Työn ja kotiaskareiden tekeminen

Anonyymi-ap

on hyvän tekemistä viikon jokaisena päivänä. Se ei muutu pahan tekemiseksi, jos sitä tehdään sapattina. Yhteiskunta ei toimisi elleivät monet tekisi työtä sapattina.

Adventistit vaativat monia tekemään työtä sapattina. Jos joku jää hissiin loukkuun, niin vaatii korjaajaa paikalle. Jos loukkaantuu vakavasti tai saa vakavan sairaskohtauksen, niin vaivaa terveyden huollon palvelijoita.

Adventistit keksivät monia poikkeuksia, jolloin he hyväksyvät työn tekemisen. Eivät siis itsekään pidä sapattia vaikka niin kerskaavat. Eikä sapatti kuulu uuteen liittoon.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Adventisti auraa lumet pois pihaltaan ja pihatieltään, jotta pääsee kirkkoon. Tämä on yksi poikkeus kymmenistä poikkeuksista, jotka mahdollistavat kotiaskareiden ja työn tekemisen sapattina. Adventistit eivät siis itsekään pidä sapattia. Eikö ole muita päiviä jolloin lumen voi aurata? Pitääkö se sapattina tehdä...

• Anonyymi00002

Mitkä ovat Jumalan lain ominaispiirteet ? Mikä myönteinen periaate sisältyy kuhunkin käskyyn ?

• Aasin sai nostaa kuopasta sapattina, niin ihmisten hoitamiseen liittyvät asiat tietenkin hoidetaan. Muuin pakollinen välttämätön mitä ei voida muuna päivänä hoitaa. Talon ei tarvitse antaa palaa siksi ettei ole palomiehiä töissä.
      Järkikultaa pitää päässä enemmän kuin aaseilla.

Koko yhteiskunnan pidättyminen työstä ja omien harrastuksien riennoista olisi täysin mahdollista. Ei Jumala tee päivästään mahdotonta eikä taakkaa ihmiselle.

Naapurin mummoa ei tarvitse juuttuneeseen hissiin jättää siis sapatin ylitse.

Ei ne adventistit mitäään poikkeksua keksi eikä kerskaile. Niillä kuitenkin pikkusen enemmän on ymmärrystä soveltaa kuin mitä aaseilla on älyä.

• Anonyymi00003

Tuollainen uskonnollisuus on kuin syöpä levittyen pahahenkisyyteenä Paavalin herjaamisesta kaikkien muiden moitiskelyyn ja omaan kehuun.

Viekkaasti sommiteltuja taruja kannattaa välttää .

• Anonyymi00004

No no rauhoituu !

• Anonyymi00005

Raamatusta ei kyllä vain valitettavasti löydy mistään sitä kultaista sapattiohjetta mitä sitä oikein voi tehdä ja mitä ei sapattina. Aivan arpapeliä se olisi jos alkaisi jotain sapattia viettämään ja sen suhteen milloin se oikein alkaisi ja milloin se loppuisi. Se olisi niin naurettavaa hullumyllyä mitä vain ikinä voi kuvitella kun pitäisi ryhtyä miettimään mitä oikein voi tehdä ja mitä.

Se olisi hulluinta mitä ihminen voisi uskossaan keksiä. Ja sitten vielä ihmetellään jos uskovia pidetään kaheleina. Jotkut sitä aivan oikeasti ovatkin.

• Anonyymi00008
        UUSI

Eikös Jeesus antanut aika hyvät ohjeet sapatin vietolle !

• Anonyymi00006
      UUSI

Äiti hurahti adventismiin yli viisikymmentä vuotta sitten, isä tuumasi ettei meillä lauantaisin tapahdu mitään...
      Olivat yhdessä tehneet viikkosiivouksen lauantaina.

• Anonyymi00007
      UUSI

Hörhölle ei tosin ongelma kun on joka päivä netissä, eikä teen työn laittomuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1492
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      125
      518
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe