Saavat suomen sossu ja kela antimet nii kuin miljoonat muut matut Suomessa 50 vuoden ajan
Suomi kaikkien maiden sosiaaliturva ja loppua ei näy
Rasistinen suomi siinä mielessä että matut saa parhaat tuet
Ilmaiset terveydenhuollon ja hammashoidon, asumistuet, lapsilisät, ja yksinhuoltajalisät verottomana
Katso kelan sivut mitä kaikkea löytyy
Suomalaisilta otettu pois työttömyystuista, asumistuista
Nostettu terveyden ja lääkärikäynti maksut
Hammashoitoihin ei pääse, ei kaihi, ei lonkka, ei polvileikkauksiin
Lääkekulut, ambulanssi ja taxi kuljetukset nostettu
Vanhustenhoito ala-arvoista, ei näille ole mitään jaossa jotka tämän maan hyvinvoinnin rakentaneet työllään ja maksamillaan veroilla
Kaiken huippu eläke ikää nostetaan suomalaisille, mutta ukri matut saa oleskeltuaan laiskoina 4 vuotta täällä erittäin hyvillä elätyksillä
Ei ole tullut hiki työnteolla ja hyvinvointipalvelut parhaat mahdolliset
Kela antaa perhelomia tuettuina enää ukri perheille.
Sitten opiskelijat muualta tulleet perheineen saavat kaikki tuet eikä mitään velvollisuutta ole Suomen kohtaan.
Politiikot kumartelee matuille ja suomalaiset jää toiseksi kaikessa.
Taas Venäjältä pari henkilöä tallusteli suomee
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Miksi näillä rajavartioilla on aseet? Eikö olisi tarkoitus estää luvattomia rajanylityksiä?
- Anonyymi00002
aset ovat karhuja varten
nämä kaksi tuli omalla jalalla, omala työllä
toisia toivat bussilla ja lentokonella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568