Opetellaanpa jälleen.
https://www.suomenuutiset.fi/helsinkilaiskoulun-puukotuksesta-tuomio-maahanmuuttajataustaiselle-15-vuotiaalle-2-vuotta-8-kuukautta-vankeutta-tapon-yrityksesta/
Kertaus on opintojen äiti
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Nuasjärven Rapalajätkä voi niellä ne vieheensä.
- Anonyymi00004
Persujen verkkomedian vihapuhetehtaalta taas.
Persu ei koskaan kerro kantasuomalaisten tekemistä rikoksista, joita on sentään suuri enemmistö. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Persu ei koskaan kerro kantasuomalaisten tekemistä rikoksista, joita on sentään suuri enemmistö."Persu ei koskaan kerro kantasuomalaisten tekemistä rikoksista, joita on sentään suuri enemmistö. "
Kantasuomalaisen kepposet on tapetilla ilman persujakin, kehitysmaalaisten kolttoset taas usein jäisi ilman persuja tai jotain muuta rehellistä tolkun miestä pimentoon.
Eikö suvakki tässäkään tapauksessa ymmärrä kuinka typerän kommentin pläjäytti. Vai onko tämä Moktarin käsikirjasta ja tarkoitus onkin pelkästään ärsyttää. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Persu ei koskaan kerro kantasuomalaisten tekemistä rikoksista, joita on sentään suuri enemmistö.Tämä palsta on maahanmuuttoaiheeseen perustuva.
Älä itke olmi.
- Anonyymi00002
Joku fanaattinen vimma poistella asiatekstiä?
- Anonyymi00003
Koko Hubaran lapsi on kadonnut?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bbcb9e2d-b529-4e54-b57c-08e30bae6d72- Anonyymi00005
Toivottavasti löytyy kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568