Vielä ei tietoa mitä siellä on tulessa mutta ehkä kohta selviää....
https://twitter.com/i/status/2079466837062951159
Mariupolissa miehekäs tulipalo
17
51
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mitä siellä palaa? Videoissa roihu on liki yhtä komea kuin moskovan marjatehtaassa pari päivää sitten, mutta vielä ei ole selvinnyt että mistä on kyse?
Mutta kyllähän tuossa Pietarin vieressä Seuloskoissakin paloi viime yönä komeasti, ihan siinä Nokian Renkaiden vanhan tehtaan läheisyydessä. Sumyssa paloi ostoskeskus.
https://www.youtube.com/watch?v=m6IiZ0Sqpuo
😊😊😊😊😊- Anonyymi00002
Venäjä siellä vain vapauttaa Ukrainaa.
- Anonyymi00009
Maripolissa on vain venäläisiä ja niiden hallussa..mitä ne vapauttaa siellä Igori. Aivoinva et vain seuraa mistä on kysymys
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Maripolissa on vain venäläisiä ja niiden hallussa..mitä ne vapauttaa siellä Igori. Aivoinva et vain seuraa mistä on kysymys
Tuo edellinen oli kai ironiaa.
- Anonyymi00003
Tuo militarysummary on ihan hatusta vedettyä paskaa jota joku AI ääni suoltaa.
- Anonyymi00004
Tuoreimpien tietojen mukaan siellä meni venäläisten NatZien öljy- ja polttoainevarasto. Voi voi, kuinkä ikävää.
- Anonyymi00005
Venäjän nazeilta tosiaan alkaa polttoaineet käydä vähiin, se on hyvä juttu, ilman polttoaineita sotakone sammuu.
- Anonyymi00006
Erittäin hyvä.
- Anonyymi00012
Tuskin ottavat aasia ja hevosia käyttöön
- Anonyymi00007
Venäjältä kuuluu nykyisin todella paljon näitä hyviä uutisia, joissa tumma savu nousee horisontista.
- ei ne silti vaan opi- Anonyymi00010
Se on suojattu verhoa ukrainan armeijan drooneja vastaan
- Anonyymi00008
Krasnodarissa tänä aamuna vieläkin komeammat!
- Anonyymi00011
Mitäs tohon Igori Pietarista??
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitäs tohon Igori Pietarista??
Kyllä siellä Pietarinkin maalaiskunnassa eli Leningraadin oblastissa tänä aamuna savusi.
- Anonyymi00014
Niin, valitettavasti Ukraina onkin lähinnä keskittynyt aiheuttamaan siviileille kärsimystä. Rintamalta ei hyviä uutisia kuulu.
- Anonyymi00015
Sitähän tuo Venäjä on tehnyt kohta 5 vuotta, ei nyt kannata itkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568