kovat otteet sytyttää... (mutta ei liian kovat)

Anonyymi-ap

Oon 27 v. nainen ja ollu avoliitossa jo 7 vuotta ihanan miehen kanssa. Kaikki on ihan hyvin ja seksikin sujuu hyvin, vaikka sitä on nykysin melko harvon. Mies on kiltti ja kiva ja huomioiva, mutta välillä minust tuntuu että hän on vähän liiankin kiltti. Minulla oli kerran syrjähyppy, lyhyt romanssi erään tyypin kanssa, joka oli melko paljon mieheni vastakohta. Hän oli sellanen ns. macho juntti, vähän sovinisti ja ääliö... mutta jollain omituisella tavalla minua kiihotti että hän kohteli minua vähän kaltoin.
Hän oli komenteleva, hieman alistavakin.... Mutta ei sentään niin että minuun olisi sattunut liian pahasti. Jostain syystä sellainen kohtelu sytytti minua seksuaalisesti, vaikka muuten se sovinisti oli sietämätön ääliö.

11

259

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Upeetahan sut olis saada tuohon sängylle pillu paljaana...maistaa sun molemmat reiät... avaat sormilla häpyhuulia niin saat kielen sisään... sormi pyllyssä ja kieli klitoriksella... polvillaan sun reisien välissä...hieroa terskalla ihanan märkiä häpyhuulia...

• Anonyymi00005

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00002

Voisin toteuttaa toiveesi mistä päin olet. Mies eteläsuomi.

• Anonyymi00003

''Vie sie mie vikisen'' -kansanviisaus siis pätee.

• Anonyymi00007

Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa

• Anonyymi00006

Spedellä taas skitsoafektiivinen vaihde päällä luulee olevansa nainen buaahaa

• Anonyymi00008

Tuo on ihan ymmärrettävää, sillä se on aina ollut niin, että naiset ihastuvat ja jopa rakastuvat tuhmiin miehiin, sellainen konnamainen/pahis tyyppi vetoaa naisiin, koska sellainen mies joka kohtelee naista hiukan kovanottein, niin tekee miehestä itsevarman ja naiset tykkää jos mies on itsevarma ja miehellä hyvä itsetunto.
      Tuossa sinun tapauksessa, luultavasti kiihotuit myös sen takia, koska teit jotain tuhmaa, syrjähyppy ja salainen suhde voi olla kiihottavaa, koska monet naiset kiihottuu siitä, kun vieras mies panee.
      Tässäkin vieras mies panee tuota muijaa ja se saataa olla syy, miksi tuo nainen näyttää nauttivan.
      https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html

https://www.xrares.org/album/10547/?page=1

https://www.nudevista.net/?q=finnish+whore+sonja&s=p

• Anonyymi00009

Sairasta paskaa

• Anonyymi00010

Olen ollut periaatteessa aina ns. Kiltti mutta toki tuhma, kun sille tuulelle satun. Täs kun ikää on tjkkjt ja kokemus kartunut olen huomannut että erityisesti varatut naiset haluaa itsevarmaa jämäkkä otteista miestä joka tietää mitä haluaa. Lisäksi nainen voi hieman inistä vastaan mutta en anna sen häiritä, vaan annan mennä. Tietämättään saarta mennä justiin sopivasti niiden fantasioiden puolelle joita se varattu nainen ei ole oman miehensä kanssa koskaan päässyt kokemaan tai kokeilemaan. Alistan, otan kiinni, kaadan mahalleen alle ja väännän kädet taakse, että saa kunnolla kyynärtaipeista pidettyä kiinni ja pantua pohjaan saakka. Pistän joka luukkuun ja lasken lastit minne haluan... Ellei tule jämäkkää ei sanaa. Jotenkin tuntuu että keskiverto miehet on nykyään aika nyhveröitä.

• Anonyymi00011

Jos sinun tekee edelleen mieli vierasta kullia, mä voin tulla panemaan sinua ja kohtelen sinua kovanottein, nain kovaa ja kohtelen sinua narttumaisesti.
      M54, Jyväskylä

• Anonyymi00012
      UUSI

Jos kovat otteet sytyttää/kiihottaa, niin voin tulla panemaan sinua oikein kovaa paksulla isolla kullilani. Mitat 16/6cm.
      M47, Hanko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      906
    4. 95
      849
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      721
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      639
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      636
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe