mä vaan oisin kaivannu edes halausta

Anonyymi-ap

eilen tai et oisit sanonu jotain kaikki jäi muutenkin jälleen ihan telineisiin en saanut sanottua kaikkea vttu tätä pskaa elämääni

14

130

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

lapsi joka palaa oppii leikkiin tulella

olen tosi suunnitelmallinen nainen horoskooppimerkit synnyinvuodet niin ja tietysti sukunimet

• Anonyymi00002

olen jollakin tavalla pahemman luokan psykopaatiksi kasvanut. silti hallitsen täällä säitä vieläkin.

• Anonyymi00003

päässä tapahtuu paljon vaikka mitään en tee. se on niin sairasta. lukujen pitäisi täsmätä. jopa ihmisen pitää olla juuri se tietty tai ei mitään ollenkaan pskon ja hajotan kaiken

• Anonyymi00010

minä ajattelen ihan samalla tavalla ja siksi en ole koskaan halunnut ystävääkään itseäni paljon nuoremmasta henkilöstä, koska olen aina pitänyt suunnilleen itseni ikäisistä vanhemmista miehistä

• Anonyymi00004

olen vaarallinen mutta niin ovat lapsenikin. he tulevat olemaan sitä. heissä on voimia. enemmän kun vielä ymmärtävät.

• Anonyymi00007

Oliko sulla useinkin gubbe valvottuja tapaamisia missä kuulostelevat lähteekö laukalle ja mölinä loppuu lyhyeen?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oliko sulla useinkin gubbe valvottuja tapaamisia missä kuulostelevat lähteekö laukalle ja mölinä loppuu lyhyeen?

ei sulla ole mitään käsitystä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ei sulla ole mitään käsitystä

Älä nä pelihousujas toisten puolesta revi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä nä pelihousujas toisten puolesta revi

asioiden käsittelyä. älä avaa ketjua jos et käsitä sitä.

• Anonyymi00005

parasta kaikessa on se että nyt heillä on mun syli. en ikinä hylkää. kasvoin yksin keskellä hiljaisuutta vaikka keho ja pää tulvi. oudoksuminen on tuhoisaa. minä olen kävellyt nuo samat polut. tiedän täsmälleen. hengitän heidän elämää. kun he ei eivät ole kanssani vaan kylässä mietin kokoajan miten heillä menee katselevatko kuuta ja aattelevat muuta vai pystyvätkö olemaan hetken edes läsnä. mun omat.

• Anonyymi00006

jos joskus ikinä eksytte tänne. mä rakastan suunnattoman paljon.

• Anonyymi00009

setelit painaa mut muistetaan käyttäytyä🥹ap

• Anonyymi00014

minua et voi rahalla ostaa..

• Anonyymi00013

Terska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1049
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      882
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      637
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      47
      582
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      552
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      536
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      533
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      525
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    Aihe