Luettelo palstan harhaoppisista

Anonyymi-ap

sapatistit
toraistit
sakramentalistit
universalistit
kalvinistit
...

Näitä on ihan piisaksi asti. Täyttävät palstan harhaopeillaan.

15

82

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Raamattu on harhaoppia!!!

• Anonyymi00009

>>>>>Raamattu on harhaoppia!!!<<<
        --------

”Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭105‬ ‭FB38‬‬

”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭160‬ ‭FB38‬‬

”Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".”
        ‭‭Johannes‬ ‭8‬:‭12‬ ‭FB38‬‬

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

>>>>>Raamattu on harhaoppia!!!<<<
        --------

”Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭105‬ ‭FB38‬‬

”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭160‬ ‭FB38‬‬

”Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".”
        ‭‭Johannes‬ ‭8‬:‭12‬ ‭FB38‬‬

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

Miksi olet harhaoppinut.

• Anonyymi00002

Etkö sinä nyt tuon enmpää keksinyt noita utopistisia sanoja???

• Anonyymi00003

onneksi palstalla on yksi kultainen ja pyhä rinkula- pään.....päällä--- ja puhuu sanaansa.
      oi sinua aloittaja. en uskalla edes lausua sinun nimeäsi, koska sitä ei saa turhaa lausua.
      sinun pyhyytesi on taivaallinen ja puhdas, sekä rikkumaton.

kumarrus. kumarrus- kumarrus aloittaja.

tietosi on ainutkertainen- oi sinä puha

• Anonyymi00004

Kun harhaoppia riittävästi jankutetaan, niin kuvitellaan että siitä tulee totuus.

Tai kun riittävästi herjataan, niin kuvitellaan että siitä tulee totuus.

• Anonyymi00012

Harhaoppinen julistaa sitä mikä on hänen mielestään totuus.

• Anonyymi00005

Lakihenkisyys on uskonnon syöpä.

• Anonyymi00006

Kristinuskossa on monia filosofiallisia näkemyksiä, jotka on aikoinaan kirjoitettu kirjoihin ja jääneet julkisuuteen, vaikka kristitty on kasvanut ulos ahtaista näkemyksistään. Ateistit nyppivät jakeita tarkoituksella, muodostaen vääristyneitä väitteitä kristinuskosta. Vain hyväksytyt Raamatun käännökset, antavat ehdottoman erehtymättömän kokonaisvaltaisen sanoman Jumalan Sanasta, Raamatusta.

• Anonyymi00007

"Ateistit nyppivät jakeita tarkoituksella, muodostaen vääristyneitä väitteitä kristinuskosta."

Ja te eriseuraiset "kristityt" ette muka sitä tee...

Lisäksi sinäkin opetat täällä huuhaata "taikaraamatustasi", josta ei kerrota missään Raamatussa mitään sekä "ylöstempauksista", joita ei tapahdu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Ateistit nyppivät jakeita tarkoituksella, muodostaen vääristyneitä väitteitä kristinuskosta."

Ja te eriseuraiset "kristityt" ette muka sitä tee...

Lisäksi sinäkin opetat täällä huuhaata "taikaraamatustasi", josta ei kerrota missään Raamatussa mitään sekä "ylöstempauksista", joita ei tapahdu.

>>>>>Lisäksi sinäkin opetat täällä huuhaata "taikaraamatustasi", josta ei kerrota missään Raamatussa mitään sekä "ylöstempauksista", joita ei tapahdu.<<<<
        ------------
        "...Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; .."
        (‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭18‬ ‭FB38‬‬)
        -------------
        Koska tämä Raamatun ilmoituksen mukaan tapahtuu?
        -------------
        Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.

Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
        ------
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬
        ------
        ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬
        -----
        ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬
        --------
        Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
        -----
        Apostoli Paavali kirjoitti.
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;

ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”

• Anonyymi00008

Joh.15:5 Minä olen viinapuu, te olette oksat: joka minussa pysyy ja minä hänessä, hän kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua ette voi mitään tehdä. Biblia (1776) 1Kor.12:27. 2Kor.3:5. Fil.1:11. 2:13. 4:13.

• Anonyymi00011

>>>>>Joh.15:5 Minä olen viinapuu, te olette oksat: joka minussa pysyy ja minä hänessä, hän kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua ette voi mitään tehdä. Biblia (1776) 1Kor.12:27. 2Kor.3:5. Fil.1:11. 2:13. 4:13.<<<<<<
        ----------
        Joka ei ole elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt ei voi olla jäsenenä Kristuksen ruumiissa so. universaali srk:ssa jossa Hän on Pää.

Ruumis ilman päätä on kuollut. Ruumiin jäsen joka ei ole kiinni ruumiissa on kuollut.
        -----------
        ”Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭12‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        --------------
        Kaste Hengessä Kristuksen ruumiiseen ja Hengen asuminen ihmisessä tapahtuvat samalla hetkellä ihmisen uudestisyntymisessä.
        ----------
        ”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi00013

Juutalaiset
      Kristityt
      Muslimit
      Hindut
      Budhalaiset
      kaikkine haaroineen. Kolme ensimmäistä noista ovat tietysti lähtökohdiltaan samaa puppua.

• Anonyymi00014

Richard Wurmbrand on tavanut kaikkia noita ryhmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1419
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      952
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      851
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      796
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      94
      796
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      159
      733
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      80
      630
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      622
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53