Rahoituksenjärjestäneet perääntyvät jotta ei tule lisää esille asioita rahan suhmuroinnista.
Siinä syy, muuten ei olisi kiirettä.
Oliko niin paljon ongelmia rahan lupaamisessa että piti perua
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Dunja::
Minä kirjoitin jo alun alkaen viikko sitten, että Garden ei tule toteutumaan.
Oletin, että Vapaavuori luopuu hankkeesta vapaaehtoisesti. Suurin
oppositiopuolue ajoi loppuun saakka masinoimansa protestiliikkeen
tekeytyen asianomaiseksi.
Todellisuudessa Hjallis Harkimo ja Saara Sykkö
tuskin itse osallistuivat tekaistuun ilmiantoon, vaan toteuttivat
VM:n suurimman oppositiopuolueen omaa hanketta, tietomurtoa hyväkseen.
Huomenna äänestetään. - Anonyymi00002
Peruminen voi olla syy välttyä korruptipsyytteiltä.
- Anonyymi00003
Sikis Orpolle tuli tuli perseeseen perua, että välttyisi korruptiosyytteiltä.
- Anonyymi00004
On selvää, että oikeuskansleri antaa moitteet Orpolle esteellisyyden laiminnlyönnistä. Orpon ei olisi pitänyt olla päättämässä Garden rahoituksesta eikä Uudenkaupungin Valmetin tehtaan pelastamisesta.
Kytkös vaalirahoittajaan on itsestään selvä esteellisyyskysymys.- Anonyymi00005
Moitteet on ku silittelisi päälakea . Ei nauti enää yleistä kansan luottamuta joten pitäisi vähintäänkin jäävätä tehtävistä ja sillä ei ole väliä miten eduskunta äänestää, koska hallituksella on aina luottamus teki ne mitä tahansa oman enemmistön turvin joten ovat jäävejä jo lähtökohtaisesti äänestämään luottamuksesta. Systeemi on mätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61634
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449