Teuvo jatkaa valheitansa

Anonyymi-ap

Häneltä puuttu täysin tapahtumien kronologinen ymmärrys.
Paavalin elämässä tapahtui asioita ENNEN uskoontuloa, jolloin hän oli jumalaton vainoaja ja sitten JÄLKEEN uskoontulon, kun Jeesus oli hänet pelastanut ja jonka jälkeen hänen elämässään tapahtui valtavasti Jumalan tekoja Pyhässä Hengessä.
Näitten eroa ei Teuvo kykene/ halua ymmärtää.
Voi miesraukkaa!

184

298

Vastaukset 184

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paavalin saama Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema.

Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.

KIng James

2. Kor. 12:7-8

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi00002

Room. 7:19

sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

19 For the good that I would I do not: but the evil which I would not, that I do.

The evil ....ei hyvältä kuulosta..

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

19 For the good that I would I do not: but the evil which I would not, that I do.

The evil ....ei hyvältä kuulosta..

Paholainen (engl. devil) viittaa monissa uskonnoissa, erityisesti kristinuskossa, islamilaisuudessa ja juutalaisuudessa, yliluonnolliseen pahaan henkeen tai voimaan.

• Anonyymi00058

Moi Jari, vieläkö ei VL:t vakoilee tekemisiäsi?

• Anonyymi00098
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Moi Jari, vieläkö ei VL:t vakoilee tekemisiäsi?

Eräs henkilö poistatti tästä ketjusta kaksi omaa viestiään, joissa kyseli edesmenneeltä, joko sait asuntosi myytyä?

• Anonyymi00003

Perkele ja ateistit kiittää.

• Anonyymi00006

Totuus tekee vapaaksi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Totuus tekee vapaaksi.

Valhe sitoo, mutta Totuus tekee vapaaksi, on se totuus sitten miten ruma tahansa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Totuus tekee vapaaksi.

Totuutta vastaan emme voi mitään, vaan me taistelemme sen puolesta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totuutta vastaan emme voi mitään, vaan me taistelemme sen puolesta.

Kyllä!

• Anonyymi00005

Kun ei halua niin ei halua.

• Anonyymi00010

Ps. 51:8

Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.

5. Moos. 29:28

Se, mikä on salassa, se on Herran, meidän Jumalamme; mutta mikä on ilmoitettu, se on meitä ja meidän lapsiamme varten ikuisesti, että me pitäisimme kaikki tämän lain sanat."

• Anonyymi00011

Job 13:10

Hän teitä ankarasti rankaisee, jos salassa olette puolueellisia.

• Anonyymi00012

Saarn. 12:14

Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.

• Anonyymi00013

Matt 12:30
        ”Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.”
        Jeesus Kristus

Jeesuksen suhteen ei voi olla puolueeton.

• Anonyymi00014

Niinpä. Valehteleminen on ihmisen valinta. Niin oli Judas Iskariotinkin kohdalla.Sekin valitsi pettämisen.

• Anonyymi00016

Juudas oli varas, jota kiinnosti raha.

Kyllä Rooman sotilaat olisivat Jeesuksen saaneet kiinni ilman Juudastakin, mutta kaikki piti mennä kiroituksien mukaisesti.

• Anonyymi00015

Kun ei voi puhua totta, niin on pakko valehdella Paavalista.

Lakihenkisyys tekee valehtelijaksi.

• Anonyymi00017

Paavali oli Fariseus, joka korosti lakeja omien himojensa mukaan. Monet naisia alistavat lahkot pitävät Paavalia viisaampana kuin Jeesusta. Siksi naisia alistavat lahkot puolustavat Paavalia viimeiseen asti.

1. Kor. 14:34

olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, NIINKUIN LAKIKIN SANOO..

• Anonyymi00037
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paavali oli Fariseus, joka korosti lakeja omien himojensa mukaan. Monet naisia alistavat lahkot pitävät Paavalia viisaampana kuin Jeesusta. Siksi naisia alistavat lahkot puolustavat Paavalia viimeiseen asti.

olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, NIINKUIN LAKIKIN SANOO..

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA PYHIÄ, ja kun tuli kyse HEIDÄN SURMAAMISESTAAN, ÄÄNESTIN SEN PUOLESTA.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä kelpasi Paavalille lain kohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
        Siksikö se Paavali lienee määrätynlaisten miesten idoli?

• Anonyymi00061

Päinvastoin. Lakien noudattaminen kieltää valehtelun.

• Anonyymi00018

Paavalihan olisi kuulunut lukkojen taakse Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin osallisuudesta.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, koska hän nautti Roomanvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00019

Hirveää valetta taasen. Ei entinen lakihenkinen fariseus mitään lakia korostanut, vaan Pyhän Hengen yhteyttä uskovien välillä. Nainen ei vain saa hallita miestään kuten tapana yleensä naisilla on ja miehen tulee kunnioittaa vaimoaan kuin omaa ruumistaan. Niin Paavali opettaa kokonaisuudessa.

Mutta lakihenkisen on pakko valehdella. Ottaa jae sieltä ja täältä tuekseen miten lakia muka noudatetaan ja miten lain teoilla tullaan vanhurskaaksi. Ja siihen Paavali ei käy, Paavali oli nimenomaan lakia vastaan ja Pyhän Hengen puolella. Ei Pyhä Henki ole sitä että jankutetaan muutamaa jaetta Raamatusta, vaan Pyhä Henki on se mitä ihmisen sydämessä on. Mikä ilo, rauha ja rakkaus siellä on lähimmäisiä kohtaa, miten ihminen virkistyy toisten uskosta ja toiset virkistyy hänen uskostaan. Ei sitä että valehdellaan silmät ja korvat täyteen.

• Anonyymi00023

Paavalissa oli tappajan henki, ei mikään erityisen pyhä henki.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Paavalissa oli tappajan henki, ei mikään erityisen pyhä henki.

Pyhä Henki ja Saatanan demonihenki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa.

44 Silloin hän sanoo: minä palajan jälleen minun huoneeseeni, kusta minä läksin. Ja kuin hän tulee, niin hän löytää sen tyhjäksi, käväistyksi ja kaunistetuksi.
        45 Silloin hän menee ja ottaa kanssansa seitsemän muuta henkeä, itseänsä pahempaa, ja ne sisälle menevät ja asuvat siellä, ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmaksi kuin ensimäiset. Näin myös tapahtuu tälle pahalle sukukunnalle.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Paavali: Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Paavali: Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Demoni antoi miehelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat. Gladiaattoreiden voimat.

Kukaan ei uskaltanut vastustaa Paavalia, ei miehet eikä naiset.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Demoni antoi miehelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat. Gladiaattoreiden voimat.

Kukaan ei uskaltanut vastustaa Paavalia, ei miehet eikä naiset.

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

Paavali tunsi kaikki gladiaattoreiden konstit ja menetelmät, pistimet ja miekat, nyrkkeilyt, koska oli koulutettu tappaja, Roomanvallan suojeluksessa.

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Paavali tunsi kaikki gladiaattoreiden konstit ja menetelmät, pistimet ja miekat, nyrkkeilyt, koska oli koulutettu tappaja, Roomanvallan suojeluksessa.

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

Mutta kun tuli kyse esim. Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

Mutta kun tuli kyse esim. Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon.

Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon. Jolleivat totelleet, niin otti esille lampaiden keritsimet ja ajeli naiset karvattomiksi.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kun kaiken haluat vääntää, niin väännä, mutta muista seuraukset Teuvo!

• Anonyymi00134
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon. Jolleivat totelleet, niin otti esille lampaiden keritsimet ja ajeli naiset karvattomiksi.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

Näin Teuvo herjaa edelleen, MUTTA TURHAAN JA OMAKSI KADOTUKSEKSEEN!

• Anonyymi00020

Teuvotrollista ei kannata välittää. Hänellä on Savitaipaleella herjapaja, josta hän suoltaa, no olkoon, en sano mitä suoltaa…

• Anonyymi00031

Ei kaikille aukene rautalangallakaan…

• Anonyymi00032

Paavalilla oli Roomanvallan lupa tappaa kapinallisia olivat he sitten Juutalaisia tai kristittyjä.
      Murhat laitettiin uskonkiistojen syyksi.

• Anonyymi00033

Joissakin lahkoissa jopa kunniamurhia perustellaan Paavalin opeilla.

• Anonyymi00040

V-L lahkon vanhemmat miehet ovat fanaattisimpia Paavalin naisten alistamisen oppien kannattajia.

• Anonyymi00034

Paavali oli valheapostoli, joka sai kannattajia vain Korintossa, ei juurikaan muualla.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi00035

Näin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00038

Ei tietenkään, eihän Jeesus ollut mikään naisten alistaja, eikä suinkaan olisi valinnut sellaista apostolikseen.

• Anonyymi00036

Juurikin noin on asianlaita.

• Anonyymi00039

Hyvä oppitunti miten ihminen pystyy Raamatun sanaa käyttäen valehtelemaan.

Täydellinen harhaopin oppitunti.

Kannattaa ottaa opiksi mitä välttää.

• Anonyymi00043

Harhaopettajat ovat aina noukkineet jakeita sieltä ja vähän tuolta ja tehneet niistä omat myrkkysoppansa.

• Anonyymi00044

Paavali oli paha eksyttäjä.

• Anonyymi00045

Paavali oli murhamies, joka ei katunut tekojaan, vaan pelotteli niillä ihmisiä, etenkin naisia. Paavali ei pystynyt saamansa Saatanan enkelin takia tekemään mitään parannusta teoistaan.

• Anonyymi00049

Tosiaan hyvä että harhaoppinen tuo selkeästi esille oman harhaoppinsa, ei piilottele sitä ja esitä ensin jotain jee jee miestä ja sitten täräytä että ei veljet tämä mitä te luette on slkkaa valhetta ja tämä apostoli jota niin ahkerasti lainaatte ja jonka mukaan ojentudutte, onkin murhamies.

Kaikki tiedämme mitä on todellinen lakihenkinen harhaoppi ja nyt kun joku sanoo vaikka sanan laittomuus, tiedämme että sieltä se Paavalin herjaaja taasen kurkistaa ja haluaa aloittaa harhaopistaan paasaamisen. Opimme jo yhdestä sanasta tunnistamaan harhaoppisen kun sitä oikein toitotetaan ja niin se tavallaan onkin Jumalan valtakunnan työtä. Ei niin että se pelastaisi ketään, vaan se opettaa karttamaan harhaoppeja ja tunnistamaan sitä jo puolesta sanasta.

On erittäin hyödyllistä saada nähdä ja lukea mitä harhaoppisen päässä oikein liikkuu. Se on uskonnollinen korkeakoulu tai ainakin se kuuluisa elämänkoulu.

• Anonyymi00050

Suomessakin vaikutti Ruandalainen baptistipastori, joka osoittautui osalliseksi kansanmurhasta kotimassaan. Ei sellaisten "apostolien" perään pitä lähteä, vaikka miten hyvin Raamattua opettavat.

• Anonyymi00054

Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan, mutta sen perään ei pidä lähteä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan, mutta sen perään ei pidä lähteä.

Murhamiesten perään ei pidä lähteä mitään autuutta tavoittelemaan.

• Anonyymi00051

"laittomuuden tekijät" eivät piittaa Jumalan laista ja asetuksista, vaikka kuinka Jeesustelevat ja ihmisiä tempuillaan eksyttävät.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00052

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
        Jumalan lain rikkomista.

Ei ihme olenkaan, että roistot ja murhamiehet opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu, eikä niistä tarvi enää välittää kun Jeesus tänne ilmestyi.

• Anonyymi00055

Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen tempaista. Älä usko helluntailaisten ja muiden lahkolaisten valheisiin.

Kaikki tuomitaan tekojensa ja niistä säädettyjen lakien perusteella.

1. Piet. 1:17

Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

• Anonyymi00057

Näin on!

• Anonyymi00059

Laittomuuksia ei saa tehdä, mutta Jumalan sanaa ja apostoleita voi pitää murhamiehinä ja valehtelijoina.

On pyhitys täysin kohdallaan.

• Anonyymi00060

Mikäli joku itsensä apostoliksi ylentänyt on syyllistynyt kyseisiin tekoihin, ne täytyy tuoda julki. Syytetäänhän Juudas Iskariottiakin kavaltajaksi.
        Jumalan sanaan en ota kantaa, kun en tiedä onko sellaista Jumalaa edes olemassa?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Mikäli joku itsensä apostoliksi ylentänyt on syyllistynyt kyseisiin tekoihin, ne täytyy tuoda julki. Syytetäänhän Juudas Iskariottiakin kavaltajaksi.
        Jumalan sanaan en ota kantaa, kun en tiedä onko sellaista Jumalaa edes olemassa?

"Sillä katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaa saakka"

Totuutta ei saa pitää vääryyden vankina, kuten eräät tekevät.

• Anonyymi00064

Paavali oli murhamies,

ei oikeat apostolit, joita oli 12 kpl.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00063

Teuvo julisti totuutta, siksi se ärsyttää monia vielä vuosien jälkeenkin. Mitään ei vihata niin paljon kuin totuutta.

Kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää!

• Anonyymi00065

Teuvo oli hyvin perillä esim. Lestadiolaisten harhaopeista, mitä paljasti ja sai siitä vihat päälleen.

• Anonyymi00149

Ainakin, jos on luottamista edesmenneen Teuvon lähipiiriin aikoinaan kuuluneen henkilön todistuksesta.
        "Devout
        2007-03-05 10:55:56
        Ilmoita
        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

http://galleria.suomi24.fi/TeuvoSuni"

• Anonyymi00154
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Ainakin, jos on luottamista edesmenneen Teuvon lähipiiriin aikoinaan kuuluneen henkilön todistuksesta.
        "Devout
        2007-03-05 10:55:56
        Ilmoita
        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

http://galleria.suomi24.fi/TeuvoSuni"

Korj. todistukseen.

• Anonyymi00066

Teuvo kertoi kun meinasi mennä uteliaisuuttaa katsomaan millaista se helluntailaisten uskonto on. Ajoi autolla sinne helluntailaisten kokoukseen, mutta kun piti kääntyä risteyksestä helluntailaisten kokouspaikalle, niin Jumala esti auton ohjauksen kääntämisen siihen suuntaan.

• Anonyymi00068

Jumala voi sallia erilaisia asioita, mutta voi estää tai on järjestänyt pääsyn pois niistä kiusauksista, jos Jumalan oma ja valittu olet.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Jumala voi sallia erilaisia asioita, mutta voi estää tai on järjestänyt pääsyn pois niistä kiusauksista, jos Jumalan oma ja valittu olet.

Ps. 91:11

Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua KAIKILLA TEILLÄSI.

• Anonyymi00070

Niinpä, Jumala varjelee omiaan!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun. Sieltä on moni saanut apua.

• Anonyymi00067

Se homous vain paha juttu ja siksi herjaaminen.

• Anonyymi00071

Homokortti heiluu jokaisessa keskustelussa. Jenkkilahkot toivat sen villityksen tänne Suomeen 100 vuotta sitten.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Homokortti heiluu jokaisessa keskustelussa. Jenkkilahkot toivat sen villityksen tänne Suomeen 100 vuotta sitten.

Lahkolaiset ovat maallikoita ja harhaoppisia, eivät osaa Raamatulla keskustella, siksi homokortti ja Hitler-kortti heiluu.

• Anonyymi00074

Ei amerikan homotus liity mitenkään Paavalin herjaamiseen.

Se oma villityksensä se homokortti.

Paavalin herjaaminen oma homouskonsa. Ei muilla ole mitään syytä herjata Paavalia.

• Anonyymi00075

Eihän kellään muilla kuin homoilla ole syytä herjata Paavalia.

• Anonyymi00076

Wikipedia

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17

• Anonyymi00077

Homokortin heiluttelu eri asia kuin se mitä Raamattuun on kirjoitettu homoista ja sitä vastustetaan. Siinä yhdistyy homous jumalattomuus, eikä siinä ole homokorttia.

• Anonyymi00080

Tunnusta tekosi rehellisesti.

• Anonyymi00078

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

• Anonyymi00083

Tää ruikutus on kyllä posketonta typeryyttä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tää ruikutus on kyllä posketonta typeryyttä.

Sitä saa kyllä nuppinsa sekaisin vähemmästä, kuin lukemalla VT:sta Peto Jumalan riehumista ja tekemällä veriliittoja Saatanan kanssa.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Sitä saa kyllä nuppinsa sekaisin vähemmästä, kuin lukemalla VT:sta Peto Jumalan riehumista ja tekemällä veriliittoja Saatanan kanssa.

Ja oikein valtiouskontonakin.

• Anonyymi00079

3. Moos. 26:39

Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

• Anonyymi00082

No, ei kannattaisi vaiihtaa juutalaiseen syntyoppiin ja uhrikulttiin, sekä perata pois Jeesuksen opettamaa taivasten valtakuntaa, jonka jumaluutta Jeesus sanoo Saatanaksi.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00082 kirjoitti:

No, ei kannattaisi vaiihtaa juutalaiseen syntyoppiin ja uhrikulttiin, sekä perata pois Jeesuksen opettamaa taivasten valtakuntaa, jonka jumaluutta Jeesus sanoo Saatanaksi.

Synti on Jumalan sanan ydintotuuksia.

Siksi roistot ja murhamiehet yrittävät kumota ja hävittää Jumalan lait ja käskyt.

• Anonyymi00081

Hihhulien kannattaisi tunnustaa tekonsa.

3. Moos. 26:40

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.

• Anonyymi00087

Synnin palkka on kuolema ja ikuinen ero Jumalasta.

Murhamiehet ja valehtelijat ja huorintekijät eivät ole liitossa Jumalan kanssa.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00088

Amerika homo herjat on maanista homokortin heiluttelua, mutta Paavalin herjaamimen, vain homon kyrpiintymistä Paavaliin.

• Anonyymi00089

Teuvo palasti totuuksia, niin sai lahkolaisten vihat päälleen.

• Anonyymi00090

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

• Anonyymi00091

Teuvo oli oikea profeetta tälle ajalle. Siksi häntä vihataan ja vainotaan vielä vaikka miehen kuolemasta on kulunnut jo nelisen vuotta.

• Anonyymi00122

Lienee kuitenkin vain yksi tyyppi joka häntä vainoaa, väittää jopa valehdelleen kuolemansa ja kirjoittavan Paavalia herjaavia viestejä edelleen palstalle.

• Anonyymi00092

Eihän ketään muuta herjata kuin mitä homot Paavalia. Ei edes homoja eikä ketään muuta ihmistä herjata, vaan homot herjaa Paavalia mikä on aivan luonnollista kun ottaa huomioon mitä on heistä kirjoittanut. Aivan kuten Räsästä kun sanonut ääneen sen mitä Paavali kirjoittaa. Vaikka itse juurisyy on Paavali, on paljon oikeampaa herjata Paavalia kuin mitä Räsästä. Ei sen vuoksi tarvitse ketään herjata, todeta vaan että homot ottaa herneen nenään ja vähän aikeestakin.

• Anonyymi00093

Eiköhän ne tyypit ole kiinnostunut enemmän aikuisviihteen sivuista kuin Raamattu-palstasta.

• Anonyymi00094

Paavalin aikaan oli yleinen ja hyväksytty tapa, että naimattomat miehet pitivät pikkupoikia hoidossaan sairaita tarpeitaan varten. Se oli yleinen tapa Kreikkalais-Roomalaisen kulttuurin aikana satojen vuosien ajan.

• Anonyymi00095

Siitä kulttuurissa pojat valittiin jo ennen karvoituksen kasvamista ja sitten vaihdettiin nuorempiin kun pojilla oli täysi miehen karvoitus.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Siitä kulttuurissa pojat valittiin jo ennen karvoituksen kasvamista ja sitten vaihdettiin nuorempiin kun pojilla oli täysi miehen karvoitus.

Wikipedia
        Pederastia antiikin Kreikassa Roolit: Suhteessa vanhempi mies oli erastes (rakastaja/kasvattaja) ja nuorempi poika eromenos (rakastettu).

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Wikipedia
        Pederastia antiikin Kreikassa Roolit: Suhteessa vanhempi mies oli erastes (rakastaja/kasvattaja) ja nuorempi poika eromenos (rakastettu).

googlaa: pederastia

• Anonyymi00099

Tämä keskustelu on mennyt aivan pieleen: Väärennellään Paavalin kirjeitä, ja keksitään vaikka mitä valheita. Ei tämä ole keskustelua vaan pilkkaamista, ja omien sairaiden mielikuvien esittelyä.

Mitä se Teuvo siis sanoi, mikä oli niin erikoista?

• Anonyymi00100

Kuule koko kristinusko on pilkkaamista, ja kaikki siitä tai raamatusta otettu on valehtelua.

• Anonyymi00101

Kyllä hänellä asiaa oli, mutta se ei mennyt maaliin asti koko raamatun totuudessa. Ei hän enää elä edes, oletan.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Kyllä hänellä asiaa oli, mutta se ei mennyt maaliin asti koko raamatun totuudessa. Ei hän enää elä edes, oletan.

Kuoli 13.5.2022 85:n vuoden ikäisenä.😇

• Anonyymi00102

Raamatun kertomukset eivät ole irrallisia asioita, vaan ne pitää liittää sen ajan kulttuurin ja tapojen kontekstiin.

• Anonyymi00105

Sillä ei ole mitään merkitystä tarinan juonen kanssa - kirja on kirja, ei sitä tarvitse liitellä mihinkään muuhun kuin itse tarinaan, se ei edellytä, että yksikään kirjassa esiintyvä hahmo tai mainittu henkilö edes olisi historiallinen.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä tarinan juonen kanssa - kirja on kirja, ei sitä tarvitse liitellä mihinkään muuhun kuin itse tarinaan, se ei edellytä, että yksikään kirjassa esiintyvä hahmo tai mainittu henkilö edes olisi historiallinen.

Mieti Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläistä - antaisitko saman ohjeen sen kirjan lukijalle?

• Anonyymi00103

Esim. sana "testamentti" on täysin hatusta vedytty termi, koska ei ole löytynyt oikeata sanaa alkuperäiselle teksteille, joissa puhutaan Jumalan tekemistä ikuisista liitoista Aabrahamin jälkeläisille.

Ei Jumala ole kuollut, eikä tehnyt mitään testamentteja, ei vanhempia eikä uudempia.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00128

Jumala kuoli ristillä! Paavali EI!!

• Anonyymi00132
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Jumala kuoli ristillä! Paavali EI!!

Ei Jeesus ole Jumala

Mark. 10:18

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

• Anonyymi00104

<<<Paavalin elämässä tapahtui asioita ENNEN uskoontuloa, jolloin hän oli jumalaton vainoaja ja sitten JÄLKEEN uskoontulon<<<

Näin Paavali kertoo Raamatussa "uskoontulostaan":

1.Korinttolaiskirje:

<<<4:15 Sillä vaikka TEILLÄ olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei TEILLÄ kuitenkaan ole monta isää; sillä minä TEIDÄT synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.<<<

2.Korinttolaiskirje:

<<<11:2 Sillä minä kiivailen TEIDÄN puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.<<<

Te tulitte kyllä uskoon Paavaliin, mutta ei hän itseään synnyttänyt.

• Anonyymi00107

Paavalissa oli koko ajan Saatanan enkeli henkiopas, jolle hän ei mahtanut yhtään mitään. Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan demonia vastaan.

Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä hän toivoi toisille tekevänsä.

"hyljättävä saatanan haltuun"

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Paavalissa oli koko ajan Saatanan enkeli henkiopas, jolle hän ei mahtanut yhtään mitään. Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan demonia vastaan.

Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä hän toivoi toisille tekevänsä.

"hyljättävä saatanan haltuun"

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

The messenger of Satan, Saatanan viestintuoja, henkiolento, demoni.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00108 kirjoitti:

The messenger of Satan, Saatanan viestintuoja, henkiolento, demoni.

Miten ajattelet kopiointisi liittyvän raamatun juoneen tai Paavalin tekemään kristinuskoon?

• Anonyymi00109

Demoni antoi miehelle valtavat fyysiset voimat, jolla hän pelotteli ihmisiä.

Nyrkkeily oli siihen aikaan taistelulaji, jonka tarkoitus oli tappaa vastustaja.

• Anonyymi00111

Miten ajattelette näiden kopiointien liittyvän raamatun juoneen ja hänen tekemään kristinuskoon?

• Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Miten ajattelette näiden kopiointien liittyvän raamatun juoneen ja hänen tekemään kristinuskoon?

Factat on tosiasioita, ei niinkään tulkinnat ja henkilökohtaiset eli subjektiiviset selitykset asioille ja tapahtumille.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Eikö ole aika erikoista, että hän kertoo tämän aivan suoraan?

• Anonyymi00110

1. Kor. 15:56

Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

Paha äkkikuolema Roomassa.

Room. 8:6

Sillä lihan mieli on kuolema.

• Anonyymi00115

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00116

Saatana tekeytyy jopa Jumalaksi ja täydestä menee.

Väkevätä eksytystä luullaan väkeväksi herätykseksi.

Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi00118

Tätä hurmoslahkot markkinoi väkevänä herätyksenä.

11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Tätä hurmoslahkot markkinoi väkevänä herätyksenä.

11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Joku henkilöhän sen rajun eksytyksen siementen lisäämisen kirjoituksiin sai tehtäväkseen.

Paavali siitä asiasta ainakin tiesi. Ei kukaan muu.

• Anonyymi00117

Homous se panee kopioimaan. Paavalin kiusalliset kirjoitukset homoista. Eihän kellään voi olla mitään muuta syytä herjata Paavalia ja valehdella hänen päälleen. Ei ole olemassa mitään muuta syytä miksi tosiaan sitä kristinuskon luojaa tulisi herjata kuin se, että homous oli kauhistus hänelle. Siitähän on käyty käräjiä ja ollaan kansainvälisessä julkisuudessa. Tietenkin sellainen korpeaa homoja, miten niitä voi lyödä Raamatulla päähän ja haluava iskeä Paavalia takaisin.

• Anonyymi00120

homolevy pyörii täysillä, mene nukkumaan välillä

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

homolevy pyörii täysillä, mene nukkumaan välillä

Ei se homokortti niitä Paavalin valheita selitä.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Selittää se, että Paavalin homojutut ovat valhetta, mutta vähän hämärän peitossa on se miten Jumalan totuus siinä korostuu ja millä tavalla että homot pökkää. toisiaan. Siihen homosanaan tuo ei oikein käy, vaan pitää vain ajatella että Paavali yleisesti valehteli homoista ja heidän hävettämyydestään ja että homous on aivan jees, kun Paavali kerran on valehtelija.

Ja tietenkin jos Paavali on valehtelija, niin ei homous silloin ole paha asia, vaan aivan päinvastoin.

Ehkä amerikan homokortti on jo lepäämässä. Sehän on ratkaisu jokaiseen ongelmaan, mutta Paavalin herjaaminen on ratkaisu vain siihen ettei homous ole synti eikä mikään.

Mutta jos herjaa amerikan homoja, jos ottaa sen homokortin esille sopimassa ja sopimattomassa yhteydessä, niin silloin ei voi herjata Paavalia. Muutoin se homokortti sulaa käsiin.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Yleensä kaappihomot pitää kovaa meteliä homoista yrittäen sillä tavalla peittää omaa suuntautumistaan.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Yleensä kaappihomot pitää kovaa meteliä homoista yrittäen sillä tavalla peittää omaa suuntautumistaan.

Se juuri ominaista amerikan homojen herjaajille. Se ei vain ole oikein ymmärrettävää, että miksi niistä herjaavat, mitä pahaa ne ovat tehneet. Sen ymmärtää jos homo herjaa Paavalia eikä se ole edes oman suunauksen peittämistä, vaan sen ilmituomista.

• Anonyymi00127

Wikipedia

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]

• Anonyymi00129

Ihan hirveetä!

• Anonyymi00130

Teuvo on mielestäni oikeassa hyvin monessa asiassa. Toisin kun muut.

• Anonyymi00131

Kyllä homotkin voivat olla jossain asiassa aivan oikeassa. Eivät ne edes voi jokaisessa asiassa olla väärässä. Mutta ainakin siinä ovat, että Paavali valehtelee eikä homous muka ole synti sen mukaan.

• Anonyymi00133

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, etttä Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..min lögnaktighet, taipumus valehtelemiseen oli luonteenpiirre miehessä.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, etttä Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..min lögnaktighet, taipumus valehtelemiseen oli luonteenpiirre miehessä.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.

Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat Jesuiitatkin aikanaan.

• Anonyymi00137

Ei Paavalun herjaaminen muuta homoutta pyhitykseksi.

Vaikka miten olisi valehtelija.

• Anonyymi00138

Kärsitkö jostain homofobiasta kun hoet sitä sanaa jatkuvasti kuin robotti?

• Anonyymi00139
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Kärsitkö jostain homofobiasta kun hoet sitä sanaa jatkuvasti kuin robotti?

Sekaisinhan se on koko ukko, nyt on homokausi päällä.😀

• Anonyymi00140

Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja.

Helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.

• Anonyymi00141

Jos joku kuulee ääniä päästään tai näkee jotain valon välähdyksiä, niin sellaista henkilöä ei saisi rohkaista millään Raamatun lauseilla, vaan henkilö pitää ohjata mahdollisimman pian terveydenhuollon ammattihenkilöiden palvelujen piiriin.

• Anonyymi00142

Amerikassa Mansonin lahkossa tehtiin Markuksen evankeliumin lopun lisäyksen mukaista tosiuskovaisen testiä juottamalla porukalle myrkkyä, kohtalokkain seurauksin.

9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

"Jos vaan uskotaan ja kastetaan, niin ei haittaa mitään, vaikka juodaan myrkkyä ja annetaan kääärmeiden pistää ja siitä vaan kun ojennellaan käsiä sairaiden pääälle, niin sairaat paranee ihan itsekseen."

• Anonyymi00144

Nuorisoa tulisikin varoittaa kiihkolahkojen tekemistä tosiuskovaisen testeistä, mistä Markuksen lopun lisäyksessä kerrotaan.

• Anonyymi00143

Ei mikään voi olla pahempi kuin Paavalifobia.

Se liittyy aina homoihin kun Paavali kirjoitti mitä kirjoitti.

Ei siitä voi itkeä.

• Anonyymi00145

Ruotsissa Knutbyn helluntaiseurakunnassa yksi pastoreista julisti itsensä Kristuksen morsiameksi sillä seurauksella, että toiset pastorit tappoivat hänet.

• Anonyymi00146

Amerikan homoista voi olla fobia.

Paavalista ei ,kun paaluutti homouden.

• Anonyymi00147

David Korasinin Jenkkilahkossa oli aseita, joita siellä käytettiin.

• Anonyymi00148

Tosiaan amerikan homoista vinkujilla on todellinen homofobia.

Se, että mitä Paavali kirjoitti homoista taasen on totuus. Ei sitä voi kumota eikä sitä kiertää, vaikka miten herjaa Paavalia. Se mikä on Jumalan sanassa, niin se on siellä, vaikka miten ei olisi omaan mieleen ja haluaisi ajatella aivan toisin. Ei sitä voi ryhtyä Jumalaa neuvomaan siinä miten Raamattu olisi pitänyt kirjoittaa ja mitä Jumalan sanassa pitäisi olla.

• Anonyymi00150

Hän on valinnut herjaamisen ja valehtelun ja vääristelyn.

• Anonyymi00151

Paavalin herjaaminen on homoherätys.

Sille on nyt otollinen aika ja tilaus ollen vastavoima Räsäselle.

• Anonyymi00152

Pyövelit eivät ole mitään oikeita apostoleita.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00153

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00156

Jokainen järkevä ihminen käsittää, että Jeesus ei valitse veljiensä murhaajia omaksi apostoleikseen.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

• Anonyymi00157
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Jokainen järkevä ihminen käsittää, että Jeesus ei valitse veljiensä murhaajia omaksi apostoleikseen.

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Jeesuksen veljien Juutalaisten tappajat ja pyövelit saavan kovan kohtalon.

41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

• Anonyymi00155

Jos milloinkaan niin nyt sitä Paavalia herjaavaa homoherätystä tarvitaan. Aika on sellainen ja kypsä sille kun uhkana on , että Paavalin jutut aletaan ottaamaan niin todesta, että niiden vuoksi mennään vaikka käräjille. Hyvin hyvin nopeasti täytyy saada aikaan Paavalia herjaava homoherätys ennen kuin Paavalin sanaa tärkeänä pitävä pääsevät oikein innolla heiluttelemaan Raamattujaan ja sotkemaan yhteiskunnan järjestystä.

• Anonyymi00158

Se on pieni askel ihmiselle herjata Paavalia, mutta suuri askel kristikunnalle.

• Anonyymi00159

En ole vieläkään ymmärtänyt, että mitä tarkoitetaan kristinuskon 2000 vuotta sitten luoneen Paavalin herjaamisella?!

Tilannehan on tragikoominen.

Jos poimitaan Paavalin tekstikohtia raamatusta - se on hänen tai hänen nimeen kirjoitettua kristinuskoon perustuvaa tekstiä, joiden nimi voi olla TODISTE, mutta ei kopiointi voi olla herjaus.

Te olette täysiä sekopäitä ja kaikki käsitteetkin päin honkia.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00159 kirjoitti:

En ole vieläkään ymmärtänyt, että mitä tarkoitetaan kristinuskon 2000 vuotta sitten luoneen Paavalin herjaamisella?!

Tilannehan on tragikoominen.

Jos poimitaan Paavalin tekstikohtia raamatusta - se on hänen tai hänen nimeen kirjoitettua kristinuskoon perustuvaa tekstiä, joiden nimi voi olla TODISTE, mutta ei kopiointi voi olla herjaus.

Te olette täysiä sekopäitä ja kaikki käsitteetkin päin honkia.

Aivan samoin kuin Jumalan kiroaminen kiroukseksi on PELASTUS, ja etiikkaa ja moraalia opettaneen henkilön kidutuskuolema onkin ARMOA , ja koko kammottava episodi ihmissyönnein ja veren juonnein onkin RAKKAUS?!

• Anonyymi00162
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Aivan samoin kuin Jumalan kiroaminen kiroukseksi on PELASTUS, ja etiikkaa ja moraalia opettaneen henkilön kidutuskuolema onkin ARMOA , ja koko kammottava episodi ihmissyönnein ja veren juonnein onkin RAKKAUS?!

Mitä ihmettä ihmisen korvien välissä tapahtuu, että pää ajautuu tähän tilaan, ja sitten saa demonit kimppuunsa. Vaarallista touhua.

• Anonyymi00161

Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni pysyvästi Paavaliin.

James King käännöksen mukaan Saatana eli "The messenger of Satan" oli Paavalin henkiopas, mitä ei otettu hänestä pois ollenkaan.

• Anonyymi00163

13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00163 kirjoitti:

13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

Eksyttäjät tuolla toreilla ja kadunkumissa ovat "evankeliumin" asialla.

Ihmisiin pumpataan villitseviä hurmoshenkiä "Jeesuksina"....

• Anonyymi00165

Paavalia herjaava homoherätys jo nostamassa päätään luterilaisessa kirkossa.

Paavalin kimppuun vain köydään varovaisesti vielä.

• Anonyymi00166

Luterilaisessa kirkossa ei ole vielä jäänyt Paavalilevy päälle.

• Anonyymi00167

Paavali oli Juutalaisten pyhien miesten murhamies ja pyöveli, ei mikään Jeesuksen apostoli.

• Anonyymi00168

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Miehen henkiopas Saatanan enkeli esti parannuksen teon.

Miehessä oli murhan henki ja valheen henki.

Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.

• Anonyymi00170

Juutalaisten, Jeesuksen veljien tappajille Jeesus sanoo näin:

Matt. 25:40-41

Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

• Anonyymi00171

Jumala ei katso henkilöön tuomitessaan.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Jumala ei katso henkilöön tuomitessaan.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

Kun puhutaan juudaasta, kyse ei ole Israelin Jumalasta, vaan Benjaminin heimon Baal-jumalasta, tai jostakin vielä muusta. Vain Luoja yksin tietää VT:stä, että miten monen kansan Jumalaa siellä seikkailee.

Vaikuttaa siltä, ettei pelkkä Herra Sebaot riitä sitä kuvaamaan, kun vertaa Jumalaa Jeremian kirja 7 ja 5.Mooseksen kirja 13, kun ääripäissään nämä molemmat väittävät olevansa muinaisia Israelin Jumalia - olisi viisainta repiä raamatusta koko VT ja Paavalin kirjeetkin irti.

Ja jättää käsitteeksi Jumalasta vain Jeesuksen opettama Luojajumala, taivasten valtakunnan isänä, jonka valtakunta on meidän todellisuus, mikä vastaa myös tiedettä.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Kun puhutaan juudaasta, kyse ei ole Israelin Jumalasta, vaan Benjaminin heimon Baal-jumalasta, tai jostakin vielä muusta. Vain Luoja yksin tietää VT:stä, että miten monen kansan Jumalaa siellä seikkailee.

Vaikuttaa siltä, ettei pelkkä Herra Sebaot riitä sitä kuvaamaan, kun vertaa Jumalaa Jeremian kirja 7 ja 5.Mooseksen kirja 13, kun ääripäissään nämä molemmat väittävät olevansa muinaisia Israelin Jumalia - olisi viisainta repiä raamatusta koko VT ja Paavalin kirjeetkin irti.

Ja jättää käsitteeksi Jumalasta vain Jeesuksen opettama Luojajumala, taivasten valtakunnan isänä, jonka valtakunta on meidän todellisuus, mikä vastaa myös tiedettä.

Lisäystä - lopettakaa sekoilemasta sen raamatun tekstin kanssa, joka on - hyvä Luoja! - luotu TUHANSIA VUOSIA SITTEN!

• Anonyymi00175
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Kyllä Juutalaisten pyhät kirjat on Kristinuskonkin perusta.

Ei mitkään Tarsolaisen murhamiehen Paavalin sepustukset.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

Paavalilla oli Pyhä Pyhä Henki ja totuus.

Jes. 63:11

Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Paavalilla oli Pyhä Pyhä Henki ja totuus.

Jes. 63:11

Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.

po. Mooseksella on Pyhä Henki ja totuus.

Paavalissa oli Saatanan enkeli ja valheet.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Me emme nyt kyllä saa Pyhyyttä irti Saatanan voimalla kirouksia lukemalla, lapsia uhraamalla ja syömällä, tai pelastumalla juutalaisopilla tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaamme.

• Anonyymi00180
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Tuo Mooses-kohta on aika hilpeä, mikä Jeesuksen sanomaksi on kirjoitettu.

Se löytyy 5.Mooseksen kirja, luku 13, kun juutalaisten Jumala käskee tappamaan ihmeiden tekijän, joka houkuttelee toisen Jumalan luo.

Tästä jo olisi selvinnyt, että tarinassa on kaksi eri Jumalaa.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Me emme nyt kyllä saa Pyhyyttä irti Saatanan voimalla kirouksia lukemalla, lapsia uhraamalla ja syömällä, tai pelastumalla juutalaisopilla tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaamme.

Ihminen on syntinen, Jumala on pyhä.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Tuo Mooses-kohta on aika hilpeä, mikä Jeesuksen sanomaksi on kirjoitettu.

Se löytyy 5.Mooseksen kirja, luku 13, kun juutalaisten Jumala käskee tappamaan ihmeiden tekijän, joka houkuttelee toisen Jumalan luo.

Tästä jo olisi selvinnyt, että tarinassa on kaksi eri Jumalaa.

Jumalan lait on tarkoitettu ihmisten suojaksi, terveydeksi ja siunaukseksi ja menestykseksi, kuten Raamattu sanoo.

Ei kiroukseksi.

Saatana lahkoapureineen hyökkää juuri Jumalan lakeja vastaan.
        Se on kapinassa Jumalaa vastaan.

• Anonyymi00186
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Jumalan lait on tarkoitettu ihmisten suojaksi, terveydeksi ja siunaukseksi ja menestykseksi, kuten Raamattu sanoo.

Ei kiroukseksi.

Saatana lahkoapureineen hyökkää juuri Jumalan lakeja vastaan.
        Se on kapinassa Jumalaa vastaan.

Jumalan lakeja vastaan ei kannata niskoitella.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi00172

Paavalilevy pyörii yhä vinhasti.

• Anonyymi00179

Niinhän se tekee, koska on luonut juutalaisuuteen kristinuskon, jonka jumaluutena on ilmestyskirjan 13. luvun puhuva Pedon kuva.

• Anonyymi00183

Eikä ihme, koska nykyinen koko kristillisyys liike monine lahkoineen pyörii murhamies Paavalin oppien ympärillä.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Niinhän se tekee, koska on luonut juutalaisuuteen kristinuskon, jonka jumaluutena on ilmestyskirjan 13. luvun puhuva Pedon kuva.

Jatkuva hokeminen viittaa siihen, ettet ymmärrä asioita ollenkaan.

• Anonyymi00185

Paavalin oppeihin kannattaa ottaa etäisyyttä.

Usko kannattaa ankkuroida Jeesuksen omiin oppeihin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden apostolien opetukseen, VT:n ikuisia totuuksia unohtamatta.

• Anonyymi00187

hyvä neuvo

• Anonyymi00188

Tuskin muutkaan apostolit rakasti homoja, vaa ehkä olivat samaa mieltä kuin Paavali joten ei heitäkään voi uskoa.

• Anonyymi00189

Pederastia oli hyväksyttyä sen ajan Rooman valtakunnassa. Paavali ei sitä sanaa käytä, miksi?

Siihen aikaan oli yleinen tapa, että aikuiset naimattomat miehet pitivät pikkupoikia suhteessa, eikä siinä ollut mitään moitittavaa.

Pederastia tarkoittaa aikuisen miehen ja nuoren pojan välistä seksuaalista suhdetta tai poikarakkautta. Sana tulee kreikan kielen sanoista pais (lapsi) ja erastes (rakastaja). Historiallisesti käsite yhdistetään antiikin Kreikan yhteiskunnallisiin ja kasvatuksellisiin käytäntöihin.

Aika outoa on sekin, että kreikankielesessä Uuden testamentin kirjoituksissa siitä ei mainita mitään moitteen sanaa.

googlaa: pederastia

• Anonyymi00190

Eri asia oli miesten kanssa makaavat miehet. Siinä on kyse kahden aikuisen miehen välisestä suhteesta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe