Jos sussa on yhtään enää naista?

Anonyymi-ap

Otat rohkeasti yhteyttä, niin saadaan nämä ikävät pois päiväjärjestyksestä.

45

484

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos miehellä on munaa,niin ottaa itse yhteyttä!!

• Anonyymi00006

Täällä on vaan nää lässyt. Lällättää netis mut ei uskalla suoraan tulla kysymään jos on asiaa. Eräs nainen kerran tuli. Sillä oli toinen nainen kaverina mukana. 🤣 🙎🙍‍♀️📝 niin ne asiat unohtuu mitä sovitaan....

• Anonyymi00012

Älä siirrä miehelle itsellesi kuuluvaa vastuuta osoittaa kiinnostuksesi. Vai haluatko että joku mustan yön lapsi tulee ja vie sinut ennen aikojaan.

• Anonyymi00041

Onko se aina miehen velvollisuus...On esteitä ettei mieheltä tule yhteyttä. Tiedät mitä tarkoitan

• Anonyymi00044
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä siirrä miehelle itsellesi kuuluvaa vastuuta osoittaa kiinnostuksesi. Vai haluatko että joku mustan yön lapsi tulee ja vie sinut ennen aikojaan.

Lehdistä lukee niin ei tarvii enään olla edes yö.

• Anonyymi00002

Mitkä on ne ikävät?

• Anonyymi00003

puistoissa ’varo kenen päälle astut’ jepjep

• Anonyymi00004

yks syy minkä takia ei liikuta

• Anonyymi00005

Ei tule nyt mieleen mitään akuuttia asiaa hänelle.
      Naiselta

• Anonyymi00007

ällä siis tökkää pumpulipuikolla sellaisella kovaa korvaan sitten voi mennä joku tärykalvo puhki ja verta tulee..

• Anonyymi00009

xDDDD MUTSI

• Anonyymi00008

Keneen yhteyttä ja miksi et itse ota?

• Anonyymi00010

Onko tämä se äitinsä tappaja tytär?

• Anonyymi00011

Hopihopi nainen. Osoittaisit kerrankin olevasi tosi nainen.

• Anonyymi00046

Tosi nainen antaa miehen olla mies, jonka tehtävä on liidata ja ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00013

Näihin aloituksiin on aina parhain laittaa että ei ole numeroa, niin ne tosimiehetkin vastaa.

• Anonyymi00015

Ei ole enää numeroa!

• Anonyymi00021

Onnex ei oo numeroita 🤣

• Anonyymi00014

Ei,ei enää.se aika meni jo ohi.

• Anonyymi00017

Huh voitko kertoa viestillä ettet varmasti ota enää yhteyttä. Koko kesän pelännyt että vieläkö otat, mutta tämä on huojentava tieto.

• Anonyymi00018

jepsss olen mies

• Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Huh voitko kertoa viestillä ettet varmasti ota enää yhteyttä. Koko kesän pelännyt että vieläkö otat, mutta tämä on huojentava tieto.

Ei ole numerosi enää,en takuulla ota yhteyttä.hyvästi,tuskin hymyilen jos tavataan vahingossa!

• Anonyymi00016

Eikö toimi toisin päin jos sussa on yhtään miestä ni etkö voi itse ottaa ihan yhtälailla häneen yhteyttä ja selvittää ikävät asiat kumpiko ne lienee aiheuttanut ja kummalle

• Anonyymi00019

Ei se toimi noin päin harmi kyllä.

• Anonyymi00029

Ei. Mies jos ottaa yhteyttä se on häirintää.

• Anonyymi00020

Jos tulet tänne, ei minusta ole tulijaksi...?

• Anonyymi00022

Väärin. Jos tulee tänne. Ei pääse takaisin.

• Anonyymi00023

ei sitä tulla kenenkään kanssa kuule

• Anonyymi00025

mieli oli toki tohjottuna jo ennen et eipä sillä paljon ole vaikutusta mutta oli edes oma kiva piristämässä elämää nykyään on vaan ruvella xD

• Anonyymi00024

Tasan tarkkaan menee mun tapauksessa just toisinpäin, mitä tulee yhteydenottoon. Siitä ei neuvotella.

• Anonyymi00026

Ootas nyt meni väärin päin. Mies ottaa ohjat jos on oikeasti halua.

• Anonyymi00038

Sulle mikään muu kelpaakaan. Olet vaan takalisto pystyssä siellä porstuassa ja odottelet seuraavaa. Miehet ottaa ohjat. Ihan kaikki.

• Anonyymi00027

Sori ku oon niin tyhmä nainen, enkä muista numeroani enäänn.

• Anonyymi00028

Älä nyt...neuvottelija?

• Anonyymi00031

Ohi. Et ole oikea.

• Anonyymi00032

Siis et ole hän.

• Anonyymi00033

Tosinainen olisi aloittajalle ihan liikaa. Sitä paitsi kukaan, joka yrittää loukata puhumalla vähättelevästi naiseudesta ei ansaitse minuuttiakaan sellaisen naisen kallista aikaa, joka ei itse vähättele kenenkään miehuutta.

• Anonyymi00035

Olit ❤️
      Miten kaikki voinkin mennä noin solmuun
      surupuseronainen🥹

• Anonyymi00036

Jos jollain on mulle asiaa niin ihan itse ottaa yhteyttä. Ei taida olla mynää siihen.

• Anonyymi00037

Tuskin ottaa yhteyttä jos on koko ajan useampia kivoja pelihetkiä auki. Semmosia naisia.

• Anonyymi00040

Minä en ole sellainen nainen.
        ×M-nainen×

• Anonyymi00039

Jos sinulla on yhtään älliä jäljellä niin ymmärrät että se on sinun tehtävä ottaa siihen naiseen yhteyttä.

• Anonyymi00042

Ei ole yhtään naista. Päätin että olen tämä vuonna mies, että pääsen miesten joogaan.

• Anonyymi00043

Jos sinussa on miestä teet sen itse.Minä en ole tyhmä.

• Anonyymi00045

Tiedät kyllä että tekisin puolestasi ihan mitä tahansa. Henk.koht. yhteydenotto ei kuitenkaan lukeudu "ihan mitä tahansa"- kategoriaan. Kaikella kunnioituksella ja rakkaudella ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      568
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      46
      471
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe