Että saan kyllä tietää, ja se tarkoittaa sitä, että minäkin unohdan, mitä lojaalisuus tarkoittaa. Sinä et sitä koskaan ymmärtänytkään. Eli lopeta mustamaalaaminen ja valehtelu, ja minä tyydyn siihen, mitä karma tuo tullessaan. Muista myös hyvät käytöstavat. Se auttaa aina.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Psykonaatti on perus paskaa kamaa. Ihan ku rotta. Yhtä arvoton
- Anonyymi00002
Ei hän ole arvoton eikä rotta. Hän on varmaan jollekin hyvä ja luottamuksen arvoinen ihminen. Tämä oli vain varoitus, johon on syynsä. Hän vain meni puhumaan väärälle ihmiselle ja pettämään toisen ihmisen luottamuksen.
- Anonyymi00003
Voin mäkin unohtaa sen mikä musta oli tulossa. Ja palata ns. Vanhaan. Mutta en usko että sitä kukaan haluaa
- Anonyymi00004
There is no honour what so ever among thiefes
- Anonyymi00005
Jos jotain oisoikeasti puhuttu ette oisi enää täällä lässyttämässä joten miten ois ostakaa aivot saataba
- Anonyymi00006
Mulle oikeastaan on ihan sama mitä pskaa muut ihmiset minusta kirjoittaa maalittaa tai haukkuu. Ne ei tunne minua. Mut jotenki en kestä sitä et kaivattuni olisi siinä mukana. Ihminen joka on nähnyt heikkouteni ihminen jolle olen uskaultanut avaamaan sydämeni, elämäni, päästänyt kotiini viereeni joskus. Ihminen jota olen rakastanut ja arvostanut. Nähnyt hyvää kuunnellut ja uskonut. Tahtoo satuttaa minua. Se on jotain mitä en kestä.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00008
Ei multa. En käytä karma- termiä koskaan.
Mn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423