SAK/SDP -lauma on huono idea. Miksi tämä lauma pysäytti satamat kuukaudeksi keväällä 2024? Vienti ja tuonti seis kuukauden ajan pysäytti kasvun liki vuodeksi, lisäsi työttömyyttä ja sitä köyhyyttä, josta sama lauma paasaa. Ei mitään järkeä. Väittävät olevansa työläisten ja vähäosaisten asialla. No?
Teollisuusliiton valehteleva jäsenkampanjamainos pyörii televisiossa. Muka tienaisi, jos liittyy? Jos liittyy, niin käteenjäävä netto on heti 1% vähemmän, koska lakkoliikkeelle menee provisio.. Sama palkka on liitossa tai ei. Miten siinä muka tienaa?
Lakkoliikkeen tukeminen on oman työantajan munille potkimista. Onko siinä järkeä? Ei se ainakaan yhteiskuntaa kehitä.
Ansiosidonnaisen saa kassasta, sitä ei ammattiliitot maksa. Pitää olla kassan jäsen. YTK:n jäsenmaksu on noin 100 euroa vuodessa, ja se on verovähennyskelpoinen, koska se on tulonhankkimiskulu. Ammattattiliiton jäsenmaksu on provisio liitolle, jäsenyys vapaahtoinen, ei tulonhankkimiskulu. Sama bruttopalkka, on liitossa tai ei. Liiton jäsenenä netto on vähemmän, vähemmän kätn joka palkasta. Jäsenenä ei todellakaan tienaa. Väitteet on sitä sdp-matematiikkaa, minkä takia hv-alueet ja valtio ovat taloudellisissa ongelmissa. Se on sosialismin kuva.
SAK/SDP-lauma edustaa sosialismia. Kuka kannattaa?e?
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Sinä se jaksat.
Tyhmä kun olet. - Anonyymi00002
Kauanko hoitosi kestää
- Anonyymi00003
EK potkittava pihalle koko maasta!
- Anonyymi00004
Orpon maine meni. Ei mahdollisuuksia EKn johtoon enään.
Suomenpankkiin pätemään. - Anonyymi00006
Petteripersujen, vai pitäisikö tätä laumaa kutsua Persupettereiksi, pysäytti koko Suomen.
Siinä on vinha ero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483