sapatistit
toraistit
sakramentalistit
universalistit
kalvinistit
...
Näitä on ihan piisaksi asti. Täyttävät palstan harhaopeillaan.
Luettelo palstan harhaoppisista
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Raamattu on harhaoppia!!!
- Anonyymi00002UUSI
Etkö sinä nyt tuon enmpää keksinyt noita utopistisia sanoja???
- Anonyymi00003UUSI
onneksi palstalla on yksi kultainen ja pyhä rinkula- pään.....päällä--- ja puhuu sanaansa.
oi sinua aloittaja. en uskalla edes lausua sinun nimeäsi, koska sitä ei saa turhaa lausua.
sinun pyhyytesi on taivaallinen ja puhdas, sekä rikkumaton.
kumarrus. kumarrus- kumarrus aloittaja.
tietosi on ainutkertainen- oi sinä puha - Anonyymi00004UUSI
Kun harhaoppia riittävästi jankutetaan, niin kuvitellaan että siitä tulee totuus.
Tai kun riittävästi herjataan, niin kuvitellaan että siitä tulee totuus. - Anonyymi00005UUSI
Lakihenkisyys on uskonnon syöpä.
- Anonyymi00006UUSI
Kristinuskossa on monia filosofiallisia näkemyksiä, jotka on aikoinaan kirjoitettu kirjoihin ja jääneet julkisuuteen, vaikka kristitty on kasvanut ulos ahtaista näkemyksistään. Ateistit nyppivät jakeita tarkoituksella, muodostaen vääristyneitä väitteitä kristinuskosta. Vain hyväksytyt Raamatun käännökset, antavat ehdottoman erehtymättömän kokonaisvaltaisen sanoman Jumalan Sanasta, Raamatusta.
- Anonyymi00007UUSI
"Ateistit nyppivät jakeita tarkoituksella, muodostaen vääristyneitä väitteitä kristinuskosta."
Ja te eriseuraiset "kristityt" ette muka sitä tee...
Lisäksi sinäkin opetat täällä huuhaata "taikaraamatustasi", josta ei kerrota missään Raamatussa mitään sekä "ylöstempauksista", joita ei tapahdu.
- Anonyymi00008UUSI
Joh.15:5 Minä olen viinapuu, te olette oksat: joka minussa pysyy ja minä hänessä, hän kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua ette voi mitään tehdä. Biblia (1776) 1Kor.12:27. 2Kor.3:5. Fil.1:11. 2:13. 4:13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601