Pettäjän työ on kovaa ja empatiatonta työtä.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Niinhän se sanassakin jo sanotaan:
Persut pettää aina!- Anonyymi00003
Kyllä vaan.
- Anonyymi00004UUSI
Todellakin!
- Anonyymi00008UUSI
Timo Soini ei ole työskennellyt urallaan muussa ammatissa kuin politiikassa. Hän liittyi Suomen Maaseudun Puolueeseen (SMP) jo 16-vuotiaana lukiolaisena vuonna 1979, ja valmistuttuaan valtiotieteen maisteriksi hän toimi muun muassa SMP:n puoluesihteerinä ja myöhemmin Perussuomalaisten perustajana ja puheenjohtajana ennen siirtymistään päätoimiseksi kansanedustajaksi ja ministeriksi.Haluatko kuulla tarkemmin:Soinin poliittisen uran merkittävimmistä käänteistä (kuten "jytkyistä")?Hänen koulutuksestaan ja opiskeluajoistaan?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Timo Soini ei ole työskennellyt urallaan muussa ammatissa kuin politiikassa. Hän liittyi Suomen Maaseudun Puolueeseen (SMP) jo 16-vuotiaana lukiolaisena vuonna 1979, ja valmistuttuaan valtiotieteen maisteriksi hän toimi muun muassa SMP:n puoluesihteerinä ja myöhemmin Perussuomalaisten perustajana ja puheenjohtajana ennen siirtymistään päätoimiseksi kansanedustajaksi ja ministeriksi.Haluatko kuulla tarkemmin:Soinin poliittisen uran merkittävimmistä käänteistä (kuten "jytkyistä")?Hänen koulutuksestaan ja opiskeluajoistaan?
Liika lukeminen sairastuttaa.
- Anonyymi00002
NÄIN ON!
- Anonyymi00005UUSI
Linkki avaukseeni:
Pettäjän työ on kovaa ja empatiatonta työtä.
https://yle.fi/a/74-20026050
Marin ei pettänyt äänestäjiään, vakuuttelee Tytti Tuppurainen: ”SDP on yhtä ihmistä suurempi kansanliike”- Anonyymi00006UUSI
NÄIN ON!
- Anonyymi00010UUSI
Soinin aikana petokset oli harvinaisempia, mutta halla-aholaisten kaapattua puolueen asiat lähti menemään ihan pieleen.
- Anonyymi00011UUSI
Eikös se Riikka sanonut jotta politiikassa eli yhteisten asioiden hoitamisessa ei ole tilaa empatialle?
- Anonyymi00012UUSI
Matolle paskotaan aina kun on tilaisuus. 💩
- Anonyymi00013UUSI
Ja kyllähän sitä onkin riittänyt.
- Anonyymi00014UUSI
Kyllä ovat! Persut on katastrofi!
- Anonyymi00015UUSI
No kyllä on!
- Anonyymi00016UUSI
Onhan se nähty! Persut pettää aina ja mistään ne ei mitään tajua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540