eilen tai et oisit sanonu jotain kaikki jäi muutenkin jälleen ihan telineisiin en saanut sanottua kaikkea vttu tätä pskaa elämääni
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
lapsi joka palaa oppii leikkiin tulella
olen tosi suunnitelmallinen nainen horoskooppimerkit synnyinvuodet niin ja tietysti sukunimet - Anonyymi00002
olen jollakin tavalla pahemman luokan psykopaatiksi kasvanut. silti hallitsen täällä säitä vieläkin.
- Anonyymi00003
päässä tapahtuu paljon vaikka mitään en tee. se on niin sairasta. lukujen pitäisi täsmätä. jopa ihmisen pitää olla juuri se tietty tai ei mitään ollenkaan pskon ja hajotan kaiken
- Anonyymi00010
minä ajattelen ihan samalla tavalla ja siksi en ole koskaan halunnut ystävääkään itseäni paljon nuoremmasta henkilöstä, koska olen aina pitänyt suunnilleen itseni ikäisistä vanhemmista miehistä
- Anonyymi00004
olen vaarallinen mutta niin ovat lapsenikin. he tulevat olemaan sitä. heissä on voimia. enemmän kun vielä ymmärtävät.
- Anonyymi00007
Oliko sulla useinkin gubbe valvottuja tapaamisia missä kuulostelevat lähteekö laukalle ja mölinä loppuu lyhyeen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliko sulla useinkin gubbe valvottuja tapaamisia missä kuulostelevat lähteekö laukalle ja mölinä loppuu lyhyeen?
ei sulla ole mitään käsitystä
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
ei sulla ole mitään käsitystä
Älä nä pelihousujas toisten puolesta revi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä nä pelihousujas toisten puolesta revi
asioiden käsittelyä. älä avaa ketjua jos et käsitä sitä.
- Anonyymi00005
parasta kaikessa on se että nyt heillä on mun syli. en ikinä hylkää. kasvoin yksin keskellä hiljaisuutta vaikka keho ja pää tulvi. oudoksuminen on tuhoisaa. minä olen kävellyt nuo samat polut. tiedän täsmälleen. hengitän heidän elämää. kun he ei eivät ole kanssani vaan kylässä mietin kokoajan miten heillä menee katselevatko kuuta ja aattelevat muuta vai pystyvätkö olemaan hetken edes läsnä. mun omat.
- Anonyymi00006
jos joskus ikinä eksytte tänne. mä rakastan suunnattoman paljon.
- Anonyymi00009
setelit painaa mut muistetaan käyttäytyä🥹ap
- Anonyymi00014
minua et voi rahalla ostaa..
- Anonyymi00013
Terska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518