Tilastokeskuksen mukaan 4.2 % alajärveläisistä on ulkomaalaistaustaisia. Eli 95.8 % on supisuomalaisia, osa heistä ikävä kyllä perussuomalaisia.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Onneksi persujen osuus koko ajan pienenee.
- Anonyymi00014
Persuthan on suomen paras ja suomenmaalle se paras joten mihin valheesi oikein perustuu? Tutki faktoja ja väkisellä päädeyt persujen olevan oikeassa lopputulokseen. Eli unohda puolueet ja pidä suomi suomena joka on hyvää vauhtia menossa muslimimaata.
- Anonyymi00022
Jos järki voittaa suomessa niin lisääntyy kylläkin. Et sitten osaa havainnoida ympäröivää arkista maailmaa ja laskea mitä on 1+1 ilmeisesti et.
- Anonyymi00002
Montakohan prosenttia veronmaksajista on ulkomaalaisia, tuntuvat olevan ahkerasti työn syrjässä täällä.
- Anonyymi00003
Ahkeraa väkeä, varsinkin aasialaiset, oon huomannu.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ahkeraa väkeä, varsinkin aasialaiset, oon huomannu.
Alajärveläiset ovat vielä ahkerampaa 💪
- Anonyymi00010
Ulkomaisten opiskelijoiden mukana Suomeen muuttavien perheenjäsenten määrä on kasvanut rajusti muutamassa vuodessa. Kun koko suku tulee, niin sitten kasvaa myös tukien varassa elävien määrä. Sitten päälle tämä:
Maahanmuuttajat saavat liian helposti Kelan eläkkeitä, sanoo työeläkevakuuttajien etujärjestön Telan toimitusjohtaja Suvi-Anne Siimes.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011860943.html
- Anonyymi00005
ÄLÄ VISAILE KUOKEMAN VAKAVALLA ASIALLA!!
Muista katsoa tämä linkki ja ymmärrä totuus. Ole vastuullinen.
https://www.youtube.com/watch?v=Del5zOUbZaw- Anonyymi00008
Olen vastuullinen.
Toivottavasti kanta asukkaatkin on. Ne täällä kersoineen eniten häiriöitä aiheuttaa.
Näiden kersoista tulee eniten valtion elättejä. - Anonyymi00021
Suomessakin alkaa jo olemaan ongelmana se, että osa kansasta saa tietonsa erilaisista podcasteista, YouTube ja TikTok ja vastaavista epävirallisista kanavista ja lähteistä. Se unohtuu sitten useilta, että siellä kuka tahansa voi sanoa lähes mitä vaan. Lähdekritiikki on vieras käsite ja medialukutaito loistaa poissaolollaan. Uskovat surutta.
- Anonyymi00006
Australiaan ottivat 50-luvulla vain valkoihoisia. Etua oli lisäksi, jos olit protestantti ja osasit englantia.
- Anonyymi00007
Kukapa Alajärvelle haluaisi tulla !!
- Anonyymi00009
Suomeen on tulijoita,hieman laajempaa ajattelua nyt sinne.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomeen on tulijoita,hieman laajempaa ajattelua nyt sinne.
Niin mutta ei Alajärvelle, kun väestönvaihto on jämähtänyt Alajärvellä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toivottavasti ei ole ihan jämähtänyt, pitäisi nuo Persut saada vaihdetuksi vaikka kiinalaisiin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka monikulttuurista helvettiä ympärilleen haluaisi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivottavasti ei ole ihan jämähtänyt, pitäisi nuo Persut saada vaihdetuksi vaikka kiinalaisiin.
Ei ole jämähtänyt, lessut hoitaa asiaa. Persut ja muut vaihdetaan pikku hiljaa lessu/kepulaisiksi.
- Anonyymi00013
Juu,tervetuloa pk-seudun "jalostavien" koulujen kehitykseen joissa oppilaista jopa yli puolet muunkielisiä , voi sitä onnen tunnetta kun tuon katastrofin keskellä saa opiskella .
- Anonyymi00018
Kyllä täälläkin kuulee jo hyvin usein varsinkin töissä olevien ihmisten keskustelevan ulkomaan kielillä, ei siitä mitään haittaa kai ole ollut?
- Anonyymi00017
Katsokaap aetläsuomen kouluja niin järkytytte ja onhan jo eri alustoill asiasta puhutta ja meno on karmeaa! Suomi on pilattu.
- Anonyymi00019
Oletko itse käynyt Itä Helsingin kouluja, kun tuo oikeinkirjoitus ontuu.
- Anonyymi00020
Kiitos hallituksellemme, kun se reagoi nopeasti ja vahvasti Espanjan matuongelmaan.
- Anonyymi00025
Joo, nehän melkein hyökkäsi Espanjaan. Onneksi suomalaisista vain 15? on persuja
- Anonyymi00023
Ulkomaalaiset käsi pitkällä on maamme tuhoon viemä. sdp vasemisto vihreät on ajanut asiat tähän ja senhän voitte itse jos tahtoa riittää etsiä fakatat ja yllättyä niiden hulluudesta jos tahtoa riittää.
- Anonyymi00024
Kokeileppa etsiä fakatat 😁 mitä Persut on saaneet aikaan, tuskin muuta kuin kojuja. Reppanat
- Anonyymi00026
Vihervasemmistokepu nuolee vasemmiston takap.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521033Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl503820- 48766
- 45692
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE179583Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550