Miksi kokoomuksen Laura Räty siirtyi Terveystalon liiketoimintajohtajaksi? Miksi kokoomuksen kansanedustaja Lasse Männistö siirtyi Mehiläiseen niinikään liiketoimintajohtajaksi? Mikä oli Petteri Orpon päämäärä siirtäessään kokoomuksen ja oman erityisavustajansa Joonas Turusen Mehiläisen kehityspäälliköksi?
Mitä kokoomus haki sillä, että uhrasi pätevän puoluesihteerinsä Taru Turusen kokoomuslaisen Kirsi Pihan omistaman Ellun Kanat -viestintätoimiston johtajaksi? Mitä tekemistä Ellun Kanoilla on sosiaali- ja terveystoimen kanssa?
Onpa hyvinkin. Kela ostaa viestintäpalveluja Ellun Kanoilta ja juuri Taru Turunen kuuluu Kelan hallitukseen.
Valitan, loppu artikkelista on laitettu maksumuuurin taakse.
Se on ollut kaikkineen Suomi24:ssä luettavissa.
https://www.ksml.fi/paakirjoitus-mielipide/2402497
Attendo, Esperi ja Mehiläinen kokoomuksen vallan takana
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Yle selvitti: Hoivakodissa laimennettiin opioidilääkettä vedellä ja hätäkutsuihin ei vastattu
Vanhus yritti riistää henkensä – Ylen selvitys paljastaa ongelmat yhden ketjun hoivakodeissa ympäri Suomea.
Vanhus yritti itsemurhaa sukkahousuilla.
Ei ikinä yksityisiin hoivakoteihin. Ennemmin kuolee kituen kotiin.- Anonyymi00003
KOKOOMUS VERKOSTOITUU.
YKSITYISTÄMINEN ETENEE VEROVAROIN
- Anonyymi00002
Yli 65 vuotiaitten valinnanvapauskokeilukaan ei pelasta esim. Terveystaloa,
vaikka hallitus sitä yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398