"Venäjällä kuolee kolmen vuoden aikana yhteensä noin 5,6–5,8 miljoonaa ihmistä.Maan tilastoviranomaisten ja demografisten arvioiden mukaan Venäjällä kuolee nykyisin noin 1,9 miljoonaa ihmistä joka vuosi. Tilastojen seurantaa vaikeuttaa se, että Venäjän tilastokeskus Rosstat lopetti kuukausittaisten väestö- ja kuolintilastojen julkaisemisen."
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tällaiset kirjoitukset pitää jättää kokonaan palstoilta pois, koska niillä ei pidä ruokkia pahuutta, sillä jo nyt on seinille kirjoitettu, johon saadaan itsekin varautua.
seinäkirjoitus löytyy jo meidän Iltalehdestä.
Siis järki käteen, leikkiminen tällaisista uutisoinnista- jätetään ne - ettei tyhmyys ole niin esissä...
Puhutaan uskosta- armota- pelstuksesta- jne. - Anonyymi00002
Erityisoperaation satoa.
Niin erikoinen operaatio että oman maan väkeä kuolee mittava määrä vaikka tilanne pitäisi olla toisinpäin.
Olisi pitänyt tehdä tavallisempi operaatio niin pääsisi helpommpalla. - Anonyymi00003
Typerä aloitus...
AI-yhteenveto
Venäjällä on tällä hetkellä noin 143–146 miljoonaa asukasta.
Jo vähäiselläkin älykapasiteetilla voi ymmärtää. että jo on noin paljon asukkaita, niin kuolleisuus pitää suhteuttaa tuohon määrää. Mutta "Jeesus tulee... kohta lennetään pilviin" -kapasiteetilla ei voi kaikkea ymmärtää..- Anonyymi00004
Jos on 150 miljoonaa ihmistä, niin todennäköisesti kuolee pari miljoonaa vuodessa, riippuen siitä, kuinka vanhoja asukkaat ovat.
Sota tietysti lisää kuolleitten lukumäärää. kenties useammalla sadalla tuhannella.
- Anonyymi00005
Jos on sota niin silloinhan ihmisen tulisi lisääntyä eikä olla pulaa mistään. Niin se oikeissa sodissa käy ja kansanmurhan yrityksissä. Kansa yritetään tappaa, mutta se vain lisääntyy ja lihoo.
Venäjällä ei olekaan menossa sota vain erityisoperaatio, niin se rasittaa ihmisiä vähän enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542