Ilmansuunta hukassa? Vaiko todellisuus?
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/366e2e57-ab85-4bf9-9937-fe15b34e733b
Khihihihiiii......
Trump haahuili ja nyt hänelle nauretaan
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hänen aivonsa täytyisi kuoleman jälkeen säilöä ja viipalekuvata, että oliko todella psykopaatti.
- Anonyymi00002
Kusessahan ne ovat koko elinaikansa lilluneet.
- Anonyymi00005
Trump taistelee olemassaolostaan seuraavissa vaaleissa. Siksi hän tekee mitä vaan pysyäkseen otsikoissa tällaisissa joutavissa asioissa, mutta salaa kielteiset seikat.
Nyt Trumpin hallinto on salannut kymmenien amerikkalaisten haavoittumisen Iranin hyökkäyksissä. Vain kahdesta kuolleesta kerrottiin. Trumpilla ei ole varaa tunnustaa että sota menee huonosti.
- Anonyymi00003
Espanjalainen kommunisti unohti käytöstavat palkintojenjaossa.
Itse ottelu oli parasta mainosta sille oikealle jalkapallolle. Soccer on nyhjäämistä.. Toivoin toki Argentiinan voittoa.- Anonyymi00004
Tokihan oikeistoradikaali olisi toivonut Trumpin aateveljen eli pölhöpopulisti moottorisahapresidentti Milein johtaman maan jalkapallojoukkueen voittavan.
Oliko Milei leikannut jopa argentiinalaisten shortseista? Jos tarkoitat sitä, ettei yksi pelaaja kätellyt Trumpia, niin minusta tilanne näytti tahattomalta. Pelaajat tulivat suht nopeasti ja kättelivät varmaan ainakin viisi henkilöä siinä yhteydessä. Tässä saattoi vain käydä niin, että pelaaja käveli vahingossa ohi. Siinä saattoi käydä niin muidenkin käteltävien osalta. Joku pelaaja näytti myös sen verran väsyneeltä, että meinasi kävellä ohi ennen kuin sai mitalinsa kaulaan.
Itse toivoin Espanjan voittoa, mutta en vain tässä ottelussa vaan jo monen vuosikymmen ajan. Se johtuu Espanjan pelityylistä, mitä olen aina ihastellut. Parasta Espanjaa nähtiin vuoden 2010 mestaruudessa, jolloin mm. suosikkini Iniesta oli joukkueessa ja teki voittomaalin. Toinen superpelaaja oli silloinen kapelliimestari eli Xavi, jonka manttelin on sittemmin perinyt näiden kisojen paras pelaaja Rodri. Mutta likimain yhtä hyvä on tämä nykyinenkin joukkue kuin aiempi superryhmä. Argentiinaan olen suhtautunut negatiivisesti ja sekin johtuu pelityylistä. Argentiina oli tunnettu törkyilystä ja vastustajan jalkoihin potkimisesta jo esim. 1966 kisoissa ja aiemminkin. Argentiinan törkymaine ei ollut kadonnut näissäkään kisoissa mihinkään. Sen puolen ehdoton mestari olii Paredes, joka oli tönimässä ja potkimassa vastustajia aina kun silmä vältti. Argentiinalla oli muitakin samanlaisia pelaajia, mutta ei Paredesin veroista. Paraguay pelasi näissä kisoissa myös argentiinalaista törkypalloilua. Toisinaan heillä on onneksi ollut niin hyvä joukkue, että törkyily on jäänyt vähemmälle. Näin oli Maradonan aikana ja silloin Argentiina oli parhaimmillaan pelissä. Ei joukkue pelillisesti huono ollut näissäkään kisoissa, mutta kun Espanjan tapainen ylivertainen joukkue tulee vastaan, joidenkin pelaajien mieli ei sitä kestä.
- Anonyymi00006
Mites olis Suomen Keskusta, joka taas tyystin unohtui.
Ps.
Suomen Keskusta on palstan aihe, ei Donald Du.., eiku Trump.Majurihan vättää, että Trump on "keksusta suuntainen". Eli vähän niin kuin sinnepäin. Jousta nyt vähän hihnaa, kun on näin paljon sinnepäin eikä ole kommunisti. Ei tykkää Hamasista eikä antifastasta - vai olisko antipastasta tai pestosta. Soti vuonna 2018 punaisia vastaan, kun nämä yrittivät silloin kaataa hänen tulevan patsaansa. Ei ole koskaan kätellyt Halosta. Ei edes pyllistänyt tälle. Harrastaa metsien haravointia eli keksusta suuntainen. Syö vain hampurilaisia ja juo zerokokista. En tiedä, onko se keksusta suuntaista mutta ei ainakaan kommunismia, koska ei jätä kaverille edes murusia. Tai no, ehkä jättää jäitä, jos jää mukin pohjalle. Ja rasvaset servetit, jolla on pyyhkinyt suunsa. Siihen kun pyyhkäisee sitten suunsa toisen kerran, on varmasti jo keksusta suuntaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501