Häneltä puuttu täysin tapahtumien kronologinen ymmärrys.
Paavalin elämässä tapahtui asioita ENNEN uskoontuloa, jolloin hän oli jumalaton vainoaja ja sitten JÄLKEEN uskoontulon, kun Jeesus oli hänet pelastanut ja jonka jälkeen hänen elämässään tapahtui valtavasti Jumalan tekoja Pyhässä Hengessä.
Näitten eroa ei Teuvo kykene/ halua ymmärtää.
Voi miesraukkaa!
Teuvo jatkaa valheitansa
55
69
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Paavalin saama Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema.
Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.
KIng James
2. Kor. 12:7-8
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.- Anonyymi00002
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
19 For the good that I would I do not: but the evil which I would not, that I do.
The evil ....ei hyvältä kuulosta.. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
19 For the good that I would I do not: but the evil which I would not, that I do.
The evil ....ei hyvältä kuulosta..Paholainen (engl. devil) viittaa monissa uskonnoissa, erityisesti kristinuskossa, islamilaisuudessa ja juutalaisuudessa, yliluonnolliseen pahaan henkeen tai voimaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00002 kirjoitti:
The evil ....ei hyvältä kuulosta..Moi Teuvo
Saitko asuntosi jo myytyä? - Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paholainen (engl. devil) viittaa monissa uskonnoissa, erityisesti kristinuskossa, islamilaisuudessa ja juutalaisuudessa, yliluonnolliseen pahaan henkeen tai voimaan.
Moi Teuvo
Joko sait asuntosi myytyä? - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Moi Teuvo
Joko sait asuntosi myytyä?Liian kova hinta.
- Anonyymi00003
Perkele ja ateistit kiittää.
- Anonyymi00006
Totuus tekee vapaaksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totuus tekee vapaaksi.
Valhe sitoo, mutta Totuus tekee vapaaksi, on se totuus sitten miten ruma tahansa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totuus tekee vapaaksi.
Totuutta vastaan emme voi mitään, vaan me taistelemme sen puolesta.
- Anonyymi00009
Teuvo on liitossa pahan kanssa. Siitä olen varma. Devoit kertoikin ( vapaasti kerrottuna ), että Teuvo oli alkuun terveessä uskossa, mutta sitten tapahtui jotain ja hänen terve uskonsa tipahti jonnekin tien sivuun ja alkoi harhainen käynti pimeyteen, valheeseen ja Paavalin pilkkaamiseen, joista Teuvo jo onkin rientänyt antamaan tavanomaiset näytteensä tässäkin ketjussa.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totuutta vastaan emme voi mitään, vaan me taistelemme sen puolesta.
Kyllä!
- Anonyymi00005
Kun ei halua niin ei halua.
- Anonyymi00010
Ps. 51:8
Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
5. Moos. 29:28
Se, mikä on salassa, se on Herran, meidän Jumalamme; mutta mikä on ilmoitettu, se on meitä ja meidän lapsiamme varten ikuisesti, että me pitäisimme kaikki tämän lain sanat." - Anonyymi00011
Job 13:10
Hän teitä ankarasti rankaisee, jos salassa olette puolueellisia.- Anonyymi00012
Saarn. 12:14
Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa. - Anonyymi00013
Matt 12:30
”Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.”
Jeesus Kristus
Jeesuksen suhteen ei voi olla puolueeton.
- Anonyymi00014
Niinpä. Valehteleminen on ihmisen valinta. Niin oli Judas Iskariotinkin kohdalla.Sekin valitsi pettämisen.
- Anonyymi00016
Juudas oli varas, jota kiinnosti raha.
Kyllä Rooman sotilaat olisivat Jeesuksen saaneet kiinni ilman Juudastakin, mutta kaikki piti mennä kiroituksien mukaisesti.
- Anonyymi00015
Kun ei voi puhua totta, niin on pakko valehdella Paavalista.
Lakihenkisyys tekee valehtelijaksi.- Anonyymi00017
Paavali oli Fariseus, joka korosti lakeja omien himojensa mukaan. Monet naisia alistavat lahkot pitävät Paavalia viisaampana kuin Jeesusta. Siksi naisia alistavat lahkot puolustavat Paavalia viimeiseen asti.
1. Kor. 14:34
olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, NIINKUIN LAKIKIN SANOO.. - Anonyymi00037
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paavali oli Fariseus, joka korosti lakeja omien himojensa mukaan. Monet naisia alistavat lahkot pitävät Paavalia viisaampana kuin Jeesusta. Siksi naisia alistavat lahkot puolustavat Paavalia viimeiseen asti.
olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, NIINKUIN LAKIKIN SANOO..Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA PYHIÄ, ja kun tuli kyse HEIDÄN SURMAAMISESTAAN, ÄÄNESTIN SEN PUOLESTA. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, NIINKUIN LAKIKIN SANOO..Kyllä kelpasi Paavalille lain kohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
Siksikö se Paavali lienee määrätynlaisten miesten idoli?
- Anonyymi00018
Paavalihan olisi kuulunut lukkojen taakse Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin osallisuudesta.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, koska hän nautti Roomanvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00019
Hirveää valetta taasen. Ei entinen lakihenkinen fariseus mitään lakia korostanut, vaan Pyhän Hengen yhteyttä uskovien välillä. Nainen ei vain saa hallita miestään kuten tapana yleensä naisilla on ja miehen tulee kunnioittaa vaimoaan kuin omaa ruumistaan. Niin Paavali opettaa kokonaisuudessa.
Mutta lakihenkisen on pakko valehdella. Ottaa jae sieltä ja täältä tuekseen miten lakia muka noudatetaan ja miten lain teoilla tullaan vanhurskaaksi. Ja siihen Paavali ei käy, Paavali oli nimenomaan lakia vastaan ja Pyhän Hengen puolella. Ei Pyhä Henki ole sitä että jankutetaan muutamaa jaetta Raamatusta, vaan Pyhä Henki on se mitä ihmisen sydämessä on. Mikä ilo, rauha ja rakkaus siellä on lähimmäisiä kohtaa, miten ihminen virkistyy toisten uskosta ja toiset virkistyy hänen uskostaan. Ei sitä että valehdellaan silmät ja korvat täyteen.- Anonyymi00023
Paavalissa oli tappajan henki, ei mikään erityisen pyhä henki.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Paavalissa oli tappajan henki, ei mikään erityisen pyhä henki.
Pyhä Henki ja Saatanan demonihenki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.44 Silloin hän sanoo: minä palajan jälleen minun huoneeseeni, kusta minä läksin. Ja kuin hän tulee, niin hän löytää sen tyhjäksi, käväistyksi ja kaunistetuksi.
45 Silloin hän menee ja ottaa kanssansa seitsemän muuta henkeä, itseänsä pahempaa, ja ne sisälle menevät ja asuvat siellä, ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmaksi kuin ensimäiset. Näin myös tapahtuu tälle pahalle sukukunnalle. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavali: Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Paavali: Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Demoni antoi miehelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat. Gladiaattoreiden voimat.
Kukaan ei uskaltanut vastustaa Paavalia, ei miehet eikä naiset.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Demoni antoi miehelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat. Gladiaattoreiden voimat.
Kukaan ei uskaltanut vastustaa Paavalia, ei miehet eikä naiset.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Paavali tunsi kaikki gladiaattoreiden konstit ja menetelmät, pistimet ja miekat, nyrkkeilyt, koska oli koulutettu tappaja, Roomanvallan suojeluksessa.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Paavali tunsi kaikki gladiaattoreiden konstit ja menetelmät, pistimet ja miekat, nyrkkeilyt, koska oli koulutettu tappaja, Roomanvallan suojeluksessa.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.
Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Mutta kun tuli kyse esim. Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.
Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Mutta kun tuli kyse esim. Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon.Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon. Jolleivat totelleet, niin otti esille lampaiden keritsimet ja ajeli naiset karvattomiksi.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Kun kaiken haluat vääntää, niin väännä, mutta muista seuraukset Teuvo!
- Anonyymi00020
Teuvotrollista ei kannata välittää. Hänellä on Savitaipaleella herjapaja, josta hän suoltaa, no olkoon, en sano mitä suoltaa…
- Anonyymi00031
Ei kaikille aukene rautalangallakaan…
- Anonyymi00032
Paavalilla oli Roomanvallan lupa tappaa kapinallisia olivat he sitten Juutalaisia tai kristittyjä.
Murhat laitettiin uskonkiistojen syyksi.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00033
Joissakin lahkoissa jopa kunniamurhia perustellaan Paavalin opeilla.
- Anonyymi00040
V-L lahkon vanhemmat miehet ovat fanaattisimpia Paavalin naisten alistamisen oppien kannattajia.
- Anonyymi00034
Paavali oli valheapostoli, joka sai kannattajia vain Korintossa, ei juurikaan muualla.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. - Anonyymi00035
Näin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00038
Ei tietenkään, eihän Jeesus ollut mikään naisten alistaja, eikä suinkaan olisi valinnut sellaista apostolikseen.
- Anonyymi00036
Juurikin noin on asianlaita.
- Anonyymi00039
Hyvä oppitunti miten ihminen pystyy Raamatun sanaa käyttäen valehtelemaan.
Täydellinen harhaopin oppitunti.
Kannattaa ottaa opiksi mitä välttää. - Anonyymi00043UUSI
Harhaopettajat ovat aina noukkineet jakeita sieltä ja vähän tuolta ja tehneet niistä omat myrkkysoppansa.
- Anonyymi00044UUSI
Paavali oli paha eksyttäjä.
- Anonyymi00045UUSI
Paavali oli murhamies, joka ei katunut tekojaan, vaan pelotteli niillä ihmisiä, etenkin naisia. Paavali ei pystynyt saamansa Saatanan enkelin takia tekemään mitään parannusta teoistaan.
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. - Anonyymi00049UUSI
Tosiaan hyvä että harhaoppinen tuo selkeästi esille oman harhaoppinsa, ei piilottele sitä ja esitä ensin jotain jee jee miestä ja sitten täräytä että ei veljet tämä mitä te luette on slkkaa valhetta ja tämä apostoli jota niin ahkerasti lainaatte ja jonka mukaan ojentudutte, onkin murhamies.
Kaikki tiedämme mitä on todellinen lakihenkinen harhaoppi ja nyt kun joku sanoo vaikka sanan laittomuus, tiedämme että sieltä se Paavalin herjaaja taasen kurkistaa ja haluaa aloittaa harhaopistaan paasaamisen. Opimme jo yhdestä sanasta tunnistamaan harhaoppisen kun sitä oikein toitotetaan ja niin se tavallaan onkin Jumalan valtakunnan työtä. Ei niin että se pelastaisi ketään, vaan se opettaa karttamaan harhaoppeja ja tunnistamaan sitä jo puolesta sanasta.
On erittäin hyödyllistä saada nähdä ja lukea mitä harhaoppisen päässä oikein liikkuu. Se on uskonnollinen korkeakoulu tai ainakin se kuuluisa elämänkoulu. - Anonyymi00050UUSI
Suomessakin vaikutti Ruandalainen baptistipastori, joka osoittautui osalliseksi kansanmurhasta kotimassaan. Ei sellaisten "apostolien" perään pitä lähteä, vaikka miten hyvin Raamattua opettavat.
- Anonyymi00054UUSI
Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan, mutta sen perään ei pidä lähteä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan, mutta sen perään ei pidä lähteä.
Murhamiesten perään ei pidä lähteä mitään autuutta tavoittelemaan.
- Anonyymi00051UUSI
"laittomuuden tekijät" eivät piittaa Jumalan laista ja asetuksista, vaikka kuinka Jeesustelevat ja ihmisiä tempuillaan eksyttävät.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00052UUSI
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista.
Ei ihme olenkaan, että roistot ja murhamiehet opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu, eikä niistä tarvi enää välittää kun Jeesus tänne ilmestyi.
- Anonyymi00055UUSI
Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen tempaista. Älä usko helluntailaisten ja muiden lahkolaisten valheisiin.
Kaikki tuomitaan tekojensa ja niistä säädettyjen lakien perusteella.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688