mutta kaupalla asiakkaita vain turistikauden... heinäkuu, ei sillä tuotolla koko vuotta pärjää...
konkurssi tulee syksyllä ja alavus, konkurssiin ähtärin kanssa...
älävys
noi kyläkauppa haukkumiset vaan lisää mainosta
6
91
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eikö sulla ole parempaa tekemistä kun povata samaa konkurssia.Mee töihin jos on liikaa vapaaika
- Anonyymi00002
Aloittaja on Törnävän vakioasiakas ja sieltä osastolta näitä aloituksia naputtelee.
- Anonyymi00003
Kannattaa tutustua tilinpäätöstietoihin, toki tänne kirjoittelevista ei ymmärrä niistä mitään!
- Anonyymi00004
Kas sinä ihmiskäärme ja nallevaras! Kaksikymmentä vuotta olet myrkkyhampaallasi, mitätön nallevaras,ruiskuttanut Vesa Keskistä päin inhottavat liemesi. Mitä olet hyötynyt? Pihassa kuulemma istut autossa ja pälyilet ympärillesi.
- Anonyymi00005
Tämä on saanut pientä orggua 18 vuotta kun Vesa päästi sen ilman rangaistusta varkaudestaan menemään. Siinä kiitos idiootilta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä on saanut pientä orggua 18 vuotta kun Vesa päästi sen ilman rangaistusta varkaudestaan menemään. Siinä kiitos idiootilta.
eikö sitä voi kouluttaa vielä nytkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151273Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95989
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106909
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20674- 67604
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597