mutta kaupalla asiakkaita vain turistikauden... heinäkuu, ei sillä tuotolla koko vuotta pärjää...
konkurssi tulee syksyllä ja alavus, konkurssiin ähtärin kanssa...
älävys
noi kyläkauppa haukkumiset vaan lisää mainosta
6
86
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eikö sulla ole parempaa tekemistä kun povata samaa konkurssia.Mee töihin jos on liikaa vapaaika
- Anonyymi00002
Aloittaja on Törnävän vakioasiakas ja sieltä osastolta näitä aloituksia naputtelee.
- Anonyymi00003
Kannattaa tutustua tilinpäätöstietoihin, toki tänne kirjoittelevista ei ymmärrä niistä mitään!
- Anonyymi00004
Kas sinä ihmiskäärme ja nallevaras! Kaksikymmentä vuotta olet myrkkyhampaallasi, mitätön nallevaras,ruiskuttanut Vesa Keskistä päin inhottavat liemesi. Mitä olet hyötynyt? Pihassa kuulemma istut autossa ja pälyilet ympärillesi.
- Anonyymi00005
Tämä on saanut pientä orggua 18 vuotta kun Vesa päästi sen ilman rangaistusta varkaudestaan menemään. Siinä kiitos idiootilta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä on saanut pientä orggua 18 vuotta kun Vesa päästi sen ilman rangaistusta varkaudestaan menemään. Siinä kiitos idiootilta.
eikö sitä voi kouluttaa vielä nytkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560