Millaista palautetta Vimpeli saanut järjestelyistään tämän viikon Itä-länsi pesäpallo(ottelun järjestelyistä?
Itä-länsi pesisottelu
Anonyymi-ap
22456
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 22
Vanhimmat
Missä tämmöinen ottelu on pelattu?
Lappajärvellä
Hyvää palautetta. Tasokas tapahtuma täysillä katsomoilla.
Juu... mitä muutakaan olisit voinut odottaa ja taas kunnanvaltuusto suurjohtajan kanssa taputtaa seuraavassa valtuuston kokouksessa toisilleen kun kuntalaisten rahat on saatu jonnin joutovaan vouhottamiseen.
Sama spedeily jatkuu vuodesta toiseen ja kuntalaiset ei tajua että yksi ajaa omaa etuaan muiden perässähiihtäjien kanssa eduskuntavaaleihin!
Kuntalaisille ei jää tästä pelleilystä ja leikkimisestä kuin maksettavaa ja kunta kuihtuu kuihtumistaan.
Kohta ollaan siinä tilanteessa kuiin Ähtäri ja Kyyjärvi kun täällä velkojen ja vastuiden kanssa leikitään suurempaa kun ollaan.
Eihän kunnanjohtaja hypi seinille Seinäjoella vaikka kaupunkiin tulee 7,5 miljardin tekoälykeskus kampus ja työllistää koko projektissa noin 3000 henkeä.
Täällä pidetää höntsää ja ihmisten pihoilla kirppisrallia ja ihmetellä 100v vanhaa suksitehdasta joka on ulkohuusin kokoinen mutta siitä huolimatta suuri johtaja patsastelee kavereidensa kanssa pikallislehdessä vuodesta toiseen.
Kerropa, mitä nyt sitten pitäisi Vimpelin kunnassa tehdä, valonkantaja, kerropa.
Olisi Järviseudulle kultaakin kalliimpi juttu tuo kansanedustaja. RKP suunnittelee siltaa Ruotsiin ja Persut Gardenia. Ei hyvä. Pitäisi saaada toimiva terveydenhuolto.
Eikös kokoomus aja nimenomaan pienten kuntien lopettamista?
Joo.
Kokkareissa laskeskeltiin että hyvä salainen vaalikampanjan avaus on tämä patsastelu. Tuota keinotekohymypoikaa en äänestä vaikka kuinka hokisi olevansa Vimpelin asialla Arkadianmäellä.
Itä-Lännessä ei ollut mitään vikaa. Mulla oli het mahdottoman mukavia kohtaamisia ja uusia tuttavuuksia. Kyllä nyt voi palata normiin eli olla taas kuollut hiljainen kylä täynnä kyräileviä valittajia. Kylä josta nuoret haluaa pois ja johon kukaan ei muuta.
Ihan hyvin ku ei ollu Vimpeliläiset tuomarit
Olen mukana olleilta kuullut pelkkää hyvää järjestelyistä, itse en osallistunut.
Niin minäkin, toki väkeä ja autoja oli niin tolkuton määrä että pieniä jonotuksia tuli.
Täällä on nahjus mainen valtuusto. Kunnanjohtaja manipuloi ja kukaan ei tohdi olla eri mieltä. Pelätään leimautumista.
Missä sarjassa pelaa Vimpelin naiset???
En tiedä mutta nyt on kunnan rahat ja kekkerit käytetty yhteen perjantaihin ja lauantaihin.
Sitten eletään taas vuosi ihmetellessä homeisia tyhjiä taloja patruunantiellä ja vähän muuallakin.
Ei ole paljon kunnassa järkeä kun kaikki laitetaan kahdenpäivän hömpötykseen ja sitten kylä on kuollut koko vuoden.
Nyt saadaan nauraa taas porukalla kun kunnanjohtaja kehuu kuinka Vimpeli on Japania ja aurinkorannikkoa myöden pesäpallon maailman pääkaupunki!
Kannattas katsoa minkälaiset kekkerit on Espanjassa jalkapallon takia, on muutakin kuin muutama asiakas Völjyssä ja Kotipesässä.
Vimpelin asukkaat voi taas alkaa kaivamaan karvalakkia, kohta tulee talvi ja pitkä eikä valtionosuuksia saada enään.
Pitäisiköhän Saarikentälle alkaa rakentamaan taas jotain uutta kopperoa vanhan intiaanikylä viritelmän lisäksi.
Sitä että kyllä se Pesäpallo aina potkupallon voittaa.
Toki.
Meidän isä on vahvempi kuin teidän isä... millä muulla tasolla ne vimpeliläiset voisikaan olla, sitä se tekee kun on tynnyrissä kasvanut.
Onko vimpelissä oma joukkue vielä nykyään?
Vessat oli kyllä kaukana. Joutu pidättään ja sitte ei marketin vessassa meinannu tulla kusesta loppua. Ja paskattiki pirusti mu ei vessaa ollu.
Seurakunnan tilat
Hyvät kokemukset, nyt kunta hakee taas köyhäin avustusta,
samanlaisilla kokemuksilla kunta on muutamassa vuodessa nurin.
Käteen ei jäänyt tapahtumasta kuin löysä paska kuntalaisille.