Olen 35 vuotias nainen, joka nauttii alistumisesta. Kiihotun erittäin helposti ja kiihottuneena pilluni valuu erittäin märkänä ja turvoneena, kunnes laukean. Voin saada vaimeampia orgasmeja myös pelkästä ajatuksesta, mikä entisestään lisää kiihottuneisuutta ja saa pilluni valumaan kiimanesteitä.
Häpeän kokemukset ja toisen ihmisen käskyjen noudattaminen saa minulle aikaan nautintoa ja tunnen itseni hyvin nöyryytetyksi, kun olen kiimoissani valmis melkein mihin vain saadakseni lutkapillulleni tyydytystä. Tietysti tyydytys pitää minun aina ansaita jollakin tapaa.
Olen saanut edelliseltä alistajalta ohjeen, että lutkapilluni tyydyttämiseksi ihmiset netissä saavat kertoa miten saan tyydyttää itseäni.
Pilluni on tällä hetkellä hyvin märkä ja pyydän teiltä lupaa tyydytykseen. Se, että kerrotte mitä minulle tekisitte saa minut erittäin kiimaiseksi. Voitte halutessanne kirjoittaa alkuun missä minun pitää kirjoituksenne lukea ja jos haluatte lisätä muita ohjeita (esim.farkut jalkaan tai hame ilman alushousuja), niin teillä on tähän täysi vapaus.
Pyydän myös, että kirjoitatte heti alkuun tai ainakin loppuun saanko tai pitääkö minun laueta teidän kirjoituksen aikana. Vai tuleeko minun vain lukea kirjoitus ja jatkaa kiimaisena päivää sen jälkeen.
Minulle saa antaa myös ohjeita miten mahdollinen tyydytys tulee hoitaa (leluilla, vain pillua hieromalla, jotain esinettä vastaan runkkaamalla tmv.)
Haluan, että nöyryytätte minua ja toivon, että ensisijaisesti saatte siitä paljon itsellenne nautintoa, kun tiedätte minun valuvan kiimaa ja häpäisevän itseni teidän vuoksi.
Otan ohjeita vastaan tietysti nöyränä sekä miehiltä että naisilta. Kiitän, jos muistatte kirjoituksessa myös roolini lutkana tai jonakin muuna, millä nimityksellä haluatte minua kutsua.
Kiima pillu
156
874
Vastaukset 156
- Anonyymi00001
Yöllä lutka ei saa enää tyydyttää itseänsä, luet vaan kiltisti pillu tykyttäen ja todella kosteana vastauksia 😉
Mistä päin sä oot?
Huomenna lähdet polkupyöräilee, mekossa ilman pikkareita kaupungin pääkadulle, niin et pepussa on anaalitappi ja isoin dildo mitä sulta löytyy, on kiinnitetty satulaan ja poljet se pillussasi ympäri kaupunkia 😘- Anonyymi00008UUSI
Kiitos, että vaivaannuit käyttämään aikaasi kirjoittaen tällaiselle kiimapillulutkalle.
Luin viestisi aamulla enne kuin lähdin ystävän luokse. Viestisi on tullut useita kertoja mieleen ja saanut pilluni sykkimään. Olen yrittänyt saada kiimaisia ajatuksia pois mielestä, koska on noloa kulkea ympäriinsä limaisella pillulla, jonka alushousut on aivan märkänä kiimasta kokoajan. Tästä huolimatta tälläkin hetkellä märkä pilluni vain odottaa, että saa sisäänsä jotain ja saan kiimalleni tyydytystä.
Pysähdyin erikseen vastaamaan ja viestiä kirjoittaessani valun vain kokoajan lisää. Kai se kertoo minusta millainen lutka oikeasti olen, kun kiimainen pilluni voi ohjailla ajatuksiani näin paljon ja kiimoissani luen minulle annettuja tehtäviä, joita odotan pääseväni toteuttamaan, että saan työntää jotain sisääni.
En ole antanut itselleni tietenkään lupaa laueta, kun sitä ei ole minulle täällä annettu. Kiimaani tyydyttääkseeni yritän supistella pillua matkalla, mutta todellisuudessa se vaan pitää ajatukset kokoajan tiukemmin kiinni halussa tyydyttää itseäni ja lisää kiimaani.
Toivottavasti sinä olet saanut päivän tyydytyksen. Se myös kiihottaa ajatuksena, että muut saavat nautintoa minun nöyryyttämisestä ja minun kiiman lisäämisestä.
Kiitos siis vielä, että pidät minut kiimaisena ja annat lutkan tuntea olonsa hyvin tukalaksi.
Lupaan pysähtyä lukemaan viestejä myös välissä ennen pyöräilytehtävää, jos haluatte jotenkin halventaa minua tai lisätä kiimaani. Tietenkin monella on myös parempaa tekemistä ja tällaiselle lutkalle ei halua käyttää omaa arvokasta aikaansa. Se on enemmän kuin ymmärrettävää. Lutkan tehtävänä on odottaa nöyrästi. - Anonyymi00009UUSI
Anteeksi myös nöyrästi, että unohdin vastata kysymykseesi. Olen Etelä-Suomesta.
- Anonyymi00002
Miehen kirjoittama.
- Anonyymi00003UUSI
Ei kun speden niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kun speden niuvanniemen suljetulta buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00004UUSI
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi00006UUSI
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00007UUSI
Nainen 35v Hyväillä sun häpyä sormella nuolen tyydytä pillua märkänä nuolen kauan saat orgasmeja useita dildo työnnän pilluun tyydytän sua koko päivän antero
- Anonyymi00010UUSI
Kiimainen lutkan pilluni olisi kyllä tyytyväinen saadessaan kiihotusta ja tyydytystä koko päivän ajan. Tietysti tämän saadakseni haluaisin ottaa suihin, niellen tietenkin kaiken tai ottaen lastit vastaan päälleni. Herrahan sen aina päättää, mihin haluaa laueta. Lopuksi tietysti pitää huolehtia myös kalun puhdistuksesta suulla ja jos siitä alkaa uusi kierros, tietysti ottaisin suihin niin monta kertaa kuin tarvis. Suihinoton antaminen saa pilluni sykkimään entisestään, kun saan antaa toiselle nautintoa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiimainen lutkan pilluni olisi kyllä tyytyväinen saadessaan kiihotusta ja tyydytystä koko päivän ajan. Tietysti tämän saadakseni haluaisin ottaa suihin, niellen tietenkin kaiken tai ottaen lastit vastaan päälleni. Herrahan sen aina päättää, mihin haluaa laueta. Lopuksi tietysti pitää huolehtia myös kalun puhdistuksesta suulla ja jos siitä alkaa uusi kierros, tietysti ottaisin suihin niin monta kertaa kuin tarvis. Suihinoton antaminen saa pilluni sykkimään entisestään, kun saan antaa toiselle nautintoa.
Herran iso kyrpä laukeaa sisään runsaasti.
- Anonyymi00011UUSI
Kivahan sut olis saada tuohon sängylle pillu paljaana...avata ihanat reidet ja työntää kieli häpyhuulien väliin... nostaa pakaroiden alta ja nuolaista peppureikää...61v isokyrpäinen 22/6 Mies valmiina
- Anonyymi00014UUSI
Jumalainen kyrpä sinulla. Voi sitä tunnetta, kun tuollainen valtikka uppoaa kosteana sykkivään pilluun tai peppuun. Myös suuseksin antaminen on ihanaa, kun kalu täyttää suun ja lauetessa purkautuu voimalla.
Ihana olisi olla vanhemman miehen naitavana ja käytettävänä. Mielestäni tällaiset kiimaiset lutkat on tehty nimenomaan vanhempien miesten tyydyttäjiksi, jotka käyttää häpeilemättä lutkaa tarpeisiinsa.
Kiitos, että lisäsit kiimaani ja sait lutkan pilluni entistä märemmäksi. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jumalainen kyrpä sinulla. Voi sitä tunnetta, kun tuollainen valtikka uppoaa kosteana sykkivään pilluun tai peppuun. Myös suuseksin antaminen on ihanaa, kun kalu täyttää suun ja lauetessa purkautuu voimalla.
Ihana olisi olla vanhemman miehen naitavana ja käytettävänä. Mielestäni tällaiset kiimaiset lutkat on tehty nimenomaan vanhempien miesten tyydyttäjiksi, jotka käyttää häpeilemättä lutkaa tarpeisiinsa.
Kiitos, että lisäsit kiimaani ja sait lutkan pilluni entistä märemmäksi.Polvillaan sun reisien välissä...ihana avata terskalla kiimaista pillua... terskaa sisään ja ulos aluksi...ihanan märkänä
- Anonyymi00061UUSI
Valehtelijat vauhdissa. Valehdellaan peniksen kokoa...👺🤮👺🤮
- Anonyymi00012UUSI
Mun pillu on aivan märkä ja kohta varmaan krampissa kaikesta supistelusta kiimoissaan, kun luen sekä ajattelen viestejä. Tätä menoa myös myöhästyn sovitusta tapaamisesta, mutta lupaan silti pysähtyä lukemaan viestejä tasaisin väliajoin, jos joku vaivautuu kirjoittamaan jotain lutkalle. Haluan osoittaa tästä arvostusta pyrkimällä vastaamaan nopeasti. Tietysti sekin on nöyryyttävää, että turhaan pysähtelen pillu märkänä. Mutta myös helpottavaa, jos kukaan ei enää viitsi käyttää arvokasta aikaansa ahdinkoni lisäämiseksi.
- Anonyymi00013UUSI
Sormi pyllyssä ja kieli klitoriksella...tuun polvillaan sun reisien väliin ja hieron terskalla kiimaista pillua. 61v isokyrpäinen 22/6 Mies
- Anonyymi00016UUSI
Oliko sun pakko jatkaa. Järki pyytää sua lopettamaan, koska mun pillu sykkii tällä hetkellä niin paljon ja litisee kosteudesta. Mun pitäisi myös jatkaa matkaa, mutta kiimaisuuteni pakottaa vastaamaan sulle ja se vaan lisää mun tuskaa.
Yritän liikuttaa itseäni vähän penkkiä vasten, että klitoris edes vähän hankautuisi housuihin. Ajattelen sun kyrpää mun pillun huulien välissä hakemassa kosteutta työntyäkseen jompaan kumpaan sun valitsemista rei’istä.
Tyydytäthän sinä itseäsi ja olet ottanut tuon taivaallisen elimen hyväilyyn? Se lisää kiihotustani, jos tiedän sun tulevan ja mä jään kärvistelemään kiimaisen pilluni kanssa. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oliko sun pakko jatkaa. Järki pyytää sua lopettamaan, koska mun pillu sykkii tällä hetkellä niin paljon ja litisee kosteudesta. Mun pitäisi myös jatkaa matkaa, mutta kiimaisuuteni pakottaa vastaamaan sulle ja se vaan lisää mun tuskaa.
Yritän liikuttaa itseäni vähän penkkiä vasten, että klitoris edes vähän hankautuisi housuihin. Ajattelen sun kyrpää mun pillun huulien välissä hakemassa kosteutta työntyäkseen jompaan kumpaan sun valitsemista rei’istä.
Tyydytäthän sinä itseäsi ja olet ottanut tuon taivaallisen elimen hyväilyyn? Se lisää kiihotustani, jos tiedän sun tulevan ja mä jään kärvistelemään kiimaisen pilluni kanssa.Iso kyrpä kovana kädessä... edelleen polvillaan sun reisien välissä...nostan sääret olkapäille ja painan hitaasti pohjaan...pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tyydytäthän sinä itseäsi ja olet ottanut tuon taivaallisen elimen hyväilyyn? Se lisää kiihotustani, jos tiedän sun tulevan ja mä jään kärvistelemään kiimaisen pilluni kanssa.Vedä jalat koukkuun...käytän kyrpää pyllyssä...
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Iso kyrpä kovana kädessä... edelleen polvillaan sun reisien välissä...nostan sääret olkapäille ja painan hitaasti pohjaan...pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi
Sä taidat todella nauttia siitä, että pidät mun kiimapillun äärirajoilla kiihottuneena, miettien sun isoa kyrpää työntymässä muhun. Kiitos siitä, mutta tunne on myös hyvin tukala ja mun pillu huutaa kosketusta, kun ajattelen sun valtavaa kyrpää ja sitä kuinka se täyttää mut.
Se tunne, kun työntyisit pohjaan, hitaasti vedellen, äärimmilleen kiihottuneeseen pilluun, joka sykkien hamuaisi isoa kalua sisälleen jokaisella työnnöllä. Puristaen myös tiukasti jokaisen ulosvedon aikana. En voisi kuin huokailla, kun naisit mua haluamaasi tahtiin, pitäen äärimmilleen kiihottuneena jokaisella hitaalla vedolla ja työnnöllä. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sä taidat todella nauttia siitä, että pidät mun kiimapillun äärirajoilla kiihottuneena, miettien sun isoa kyrpää työntymässä muhun. Kiitos siitä, mutta tunne on myös hyvin tukala ja mun pillu huutaa kosketusta, kun ajattelen sun valtavaa kyrpää ja sitä kuinka se täyttää mut.
Se tunne, kun työntyisit pohjaan, hitaasti vedellen, äärimmilleen kiihottuneeseen pilluun, joka sykkien hamuaisi isoa kalua sisälleen jokaisella työnnöllä. Puristaen myös tiukasti jokaisen ulosvedon aikana. En voisi kuin huokailla, kun naisit mua haluamaasi tahtiin, pitäen äärimmilleen kiihottuneena jokaisella hitaalla vedolla ja työnnöllä.Halusit molempiin reikiin...sun sääret olkapäillä...pillu valuu pyllylle kiimamehuja... vuorotellen muutama työntö pilluun ja pyllyyn...uikutat ihanasti...
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Halusit molempiin reikiin...sun sääret olkapäillä...pillu valuu pyllylle kiimamehuja... vuorotellen muutama työntö pilluun ja pyllyyn...uikutat ihanasti...
Sun on oikeasti pian pakko lopettaa mun kiusaaminen. Mun pillu ei kestä tätä sykkimistä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sun on oikeasti pian pakko lopettaa mun kiusaaminen. Mun pillu ei kestä tätä sykkimistä.
Iso terska pyllynreikää vasten...avaa sormilla pakaroita... työnnän sen tiukkaan pyllyyn
- Anonyymi00019UUSI
Isokyrpä on tulossa liukkaaseen pilluusi koko pitkällä, paksulla varrella ja haluaa purkautua sisään.ei väliä onko ehkäisyä.
- Anonyymi00023UUSI
Ajattelen sun kyrpää niin kiimoissani, että myöhästyn tosi pahasti, kun tulen tänne lukemaan ja vastaamaan.
Lutkana vastaanotan spermat juuri sinne, minne haluat ne laukaista. Pääasia, että saan sinut tyydytettyä ja nautin, kun saan tuon valtavan satsin spermaa isosta kyrvästä lypsettyä ulos. Samalla toki huudatat minua kiimani keskellä, kun tuo valtava kyrpä pitää minua orgasmin partaalla. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ajattelen sun kyrpää niin kiimoissani, että myöhästyn tosi pahasti, kun tulen tänne lukemaan ja vastaamaan.
Lutkana vastaanotan spermat juuri sinne, minne haluat ne laukaista. Pääasia, että saan sinut tyydytettyä ja nautin, kun saan tuon valtavan satsin spermaa isosta kyrvästä lypsettyä ulos. Samalla toki huudatat minua kiimani keskellä, kun tuo valtava kyrpä pitää minua orgasmin partaalla.Käännän sut kontilleen eteen... ihana näky...kyrpä häpyhuulien välissä...painan hitaasti pohjaan asti... pillu imee ihanasti kyrpää sisään
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lutkana vastaanotan spermat juuri sinne, minne haluat ne laukaista. Pääasia, että saan sinut tyydytettyä ja nautin, kun saan tuon valtavan satsin spermaa isosta kyrvästä lypsettyä ulos. Samalla toki huudatat minua kiimani keskellä, kun tuo valtava kyrpä pitää minua orgasmin partaalla.Sormi pyllyssä ja pitkiä työntöjä kiimaiseen pilluun
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sormi pyllyssä ja pitkiä työntöjä kiimaiseen pilluun
Sun valtava kyrpä saa mut voihkimaan niin kovaa, että anelen sua panemaan mua kovaa niin, että pääsen vihdoin valtavasta kiiman tuskasta, jota ylläpidät hitaalla naimisella ja molempien reikien kiusaamisella. Työnnän itseäni sua vasten edestakaisin ja olen edessäsi hyvin kiimaisena lutkana, jonka pillu valuu märkää reisiä pitkin. Olet saanut mut täysin estottomaksi ja haluan vaan, että jatkat panemistani isolla kyrvälläsi.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sun valtava kyrpä saa mut voihkimaan niin kovaa, että anelen sua panemaan mua kovaa niin, että pääsen vihdoin valtavasta kiiman tuskasta, jota ylläpidät hitaalla naimisella ja molempien reikien kiusaamisella. Työnnän itseäni sua vasten edestakaisin ja olen edessäsi hyvin kiimaisena lutkana, jonka pillu valuu märkää reisiä pitkin. Olet saanut mut täysin estottomaksi ja haluan vaan, että jatkat panemistani isolla kyrvälläsi.
Uuuuuuuuuuh...pallit hakkaa sun häpyhuulia kun painan sua pyllyyn takaapäin
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Uuuuuuuuuuh...pallit hakkaa sun häpyhuulia kun painan sua pyllyyn takaapäin
Huudan kiimasta ja vähän myös kivusta, kun valtava kyrpäsi seilaa edestakaisin. En pysty kiimani keskellä kuin keskittyä vastaanottamaan isoa kyrpääsi sisääni, pyllyreikäni supistellessa ja lypsäessä kaluasi. Olen antautunut vastaanottamaan nautinnon mitä tarjoat ja tunnen olevani täysin käytössäsi oleva lutka, joka haluaa spermat sisäänsä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Huudan kiimasta ja vähän myös kivusta, kun valtava kyrpäsi seilaa edestakaisin. En pysty kiimani keskellä kuin keskittyä vastaanottamaan isoa kyrpääsi sisääni, pyllyreikäni supistellessa ja lypsäessä kaluasi. Olen antautunut vastaanottamaan nautinnon mitä tarjoat ja tunnen olevani täysin käytössäsi oleva lutka, joka haluaa spermat sisäänsä.
Ihana lutka ...pidän kyrpää pyllyssä syvällä ja puristelen sun rintoja.. . ihanasti nännit nöpöttää... uuuuuuups kuin sun pylly sykkii...ai kuin pallit märkänä sinusta
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ihana lutka ...pidän kyrpää pyllyssä syvällä ja puristelen sun rintoja.. . ihanasti nännit nöpöttää... uuuuuuups kuin sun pylly sykkii...ai kuin pallit märkänä sinusta
Häpeän miten märäksi ja kiimaiseksi lutkaksi olet mut saanut. Tunnen miten valtava kyrpäsi on täyttänyt mut kokonaan ja voihkin allasi pyllyni supistellessa kyrpäsi paineesta. Samaan aikaan kiimainen pilluni lisää peräreikään puristuksen voimaa, kun kiimapilluni supistelee nautinnosta. Kiihotun jatkuvasti lisää, kun käytät minua tarpeidesi tyydyttämiseen estottomasti mitään unohtamatta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Häpeän miten märäksi ja kiimaiseksi lutkaksi olet mut saanut. Tunnen miten valtava kyrpäsi on täyttänyt mut kokonaan ja voihkin allasi pyllyni supistellessa kyrpäsi paineesta. Samaan aikaan kiimainen pilluni lisää peräreikään puristuksen voimaa, kun kiimapilluni supistelee nautinnosta. Kiihotun jatkuvasti lisää, kun käytät minua tarpeidesi tyydyttämiseen estottomasti mitään unohtamatta.
Kokeilen välillä kyrpää pilluun...heti sykkii orkkua... pidän lantioista kiinni...joka työnnöllä pursuaa kiima mehuja...ihana katsella kun kyrpä avaa sun pikkupillua
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Uuuuuuuuuuh... palleja myöden sisään
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kokeilen välillä kyrpää pilluun...heti sykkii orkkua... pidän lantioista kiinni...joka työnnöllä pursuaa kiima mehuja...ihana katsella kun kyrpä avaa sun pikkupillua
Tunnen laukeavani ja yritän pidätellä orgasmia. Anelen sulta lupaa tulla ja tunnet miten pilluni sykkii sun ison kalun varressa. Yritän nostaa perseeni mahdollisimman ylös, jotta sun kyrpä pääsee painumaan mahdollisimman syvälle, samalla kun mun kiimainen pillu ahnaasti vaatii sun kyrpää sisäänsä.
Arvostan, että muistutat mua roolistani sun lutkana ja olet pitkittynyt mun kiimaa olematta koskematta paisuneeseen klitorikseen juuri lainkaan. Olet saanut mut niin kiimaiseksi, että olen valmis tekemään mitä vain orgasmin eteen. Yritän käsin levittää itseäni mahdollisimman hyvin tarjolle, jotta voit naida mua estottomalla näkymällä. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tunnen laukeavani ja yritän pidätellä orgasmia. Anelen sulta lupaa tulla ja tunnet miten pilluni sykkii sun ison kalun varressa. Yritän nostaa perseeni mahdollisimman ylös, jotta sun kyrpä pääsee painumaan mahdollisimman syvälle, samalla kun mun kiimainen pillu ahnaasti vaatii sun kyrpää sisäänsä.
Arvostan, että muistutat mua roolistani sun lutkana ja olet pitkittynyt mun kiimaa olematta koskematta paisuneeseen klitorikseen juuri lainkaan. Olet saanut mut niin kiimaiseksi, että olen valmis tekemään mitä vain orgasmin eteen. Yritän käsin levittää itseäni mahdollisimman hyvin tarjolle, jotta voit naida mua estottomalla näkymällä.Hiero klitorista samalla kun kyrpä uppoaa... uuuuuuuuuuh...pillu taitaa sykkiä orgasmia...sano kun tuut niin saat spermat yhtäaikaa sisään...saat kielen klitorikselle ja nuolen pillun ja pyllyn puhtaaksi orkkujen jälkeen.
- Anonyymi00038UUSI
Vapisen orgasmin voimasta ja jalat jää tärisemään. Pilluni sykkii voimalla ja pumppaa viimeisenkin pisaran spermaa sisäänsä. Olo on käytetty ja molemmat reiät hellänä valtavan kyrvän vuoksi. Tunnen häpeää siitä miten olen ollut kiimaisena edessäsi ja täysin halujeni vietävissä ja vallassa. Samalla olen kuitenkin niin tyydytetty, että pilluni värähtelee jokaisella nuolaisulla herkkyydestä. Otan ison kyrpäsi suuhuni ja pyörittelen sitä kielelläni, nuollen sen kokonaan puhtaaksi. Käyn kielellä läpi myös kassit ja otan vuorotellen molemmat myös suuhuni.
Kiitän nöyrästi, että olet käyttänyt lutkaasi, tyydyttäen minut samalla kokonaisvaltaisesti ja jään eteesi polvilleen silmiin katsoen.- Anonyymi00039UUSI
Ihana lutka... nostan sut sängylle pillu paljaana...asetan tyynyn sun pyllyn alle... molemmat reiät ihanasti esillä...avaa sormilla häpyhuulia...työnnän kielen tosi syvälle... uuuuuuuuuuh kuin oot spermainen...sopiikohan kieli pyllyyn...kokeilen...klitoris nöpöttää ihanasti...otan huulien väliin
- Anonyymi00040UUSI
Ihanan naitu pillu ja pylly... nuolen hellästi
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ihana lutka... nostan sut sängylle pillu paljaana...asetan tyynyn sun pyllyn alle... molemmat reiät ihanasti esillä...avaa sormilla häpyhuulia...työnnän kielen tosi syvälle... uuuuuuuuuuh kuin oot spermainen...sopiikohan kieli pyllyyn...kokeilen...klitoris nöpöttää ihanasti...otan huulien väliin
Koen häpeää ollessani reiät paljaana niin estottomasti jälleen edessäsi, mutta voihkin vain nautinnosta kielesi tutkiessa estottomasti paikkojani. Pilluni on turvonnut ja hyvin herkkä äskeisen jäljiltä ja tunnen pian, miten saat minut uudelleen orgasmin partaalle. Pilluni sykkii edessäsi pumpaten ulos kiimaa ja spermaasi. En voi mitään, kun kosket kielellä klitorista härnäten ja vikisen nautinnosta, kun uusi orgasmi kulkee kehoni läpi. Pyydän anteeksi, että tulin ilman lupaa ja samaan aikaan tunnen miten pilluni jää sykkimään järisyttävän orgasmin voimasta .
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Koen häpeää ollessani reiät paljaana niin estottomasti jälleen edessäsi, mutta voihkin vain nautinnosta kielesi tutkiessa estottomasti paikkojani. Pilluni on turvonnut ja hyvin herkkä äskeisen jäljiltä ja tunnen pian, miten saat minut uudelleen orgasmin partaalle. Pilluni sykkii edessäsi pumpaten ulos kiimaa ja spermaasi. En voi mitään, kun kosket kielellä klitorista härnäten ja vikisen nautinnosta, kun uusi orgasmi kulkee kehoni läpi. Pyydän anteeksi, että tulin ilman lupaa ja samaan aikaan tunnen miten pilluni jää sykkimään järisyttävän orgasmin voimasta .
Ihana katsella kun laukeat...sormi sun pillussa ja kielellä klitorista...ihanat kiimamehut valuu lakanoille...
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyrpä taas kivikovana kun hyväilen sun alapäätä
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihana katsella kun laukeat...sormi sun pillussa ja kielellä klitorista...ihanat kiimamehut valuu lakanoille...
Sormi orgasmin keskellä pillussa saa mun pillun sykkimään entisestään, lypsäen sitä ahnaasti sisään samalla kun nait mua sormella orgasmin keskellä. Voihkin nautinnosta ja työnnän lantiota sormeasi vasten. Lakana allani on märkä ja olet jälleen kerran saanut minut täysin sekaisin. Tunnet miten turvonnut pilluni puristuu sormesi ympärille ja pitkität nautintoa pyörittelemällä sormea pillussani. Kehut kuinka hieno lutka olen ja saman aikainen häpeä ja nautinto tekee olostani todella nöyrän ja tiedän, että tämän vuoksi olen myös jatkossa valmis tekemään mitä vain saadakseni sinulta vastaavan tyydytyksen.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sormi orgasmin keskellä pillussa saa mun pillun sykkimään entisestään, lypsäen sitä ahnaasti sisään samalla kun nait mua sormella orgasmin keskellä. Voihkin nautinnosta ja työnnän lantiota sormeasi vasten. Lakana allani on märkä ja olet jälleen kerran saanut minut täysin sekaisin. Tunnet miten turvonnut pilluni puristuu sormesi ympärille ja pitkität nautintoa pyörittelemällä sormea pillussani. Kehut kuinka hieno lutka olen ja saman aikainen häpeä ja nautinto tekee olostani todella nöyrän ja tiedän, että tämän vuoksi olen myös jatkossa valmis tekemään mitä vain saadakseni sinulta vastaavan tyydytyksen.
Käänny mun päälle ja ohjaa kivikova kyrpä sisään... ihan varovasti pohjaan asti... uuuuuuuuuuh kuin tiukka ja märkänä...anna kielari...maistan sun ihania nännejä...kädet sun pakaroilla...
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihanasti valuu kiimamehut...
- Anonyymi00047UUSI
Mun pillu on niin turvonnut, että vaikka valun kiimaa, joudut työntämään isoa kyrpääsi hieman voimakkaammin sisääni ohjattuani terskan pilluni huulille. Voihkaisen, kun alat työntymään sisääni. Nostan kädet pääni taakse ja alan ratsastamaan valtavalla kyrvälläsi.
Pilluni litisee voihkintani keskellä ja sen turvonneisuuden vuoksi tunnut entistä paksummalta sisälläni. Paine tuntuu käsittämättömän hyvältä, kun ratsastan päälläsi ja katsot samalla kuinka kyrpäsi uppoaa huulien väliin.- Anonyymi00048UUSI
Pidän sua lantioista ja painan sun pillua kyrpää vasten... ihanasti pillu aukeaa kyrvälle...oot todellakin tiukka nyt...ihan hitaasti ja varovasti
- Anonyymi00049UUSI
Uuuuuuuuuuh kun teet hyvää
- Anonyymi00050UUSI
Lypsän kyrpääsi nostamalla lantiota ylös alas ja välillä painaen kyrpäsi aivan pohjaan jääden keinuttelemaan ja pyörittelemään lantiota. Tunnen miten sun kyrpäsi täyttää mut kokonaan, pilluni sykkiessä sen ympärillä.
- Anonyymi00051UUSI
Ihana lutka oot ..hyväilen sormella sun pyllynreikää...kumarru vähän...maistan sun ihania rintoja
- Anonyymi00052UUSI
Kumarrun sun yllesi ja samalla sulle avautuu myös estoton pääsy pyllyreiälle.
Ymmärrän sun haluavan sormien lisäksi, mun vievän kyrvän myös pyllyyn, joten levitän pillusta kiimanesteitä reiälle ja vien sun kyrvän pyllyreiälle voidaksesi alkaa hitaasti työntyä sisään.
Ynisen, kun sun valtava kivikova kyrpä alkaa raivaamaan tietä mun pyllyreikään, mun levittäessä pakaroita samaan aikaan.- Anonyymi00053UUSI
Ihana tunne kun otat varovasti kyrvän pyllyyn...painan sua lantioista...tosi tiukka pylly...nussit ihanasti isoa kyrpää
- Anonyymi00054UUSI
Työnnän lantiota sua vastaan... uppoaa
- Anonyymi00055UUSI
Kun sun valtava kyrpä on kokonaan mun pyllyssä, alat naida mua rauhallisesti, mutta vaativasti, pitkillä työnnöillä. Samaan aikaan hierot mun klitorista.
Tunnen itseni niin täydeksi ja valtava nautinto alkaa täyttää kehoani, kun voihkin sinun naidessa minua. Tunnen räjähtävän orgasmin ja tuijotan sinua silmiin voimakkaasti huokaillen, kun laukean iso kyrpäsi perseessäni.- Anonyymi00056UUSI
Tuun...pylly supistelee ihanasti...tosi syvälle spermat
- Anonyymi00057UUSI
Ihana Nainen
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tuun...pylly supistelee ihanasti...tosi syvälle spermat
Täydellinen huipentuma tarinalle. Tähän on hyvä päättää tällä erää. Olet varmasti upea ja huomioonottava partneri naiselle.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Täydellinen huipentuma tarinalle. Tähän on hyvä päättää tällä erää. Olet varmasti upea ja huomioonottava partneri naiselle.
Monta orkkua sait?
- Anonyymi00059UUSI
Todella ihana Nainen oot. Voisin ottaa juuri nyt hajareisin kasvoille
- Anonyymi00062UUSI
Onko kiimapillu vielä hereillä
- Anonyymi00064UUSI
Ethän vain aloita pilluni kiusaamista…
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ethän vain aloita pilluni kiusaamista…
Ootkos pillu paljaana...oon se isokyrpäinen 22/6
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ootkos pillu paljaana...oon se isokyrpäinen 22/6
Otin housut pois ja levitin jalat. Kostun jo nyt ja yritän olla koskematta itseeni.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Otin housut pois ja levitin jalat. Kostun jo nyt ja yritän olla koskematta itseeni.
Tuun kainaloon...avaa reisiä.hyväilen hieman ja maistan sun rintoja
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ihanan märkänä heti
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuun kainaloon...avaa reisiä.hyväilen hieman ja maistan sun rintoja
Ihanaa olla sun lutkana ja käytössä, mutta mun pitäisi mennä kohta jo nukkumaan. Meinaatko kiusata mua miten pitkään?
Avaan jalkoja ja jään kiimaisena odottamaan mitä meinaat seuraavaksi. Nännit on ihan kovat. - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ihanaa olla sun lutkana ja käytössä, mutta mun pitäisi mennä kohta jo nukkumaan. Meinaatko kiusata mua miten pitkään?
Avaan jalkoja ja jään kiimaisena odottamaan mitä meinaat seuraavaksi. Nännit on ihan kovat.En kauan kiusaa...sormi sun pillussa ja kielaria...puren hellästi nännejä
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Avaan jalkoja ja jään kiimaisena odottamaan mitä meinaat seuraavaksi. Nännit on ihan kovat.Sormee sisään ja hieron välillä klitorista
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
En kauan kiusaa...sormi sun pillussa ja kielaria...puren hellästi nännejä
Ynähdän nautinnosta. Käsi hakeutuu sun isolle kyrvälle. Tunnen miten kovana se on jälleen ja kostun entisestään.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ynähdän nautinnosta. Käsi hakeutuu sun isolle kyrvälle. Tunnen miten kovana se on jälleen ja kostun entisestään.
Taidan maistaa sua...klitoris ihanan turvoksissa...kiusaan kielellä...avaa sormilla häpyhuulia...
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Taidan maistaa sua...klitoris ihanan turvoksissa...kiusaan kielellä...avaa sormilla häpyhuulia...
Valut...
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Levitän pyynnöstä pilluani ja alan huokailemaan nautinnosta, kun jatkat kiimaisen pilluni kiusaamista.
Mun pillu on taas aivan kiimainen ja valuu märkää. Tykyttää ja supistelee kiimasta. Haluatko pitää mut täydessä piinassa ja jatkaa pilluni totaalista kiusaamista niin, että olen taas kiimasta aivan sekaisin vai saanko helpottaa jo oloani? - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Levitän pyynnöstä pilluani ja alan huokailemaan nautinnosta, kun jatkat kiimaisen pilluni kiusaamista.
Mun pillu on taas aivan kiimainen ja valuu märkää. Tykyttää ja supistelee kiimasta. Haluatko pitää mut täydessä piinassa ja jatkaa pilluni totaalista kiusaamista niin, että olen taas kiimasta aivan sekaisin vai saanko helpottaa jo oloani?Saat helpottaa...kyrpä kivikovana haaveilen että upotan sen sisään
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Saat helpottaa...kyrpä kivikovana haaveilen että upotan sen sisään
Ihana litinä
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Saat helpottaa...kyrpä kivikovana haaveilen että upotan sen sisään
Se tunne, kun toisit terskan huulille ja alkaisit painaa hiljaa sisään. Pitäen ensin aukolla hetken, kunnes painuisit aivan pohjaan asti.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Se tunne, kun toisit terskan huulille ja alkaisit painaa hiljaa sisään. Pitäen ensin aukolla hetken, kunnes painuisit aivan pohjaan asti.
Ihana työntää ensin terskaa sisään ja ottaa ulos...sitten hellästi pohjaan asti.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ihana työntää ensin terskaa sisään ja ottaa ulos...sitten hellästi pohjaan asti.
Parasta kiusaamista. Hitaat ulos vedot sen jälkeen ja kiihtyvät pohjaan asti sisään työntymiset isolla kyrvälläsi.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ai kun sä tunnut hyvälle
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Parasta kiusaamista. Hitaat ulos vedot sen jälkeen ja kiihtyvät pohjaan asti sisään työntymiset isolla kyrvälläsi.
Vähitellen vauhtia kiihdyttäen...välillä pidän pohjassa ja kielarit
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ai kun sä tunnut hyvälle
Olen niin herkillä kaiken aiemman ja kielellä kiusaamisen jälkeen. Valtava kyrpäsi tuntuu niin hyvälle, että alan tuntemaan orgasmin lähestyvän
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Olen niin herkillä kaiken aiemman ja kielellä kiusaamisen jälkeen. Valtava kyrpäsi tuntuu niin hyvälle, että alan tuntemaan orgasmin lähestyvän
Nussin hitaasti...ihana tunne kun sun pillu alkaa supistelemaan orkkua ..
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Vähitellen vauhtia kiihdyttäen...välillä pidän pohjassa ja kielarit
Katson sua kiitollisena silmiin, kun painut ihan pohjaan ja jäät siihen. Tunnet samalla miten kiimainen pilluni sykkii sun ihanan kyrpäsi seurauksena
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Nautin sun pillusta
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Nussin hitaasti...ihana tunne kun sun pillu alkaa supistelemaan orkkua ..
Mun pillu lypsää turvonneena sun isoa kyrpää samalla, kun nait mua hitaasti
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Joka työnnöllä pohjaan asti
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Joka työnnöllä pohjaan asti
Voihkin orgasmin kourissa samalla, kun sun kyrpäsi uppoaa syvälle kiimasta valuvaan pilluun
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tuu vaan...ihanne tunne kun pillu lypsää kyrpää
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Painan sun kohdunsuuta vasten kyrpää
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kiemurtelen orgasmin voimasta. Mut jatkat samalla mun naimista ja järisyttävä orgasmi tuntuu kestävän ikuisuuden, kun sun kyrpäsi seilaa sykkivässä pillussa
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kiemurtelen orgasmin voimasta. Mut jatkat samalla mun naimista ja järisyttävä orgasmi tuntuu kestävän ikuisuuden, kun sun kyrpäsi seilaa sykkivässä pillussa
Nostan sun sääret olkapäille... todella syvälle kyrpää...ihanat nännit...ihan kovana kiimasta
- Anonyymi00063UUSI
Nukkuuko kiimaöillu jo
- Anonyymi00095UUSI
En voi muuta kuin vastaanottaa ihanaa isoa kyrpääsi syvälle sisään ja saat mut uikuttamaan nautinnosta, kun painat mua jalat olkapäillä. Mun pillu litisee kiimasta, kun nussit mua syvälle valtavalla kyrvällä
- Anonyymi00097UUSI
Ihanasti vapisee sun alapää... polvillaan sun reisien välissä ja kyrpä kokonaan sisällä...hieron hellästi sun klitorista
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ihanasti vapisee sun alapää... polvillaan sun reisien välissä ja kyrpä kokonaan sisällä...hieron hellästi sun klitorista
Uuuh kuin pursuaa kiimaa
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Edellinen orgasmi on juuri vaimentunut, kun tunnen laukeavani uudelleen sun käsittelyssä. En vaan pysty pidättelemään, kun kiihotat mun kiimaista pillua kaikin mahdollisin tavoin
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Edellinen orgasmi on juuri vaimentunut, kun tunnen laukeavani uudelleen sun käsittelyssä. En vaan pysty pidättelemään, kun kiihotat mun kiimaista pillua kaikin mahdollisin tavoin
Polvillaan hitaita työntöjä...kiusaan klitorista peukalolla...oot ihanan kiimassa
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Oih kun sun häpyhuulet venyy
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Polvillaan hitaita työntöjä...kiusaan klitorista peukalolla...oot ihanan kiimassa
Oon aivan kiimasta sekaisin sun käsittelyssä. Pillu on aivan turvoksissa kaikesta kiimaisuudesta ja valuu märkää, kun sun iso kyrpä soutaa hitaasti edes takaisin lutkan pillussani
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Oon aivan kiimasta sekaisin sun käsittelyssä. Pillu on aivan turvoksissa kaikesta kiimaisuudesta ja valuu märkää, kun sun iso kyrpä soutaa hitaasti edes takaisin lutkan pillussani
Jaksatko vielä...ottaa pyllyyn kulta
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Jaksatko vielä...ottaa pyllyyn kulta
Haluan saada sun spermat sisälle, joten totta kai saat työntyä minne haluat ja käyttää minua haluamallasi tavalla. Mun peräaukko on kiimanesteistä jo valmiiksi märkä ja avaan sitä sinulle, että saat tuotua liukkaan terskasi aukolle
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Haluan saada sun spermat sisälle, joten totta kai saat työntyä minne haluat ja käyttää minua haluamallasi tavalla. Mun peräaukko on kiimanesteistä jo valmiiksi märkä ja avaan sitä sinulle, että saat tuotua liukkaan terskasi aukolle
Vedä jalat koukkuun...pyllynreikä sopivassa asennossa...ohjaa se pyllynreiälle...painan sisään sen
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Vedä jalat koukkuun...pyllynreikä sopivassa asennossa...ohjaa se pyllynreiälle...painan sisään sen
Todella liukkaana pillunesteistä
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ihana, kun ohjaat mitä mun pitää tehdä. Odotan kiimoissani, että työnnät ison kyrpäsi peräaukkooni. Pillustani valuu jatkuvasti lisää nesteitä kyrpäsi päälle ja peräaukkoon. Pyydän, että nautit peräaukostani nyt juuri niin kuin haluat ja tyydytät valtavan kyrpäsi minuun
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ihana, kun ohjaat mitä mun pitää tehdä. Odotan kiimoissani, että työnnät ison kyrpäsi peräaukkooni. Pillustani valuu jatkuvasti lisää nesteitä kyrpäsi päälle ja peräaukkoon. Pyydän, että nautit peräaukostani nyt juuri niin kuin haluat ja tyydytät valtavan kyrpäsi minuun
Nyt pumppaan pyllyä... millainen muuten oot...mä 185/83 ja kyrvän tiedät
- Anonyymi00096UUSI
Sairas ketju. Sairas.
- Anonyymi00109UUSI
Mun peräaukko supistelee, kun sun iso kyrpä nussii mun persettä vaativasti. Saat mut valittamaan nautinnosta, kun nussit mua
166/65 ja pienehköt terhakat rinnat.- Anonyymi00110UUSI
Jyystän sua kunnolla...ihanat mitat...maistan sun rintoja...uih...22cm sun pyllyssä...aih kuin tiukka
- Anonyymi00111UUSI
Nussin hitaasti...hiero sun klitorista
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Jyystän sua kunnolla...ihanat mitat...maistan sun rintoja...uih...22cm sun pyllyssä...aih kuin tiukka
Nautin, kun nussit mua kunnolla, vaikka mun peräaukko onkin aivan äärimmillään täynnä sun kyrvästä ja puristaa vartta
- Anonyymi00113UUSI
Ai ai mikä kiima perse mä nain sua ihan koko yön oot niin saamarin seksy
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Nautin, kun nussit mua kunnolla, vaikka mun peräaukko onkin aivan äärimmillään täynnä sun kyrvästä ja puristaa vartta
Todella tiukka...pitää melkein väkisin painaa pyllyyn alussa
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Onneksi sun kiimamehut valuu peppuun
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ai ai mikä kiima perse mä nain sua ihan koko yön oot niin saamarin seksy
Kiitos. Ihana kuulla, että voisit käyttää ja pitää mua kiimoissa jopa koko yön
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kivun sekainen nautinto, kun työnnät valtavan kyrpäsi perseeseen, tuntuu taivaalliselta
- Anonyymi00115UUSI
Pyydän, että tuut mun perseeseen vielä takaa päin ja laukeat sisään niin, että spermat saa sieltä valua mun turpealle kiimaselle pillulle myös
- Anonyymi00118UUSI
Mielellään...käänny kontilleen... ihana näky...sä pylly pystyssä antaudut isolle kyrvälle
- Anonyymi00119UUSI
Avaa sormilla pakaroita
- Anonyymi00121UUSI
Uuuuuuups...ihana katsoa kun kyrpä avaa sun pyllynreiän
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Avaa sormilla pakaroita
Venytän pakaroita ja alan anelemaan sinua panemaan minua perseeseen isolla kyrvällä. Pyydän että nussit minua niin, että voin vain vikistä kyrpäsi työstäessä minua
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00122 kirjoitti:
Venytän pakaroita ja alan anelemaan sinua panemaan minua perseeseen isolla kyrvällä. Pyydän että nussit minua niin, että voin vain vikistä kyrpäsi työstäessä minua
Ihana ulina ...
- Anonyymi00123UUSI
Pyydän, että pidät mua lutkanasi, johon tyydytät valtavan elimesi
- Anonyymi00127UUSI
Ihana lutka...nyt lutka saa paksua kyrpää tiukkaan pyllyyn...
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00127 kirjoitti:
Ihana lutka...nyt lutka saa paksua kyrpää tiukkaan pyllyyn...
Kiitos, haluan että nussit mua kuin lutkaa isolla kyrvälläsi. Pyllyreikäni on sun tyydytystä varten ja haluan tuottaa sulle nautintoa.
- Anonyymi00124UUSI
Kyrpä sulkijalihasta vasten...painan hitaasi vielä
- Anonyymi00125UUSI
Kuulet kuinka voihkin ja uikutan, kun työnnyt muhun. Pillu sykkii samalla kiimasta, kun työnnyt mun perseeseen
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Kuulet kuinka voihkin ja uikutan, kun työnnyt muhun. Pillu sykkii samalla kiimasta, kun työnnyt mun perseeseen
Aih...melkein sattuu kun avaa sun pyllyn
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Kuin isoo sä oot pyllyyn ottanut
- Anonyymi00131UUSI
En niin isoa kuin sulla on, mutta nautin kun reikiäni käytetään ja saan tuottaa nautintoa, vaikka se alkuun tuntuisikin enemmän. Se juuri muistuttaa myös lutkamaisuudestani
- Anonyymi00132UUSI
Hellästi eka työnnöt...
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00132 kirjoitti:
Hellästi eka työnnöt...
Sä olet varmasti hyvä masteri. Sopivassa suhteessa hellyyttä ja vaatimista.
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00132 kirjoitti:
Hellästi eka työnnöt...
Taidat nukahtaa kohta?
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Oon toki...en silleen häijy oo
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Siis isokyrpäinen ja estoton...en kuitenkaan mikään massokisti.
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Masokisti
- Anonyymi00139UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle.
- Anonyymi00141UUSI
Anonyymi00139 kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle.
Suukko
- Anonyymi00136UUSI
Ehkä nyt on tosiaan hyvä aika mennä nukkumaan. Hyvää yötä, vähän häijylle.
- Anonyymi00140UUSI
Tuu kainaloon...en hiplaa kuin vasta aamulla...raotan peittoa alapäästä ja nuolen sut hereille.
- Anonyymi00142UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Tuu kainaloon...en hiplaa kuin vasta aamulla...raotan peittoa alapäästä ja nuolen sut hereille.
Vai sellainen lupaus. :)
- Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00142 kirjoitti:
Kai sulle pitää nuolla aamuorkku...luulisin...
- Anonyymi00144UUSI
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kai sulle pitää nuolla aamuorkku...luulisin...
Olet huomaavainen, kaikin puolin.
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00142 kirjoitti:
Nukut kai alasti...ei tarvi aamulla pikkareita riisua.
- Anonyymi00146UUSI
Anonyymi00144 kirjoitti:
Olet huomaavainen, kaikin puolin.
Arvaa vaan...sinä pillu paljaana aamulla...ihanan nuoltavana.
- Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00145 kirjoitti:
Nukut kai alasti...ei tarvi aamulla pikkareita riisua.
Säännöt lienee yhtäpitävät sitten molemmille. Mutta nyt herra vähän häijy, päästän sinut jatkamaan muihin.. hmm.. tilanteisiin. Paljon hyviä asioita tulevaan ja vinkeitä unia, jos ylipäätään tapaat nukkua.
- Anonyymi00149UUSI
Anonyymi00147 kirjoitti:
Säännöt lienee yhtäpitävät sitten molemmille. Mutta nyt herra vähän häijy, päästän sinut jatkamaan muihin.. hmm.. tilanteisiin. Paljon hyviä asioita tulevaan ja vinkeitä unia, jos ylipäätään tapaat nukkua.
Alasti nukun aina.
- Anonyymi00148UUSI
Kesälomalla ja nukun toki joskus...suukko
- Anonyymi00150UUSI
Mitä parhainta lomaa siis!
- Anonyymi00152UUSI
Anonyymi00150 kirjoitti:
Mitä parhainta lomaa siis!
Alasti tottakai...
- Anonyymi00151UUSI
Tuu syliin kasvokkain tähän sohvalle...haluis maistaa sun nännejä...
- Anonyymi00153UUSI
Olet mahdoton.
- Anonyymi00154UUSI
Anonyymi00153 kirjoitti:
Olet mahdoton.
Hierot häpyhuulia kyrpää vasten...hyväilen sun selkää ja pakaroita samalla
- Anonyymi00155UUSI
Anonyymi00153 kirjoitti:
Olet mahdoton.
Ihanasti kostuu...häpyhuulet
- Anonyymi00156UUSI
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ihanasti kostuu...häpyhuulet
Mun on oikeasti siirryttävä nyt unille Mr. Big. Silläkin vinkkaan, jos tänne eksyy joku muu juttelemaan, niin toinen tyyppi on linjoilla jatkamassa.
- Anonyymi00157UUSI
Anonyymi00156 kirjoitti:
Mun on oikeasti siirryttävä nyt unille Mr. Big. Silläkin vinkkaan, jos tänne eksyy joku muu juttelemaan, niin toinen tyyppi on linjoilla jatkamassa.
Nuku hyvin! Mä oon peiton alle menossa...ihanan kiihkeä oot
- Anonyymi00158UUSI
Anonyymi00156 kirjoitti:
Ok. Laita mulle viestiä, jos taas ilmestyt joku päivä. T. mr big
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871728
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39892En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 21527