Il
”Orpon mukaan hanke on määritelty jo Marinin hallituksen aikaan tärkeäksi liikuntapaikkahankkeelle. Orpon mukaan "se, mitä lähdettiin hakemaan", oli monipuolinen areenakokonaisuus.”
Marinin hallitus ja Garden
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Luulisi Tuppuraisen sitten tienneen?
Eikö SDP:n hki:n valutuuteut jo hyväksyneetkin??? - Anonyymi00002
Tuppu on kai oulusta? Mitä tietää hki asioista?
- Anonyymi00003
Tuppu tienaa hyvin, kun saa Oulun takia kulukorvaukset vaikka asuu aviomiehen kanssa 1 km päässä eduskunnnasta? Onko näin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuppu tienaa hyvin, kun saa Oulun takia kulukorvaukset vaikka asuu aviomiehen kanssa 1 km päässä eduskunnnasta? Onko näin?
Moni muukin saa kulukorvauksia, pitää lopettaa! Suomella ei ole varaa!!!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Moni muukin saa kulukorvauksia, pitää lopettaa! Suomella ei ole varaa!!!!
Mitenköhän kaikki Ohisalot ja Anderssonit EU:ssa??? Mitä saavat???
- Anonyymi00006
AI
”Yleinen kulukorvaus: Kuukausittainen könttäsumma (tällä hetkellä noin 4 950 euroa), joka on tarkoitettu esimerkiksi toimiston ylläpitoon, tietokoneisiin ja edustuskuluihin. Korvauksesta ei tarvitse esittää yksitellen kuitteja, mutta edustajat voivat vapaaehtoisesti julkistaa selvityksen rahojen käytöstä parlamentin verkkosivuilla.Matkakulut ja päiväraha: Parlamentti korvaa todelliset matkakulut virallisiin kokouksiin (esimerkiksi Brysseliin ja Strasbourgiin) sekä maksaa noin 350 euron päivärahan jokaisesta parlamentin virallisesta kokouspäivästä.Avustajien palkat: Avustajien palkkaamista ja toimintaa varten on erillinen määräraha (enimmäismäärä noin 31 800 euroa kuukaudessa), jota ei makseta suoraan mepin tilille, vaan se hallinnoidaan parlamentin järjestelmien kautta.” - Anonyymi00007
Nyt on PAKKO ottaa lainaa, ihan PAKKO
- Anonyymi00008
AI
”Europarlamentaarikon (mep) peruspalkka on 10 075,18 euroa kuukaudessa bruttona. EU-verojen ja vakuutusmaksujen jälkeen palkka on noin 7 854 euroa. Suomalaisten meppien kohdalla palkasta maksetaan vielä kansallinen tulovero Suomeen.” - Anonyymi00009
Ihan varmaan asiaan kuin asiaan löytyy joku hallituksen edustaja tai perässähiihtäjä, joka keksii syyttää edellistä hallitusta. Selvästi vaalien lähestyminen pelottaa.
- Anonyymi00010
Miksi ökyrikkaat ei tee itse omilla rahoilla tuota hallia ja laittaisi sitten lippujen hinnat sitä mukaa? Onhan miljardöörejä maassamme, vaikka tekisivat 5 samanlaista hallia Helsinkiin!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi ökyrikkaat ei tee itse omilla rahoilla tuota hallia ja laittaisi sitten lippujen hinnat sitä mukaa? Onhan miljardöörejä maassamme, vaikka tekisivat 5 samanlaista hallia Helsinkiin!
Ainahan klehotetaan investoimaan kotimaahan, mutta ökyrikkaat miljardöörit tekee päinvastoin, rahat investoidaan ulkomaille! No eipä ole minun murheeni, koska en koskaan tarvitse mitään halleja, kun en käy persaukisena missään. Ruokakauppa ja apteekki riittää!
- Anonyymi00011
Ei kaikkea voi kaataa Marinin niskaan ,kun itse mokaa
- Anonyymi00013
gggf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568