsiinsä. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
Tuom.1:28 Ja kuin Israel voimalliseksi tuli, teki hän Kanaanelaiset verolliseksi ja ei ajannut heitä ollenkaan ulos. Biblia (1776)
- Anonyymi00010
Ja jos satanismissa on sotahulluutta, niin mihin se perustuu? Tai yleensä jos on pahuutta, niin miten se perustellaan että nyt ollaan näin pahoja ja kauhistettavia olioita, niin täytyy siihen jostain joku oppi luoda eikä omasta päästä repäistä, että ollaampa nyt vaikka sotahulluja kun ei muuta keksitä.
Jos ei sitten ole sotahulluutta, niin mitä ihmeen pahuutta se sellainen sitten muka on?
Herättää tietenkin paljon kysymyksiä. - Anonyymi00011
Saattaahan satanismi perustua mustaan raamattuun. Jos sieltä luetaan, että näin pahoja me ollaan, näin sotahulluja me ollaan ja näin me halutaan pahaa ihmisille eikä anneta niiden elää. Joskin siinä liikutaan jo järjestyneen yhteiskunnan rajoilla ettei olla rikollisjärjestöjä jos niin pahoja ajatuksia liikkuu päässä ja niitä toisten päähän ujutetaan.
Ehkä se satanismi kuitenkin on vain sellainen pyhäkoulupojista seuraavien kerho, jossa vain kuvitellaan olevansa pahoja, mutta ei oikeasti olla mitää sotahulluja eikä unelmoida toisten tappamisella eikä sitä puolustella miten ihmisistä täytyy laskea ilmat pihalle.
Ehkä ovat niin puhtoisia pulmusia että eivät edes homostele. - Anonyymi00013
Luuk.8:32-33 Niin siellä oli suuri lauma sikoja syömässä vuorella. Ja he rukoilivat häntä, että hän sallis heidän niihin mennä. Ja hän salli heidät. Niin perkeleet läksivät ulos ihmisestä ja menivät sikoihin, ja lauma syöksi itsensä äkisti jyrkältä mereen ja läkähtyi. Biblia (1776)
- Anonyymi00014
Tämä aloitus todistaa sen kauhean asian, että tälle foorumille on pesiytynyt saatananpalvoja.
Nyt hän esiintyy avoimeksi, mutta usein hän tekeytyy uskovaksi ja kylvää omaa lustettaan eksyttääksen helluntailaiset harhaan. Tällä foorumilla on ollut myös erittäin törkeitä aloituksia ja kommentteja, joita on tuottanut joko aloittaja tai joku hänen työtoverinsa.
Tämä on anonyymien foorumien syöpä. Anonyymien kommenttien taakse piiloituu paljon erilaisia trolleja ja provokaattoreita. - Anonyymi00015
Luuk.8:30-31 Mutta Jesus kysyi häneltä ja sanoi: mikä sinun nimes on? hän sanoi: legio; sillä monta perkelettä oli häneen mennyt sisälle. Ja he rukoilivat häntä, ettei hän kaskisi heitä syvyyteen mennä. Biblia (1776)
- Anonyymi00016
Miksi olet entinen?
- Anonyymi00017
Mutta jos se saatanan palvoja ei ole sotahullu eikä homo, niin eikös nousta silloin tasoa.
Vaikka sai esittää kysymyksiä, niin heittäytyi kuitenkin mykäksi siinä että onko sotahullu. Homoudesta nyt turha edes kysyä, se jokaisen oma asia sekä tänä muuttuvana aikana voi tänään olla nainen, huomenna mies, seuraavana päivänä homoa ja sitä seuraavana lesbo. Ne määrittelyt eivät enää toimi.
Saatananpalvojat ovat liian vätyksiä, ei heistä on ole pahan tekemiseen. Uskovien täytyy se tehdä. - Anonyymi00018
Luuk.3:17 Jonka viskin on hänen kädessänsä, ja hän perkaa riihensä ja kokoo nisunsa aitaansa, mutta ruumenet poltaa hän sammumattomalla tulella. Biblia (1776) Mal.4:1.
- Anonyymi00019
Matt.3:12 Jonka viskin on hänen kädessänsä, ja hän perkaa riihensä ja kokoo nisunsa aitaansa, mutta ruumenet polttaa hän sammumattomalla tulella. Biblia (1776) Jes.66:24. Mal.4:1. Matt.13:20. Mark.9:43. 9:48.
- Anonyymi00020
Matt.13:30 Sallikaat molemmat kasvaa elon-aikaan asti; ja elon-ajalla sanon minä elomiehille: kootkaat ensin ohdakkeet, ja sitokaat heitä lyhteisiin poltettaa, mutta nisut kootkaat minun aitaani.
- Anonyymi00021
Anonyymien kommenttien taakse piiloituu paljon erilaisia trolleja ja provokaattoreita. Tämä on anonyymien foorumien syöpä.
- Anonyymi00022
Mistä sitä voi tietää kuka niitä Raamatun jakeita heittelee.
Vaikka olisi millainen saatananpalvoja.
Tai jopa sotahullu. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mistä sitä voi tietää kuka niitä Raamatun jakeita heittelee.
Vaikka olisi millainen saatananpalvoja.
Tai jopa sotahullu.Sotahullu sotahullu...............
Onko jäänyt levy pahasti pyörimään päälle ja jankkaamaan samaa loputtomasti ?
Olet todella rasittava !!!
- Anonyymi00024
Onpa Prkl suosittu keskustelukumppani helluntaifoorumilla.
- Anonyymi00025
Tässähän oli tarkoitus esittää kysymyksiä eikä alkaa arvostelemaan tai pilkkaamaan toisen uskoa, eikös tässä maassa ole uskonnon vapaus ja jos joku uskoo saatanaan se hänelle suotakoon. Kyseessä on kuitenkin myös ihminen.
- Anonyymi00031
Ja tämä on helluntailaisuusfoorumi.
Mieltymykset selvästi 1+1=2.
- Anonyymi00027
Onko sinulla ap oikeasti muuta asiaa, kuin kehua olevasi joku satanisti pappi ?
Eli oliko tarkoituksesi vain aiheuttaa hälyä, vai jotain muuta ?
Paavali tapasi aikoinaan areiopagilla kaikenlaisia "uskovia", kuka mihinkin uskoen.
Paavali julisti heille todellista Ilosanomaa, tässä lainaus:
15 Ja Paavalin saattajat veivät hänet Ateenaan saakka, ja saatuaan vietäväksi Silaalle ja Timoteukselle käskyn mitä pikimmin tulla hänen luoksensa, he lähtivät sieltä pois.
16 Mutta Paavalin odottaessa heitä Ateenassa hänen henkensä hänessä kiivastui, kun hän näki, että kaupunki oli täynnä epäjumalankuvia.
17 Niin hän keskusteli synagoogassa juutalaisten ja jumalaapelkääväisten kanssa ja torilla joka päivä niiden kanssa, joita hän siellä tapasi.
18 Ja muutamat epikurolaiset ja stoalaiset filosofit väittelivät hänen kanssansa; ja toiset sanoivat: "Mitähän tuo lavertelija oikein tahtoo sanoa?" Toiset taas sanoivat: "Näkyy olevan vieraiden jumalien julistaja", koska hän julisti heille evankeliumia Jeesuksesta ja ylösnousemuksesta.
19 Ja he ottivat hänet ja veivät Areiopagille ja sanoivat: "Voimmeko saada tietää, mikä se uusi oppi on, jota sinä ilmoitat?
20 Sillä outoja asioita sinä tuot meidän korvaimme kuulla. Me siis tahdomme tietää, mitä ne oikein ovat."
21 Sillä ateenalaisilla ja siellä oleskelevilla muukalaisilla ei kenelläkään ollut aikaa muuhun kuin uutta puhumaan ja uutta kuulemaan.
22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.
23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle'. Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.
29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
32 Kuullessaan kuolleitten ylösnousemuksesta toiset ivasivat, toiset taas sanoivat: "Me tahdomme kuulla sinulta tästä vielä toistekin".
33 Ja niin Paavali lähti heidän keskeltänsä.
34 Mutta muutamat liittyivät häneen ja uskoivat; niiden joukossa oli Dionysius, Areiopagin jäsen, ja eräs nainen, nimeltä Damaris, sekä muita heidän kanssansa.
Eli näin !
Kuule sinäkin ja usko ilosanoma ! :)
Oli tarkoituksesi mikä tahansa, niin Ilosanoma on sinuakin varten ! :) - Anonyymi00028
Oletko liberaaliteologian pappi peiterooliltasi ollut koskaan? Tai oletko nykyään?
Salaatko saatanallisuutesi vai kerrotko avoimesti mikä tapaus olet?
Koetko itse olevasi latvakakkonen? - Anonyymi00030
Ketä saatanan palvojat palvovat ?
- Anonyymi00032
Onhan meillä ollut pitkään aikaa se saatanan palvoja jolle se kiroukseksi tullut Jeesus onkin itse saatanan lähettämä vai miten se nyt asian selittää, mutta lopputulos on kuitenkin että Jumala on saatana.
Eikä se ole oikein ketään hetkauttanut.
Ei meitä siten saatana, sodat tai mitkään muutakaan hetkauta.
Vain homous hetkauttaa. Myönnän että en tiedä. Kiinnostaa kuulla.
- Anonyymi00034
Se hyökkää monella tavalla mieleen, mutta Jeesyksessa on voitto. https://www.youtube.com/watch?v=FCTX-6SIbxQ
- Anonyymi00035
Suurin osa kirjoittajista palvoo saatanaa panetteluineen, syytöksineen ja älyttömyyksineen miten Paavali valehtelee, mitä tulivuorijumala on ja miten kirottu kiroukseksi tullut Jumala onkin saatana.
Joten on se saatana aivan tuttu juttu. Ei sen tiet ole tutkimattomia, vaan aivan paljastettua. Hedelmistään se tunnetaan. Ei se tarjoa ihmiselle mitään hyvää, ei mitään rakentavaa, vaan vain ilkeyksiä, älyttömyyksiä ja vailla toivoa olevia asioita.
Asia selviää pelkästään tarkkailemalla, ei tarvitse edes nostaa ketään tikun nokkaan. - Anonyymi00036
Luuk.10:16 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka minut lähettänyt. Matt.10:40. Joh.13:20. 1Tess.4:8.
- Anonyymi00037
näkyy itse ketjun aloittaja loistavan poissaolollaan minkä ymmärrän täysin. Tähän ketjuun sai esittää kysymyksiä mutta sisältö on taas mitä sattuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 140964
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka174693Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36477Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s25473Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19416- 15413
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät319413- 28412
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13402